Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anke

Hallo allemaal,
De grote vraag bij mij is, heeft Mijntje wel of niet een ei zitten.. volgens mij niet, maar ik ben een leek.
Dus plaats ik hier heel ongepast een foto van het kontje van Mijntje :)

Zo zat ze gister op de laptop


En zo zag haar kontje er vanmorgen uit :)


Ik heb nog meer echte leuke valkjes foto's die komen er zo aan :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Chico heeft weer een ringetje gevonden om lekker vast te houden :)


Alex en Rena






Chico en James


James is stoer


Jaco


Hi hi beetje scheef :o



Tinka


Beetje donkere foto :)
Wie weet welke serie de valkjes  hier kijken? ;D


Niet storen :)


Mijntje nog in de kooi


Timo


James


Max


Tinka


Jaco en Mijntje


Groetjes Anke






Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...wat een leuke ,mooie en lieve foto's en ja ...James staat daar echt wel zo stoer he ! In Tinka gaat graag op de schilderijen he ...Alex en Rena zou eigenlijk ook wel samen passen ? Hihi ! Ik vind Alex een heel mooi valkje hoor ! ...En is er ondertussen al iets veranderd met Mijntje en Jaco en James en Chico ? Nog altijd geen eitje ? Ik heb wel nog wat geduld hier en zit ik op de punt van mijn stoel te wachten tot ik daar een titel zie verschijnen....eerste ei ofzo !!
Haha...wat spannend ! Grtjs Ann



Anke

Citaat van: *Anke* op  4 maart 2008, 08:55:37

Hallo allemaal
Ik zie tegenwoordig in alles voortekenenen maar ik vind het opvallend dat ik beide koppeltjes niet meer zie wipwappen maar dat ze wel regelmatig in het blok te vinden zijn.
Jaco  en Mijntje  vaker dan Chico en James.
Wat vinden de kenners onder jullie, betekent dit dat ze genoeg gewipwapt hebben en nu op de eitjes wachten?
Of is dat pure onzin en wipwappen valkjes gewoon door tot er eitjes komen?
Groetjes Anke


Wahaha mijn theorie van wachten op eitjes is door Jaco en Mijntje deskundig de grond in geboord ;D
Die twee zaten net weer de sterren van de hemel te wipwappen :)
Niks wachten op eitjes we zullen doorgaan.... ;D
Groetjes op Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...ik denk wel dat daar een eitje inzit in dat kontje van Mijntje hoor ! ...het staat een beetje bol he ! Hihihi !!
Geduld Anke .....straks moet je nog een broedmachine aanschaffen als die kanjers van jou het niet allemaal kunnen bijhouden he ! Grtjs Ann



♪ Marlies

Hoi Anke, ;D

Het zal vast niet lang meer duren, maar nu zie ik nog niks aan Mijntje. Er zit nog geen " knik " in de staart. :-\


Succes met geduldig afwachten. :P

Groetjes Marlies ;)

Anke

Citaat van: Marlies op  4 maart 2008, 14:58:21
Hoi Anke, ;D

Het zal vast niet lang meer duren, maar nu zie ik nog niks aan Mijntje. Er zit nog geen " knik " in de staart. :-\


Succes met geduldig afwachten. :P

Groetjes Marlies ;)


Hoi Marlies,
Dank je wel voor je antwoord.
Dan heb ik het toch goed gezien :)
Hi hi geduldig afwachten.... ik zit ze de hele tijd stiekum te begluren :)
De komende drie dagen moet ik weer gewoon werken dus dan kan ik alleen maar bij thuiskomst vlug in het blok kijken ;)
Groetjes Anke

Citaat van: Dierenfreackske op  4 maart 2008, 14:46:25
Hoi Anke ...ik denk wel dat daar een eitje inzit in dat kontje van Mijntje hoor ! ...het staat een beetje bol he ! Hihihi !!
Geduld Anke .....straks moet je nog een broedmachine aanschaffen als die kanjers van jou het niet allemaal kunnen bijhouden he ! Grtjs Ann


Hoi Ann,
Wahaha een broedmachine, jij bent helemaal mooi :o
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar


Anke

Citaat van: Saar op  4 maart 2008, 15:09:53
ZE KIJKEN NAAR CHARMED ;D
Groetjes Saar :-*


Hoi Saar,
Heel goed ;D
Ik ben een groot fan van die serie en de valkjes dus ook ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky

Hi Anke,

Ik zat te twijfelen of dat nou Piper was of niet hahaha.
Ik heb net een paar dagen geleden de dvd-box van de hele serie, alle seizoenen gekocht  :-[ Het komt namelijk voor mij op een ongelukkige tijdstip. Nu kan ik het gewoon kijken als het mij uitkomt  ;D

Mooie en leuke foto's trouwens  :D enne.... eierkont houden we erin hahaha  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky


Anke

Citaat van: Monky op  4 maart 2008, 15:35:57
Hi Anke,

Ik zat te twijfelen of dat nou Piper was of niet hahaha.
Ik heb net een paar dagen geleden de dvd-box van de hele serie, alle seizoenen gekocht  :-[ Het komt namelijk voor mij op een ongelukkige tijdstip. Nu kan ik het gewoon kijken als het mij uitkomt  ;D

Mooie en leuke foto's trouwens  :D enne.... eierkont houden we erin hahaha  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky




Hoi Monique,
De dvd's heb ik ook en toch kijk ik het weer als het op tv is... hoezo verslaafd ::)
Hi hi hoe zou jij een "eierkont "dan noemen?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

marvin

Wat een leuke valkjes heb je zitten en ik kan me niet voorstellen dat ze wat slopen  ;D ze zitten zo lief tv te kijken.

Succes met afwachten

Groetjes,
Andrea

*~Jeanine~*

hahaha hier nog zo'n Charmed verslaafde ;D
Heb ook de hele serie op dvd.
En nou krijg je hem in een box. :-\
Maar ja ik kon weer eens niet wachten ::)

Je hebt trouwens schitterende foto's geplaatst Anke.
Ik heb er van genoten ;D

En je eigen theorie de grond ingeboord hahaha.
Of er bij Mijntje een eitje zit. Ik weet er helemaal niks van.
Dus ik HOOP van wel ;D

Anke

Hallo allemaal,
Ook Chico en James gaan rustig door met wipwappen :)
Lekker in de voerbak. Maar nu deze voerbak kleiner is past Chico er niet helemaal meer in :)
En zoals ik het nu zag, zat James niet tegen de voerbak aan te fietsen ;D
Hi hi James en Chico hebben bepaalde tijden waarop ze wipwappen, 's morgens vroeg of aan het eind van de middag. Je kunt de klok er bijna op gelijk zetten :o
Hoera, go valkjes go ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad

Anke

let op een BOLLE onderrug ... ik weet het inmiddels  ;D ;D


zusje van  ;)


groetjes aad