Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Marie,
Leuk dat je ook komt buurten :)
Hi hi "eventjes"mijn boekje doorlezen is wat lastig ja :)

Mag ik je legitimatie even zien? ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ..wat een tof filmpje en James laat er
geen gras over groeien he ! Hij zal heus wel raak schieten denk ik ! Grtjs Ann



Sally

Hallo Anke,

Hihi, dat filmpje, hoe komen ze er toch bij om in de voerbak te wipwappen. :P.
rare valkjes heb jij ;D ;D ;D
Ik ben ook wel eens benieuwt of ie raak heeft geschoten of niet.
Spannend allemaal hoor; over een kleine 2 weekjes kan je normaal al een eitje verwachten zeker?
Leuk!!! Ben eens benieuwt ;)

Groetjes Sally

*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Ze kiezen we een hele lastige plek uit zeg :-\
Hoop voor je dat hij raak geschoten heeft ;)
Dan kan je binnenkort bevruchte eitjes verwachten.
En een backup koppel is een prima idee.

kimmie

Hoi Anke,

Hahaha hoe komen ze erbij om in de voerbak te gaan wipwappen ;D
Hopelijk kan James raak schieten...!!

Spannend hoor, ben benieuwd wanneer je het eerste eitje vindt...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


Anke

2 maart 2008, 09:54:44 #2660 Last Edit: 2 maart 2008, 10:03:18 by *Anke*
Hallo allemaal,
Tja Chico en James zijn een raar stel :)
In wel meerdere opzichten. Ze kroelen NOOIT, als James wat de dichtbij komt naar de zin van Chico dan kan hij een snauw krijgen... Maar wipwappen doen ze wel ::)

Ik ben heel gemeen geweest, ik heb de grote voerbak vervangen voor twee kleinere naast elkaar.
Daar kan je ook heerlijk op wipwappen (denk ik  :) ) maar Chico kan er niet IN zitten ;D
Eens kijken wat de eigenwijze valkjes daarvan vinden ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

2 maart 2008, 10:01:34 #2661 Last Edit: 2 maart 2008, 11:13:17 by *Anke*
Hallo allemaal,

Een filmpje van Jaco en Mijntje in het blok. Je moet goed kijken maar Jaco zit er echt ook in :)

James voelt de onrust en wil ook wel iets met het blok, maar wat...

Oh ja.. wil je geen onrustige valkjes.. zet het geluid dan maar even uit ;)



Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Wipwappen in de voerbak.....................het maakt niet uit hoe groot of klein de bakjes zijn ze gaat er toch wel in zitten.
Yeni ging hier zelfs in het kleinste bakje zitten.

Ik heb je filmpje zonder geluid gekeken maar dat is dus 3x niks. Toen nog maar een keer gekeken met het geluid heel zacht. Ik dacht dat horen ze niet.

Fout gedacht dus. Wel heel leunk hoor. Heb jij oo kde voorkant van de blokken afgehaald?

Groetejs Anja

mariejj

Hoi Anke,

De valkjes hier werden juist stil toen ze het geluid hoorden  ;D en daarna gingen ze gewoon weer door met schreewen.  ::)

Ja hou je die voorkant van de blokken er gewoon af?  Ik heb ook volgens mij hetzelfde blok  maar ik vind het een lastig blok  :-\ het invlieggat was te klein die heb ik al groter moeten zagen  en dan zit het ook nog heel hoog  ::)
Misschien dat ik het er ook maar vanaf haal  :D Heb je nog geen jongen gehad die er zo uit vielen?  :-\

groetjes marie

Anke

Citaat van: Anja op  2 maart 2008, 13:45:17
Hoi Anke,

Wipwappen in de voerbak.....................het maakt niet uit hoe groot of klein de bakjes zijn ze gaat er toch wel in zitten.
Yeni ging hier zelfs in het kleinste bakje zitten.

Ik heb je filmpje zonder geluid gekeken maar dat is dus 3x niks. Toen nog maar een keer gekeken met het geluid heel zacht. Ik dacht dat horen ze niet.

Fout gedacht dus. Wel heel leunk hoor. Heb jij oo kde voorkant van de blokken afgehaald?

Groetejs Anja



Hoi Anja,
Hi hi ik had je gewaarschuwd... terwijl ik hier het filmpje aan het editten was, bleven de valkjes maar onrustig rondvliegen en terugroepen :)

In deze kleine voerbak past Chico niet helemaal... Een belangrijk gedeelte steekt er dan nog uit :)

De voorkant heb ik inderdaad van het blok gehaald. De valkjes zaten met de voorkant erop wel leuk op het blok, maar deden er niks mee.
Pas toen ik de voorkant eraf haalde gingen ze er ook in kijken.
Eigenlijk hetzelfde als bij Dorothé :)
Groetjes Anke

Citaat van: mariejj op  2 maart 2008, 13:59:20
Hoi Anke,

De valkjes hier werden juist stil toen ze het geluid hoorden  ;D en daarna gingen ze gewoon weer door met schreewen.  ::)

Ja hou je die voorkant van de blokken er gewoon af?  Ik heb ook volgens mij hetzelfde blok  maar ik vind het een lastig blok  :-\ het invlieggat was te klein die heb ik al groter moeten zagen  en dan zit het ook nog heel hoog  ::)
Misschien dat ik het er ook maar vanaf haal  :D Heb je nog geen jongen gehad die er zo uit vielen?  :-\

groetjes marie


Hoi Marie,
Zo zie je maar weer, alle valkjes reageren anders.
De voorkant van het blok heb ik er gewoon afgehaald, omdat ze er niet ingingen.
Ik heb zelf nog geen donsjes gehad.
Maar Bello hier op het forum heeft ook de voorkant van dit blok afgehaald en de donsjes zijn er niet uitgevallen :)
Nou moet ik er wel bijzeggen dat Zowel Bello als ik het blok op de grond hebben staan. Dus mocht er een jong uitkukelen dan is dat niet zo erg :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...wat een supergaaf filmpje zeg ! Wat een mooi gefluit ! Wie was er aan het fluiten eigenlijk ? Heel mooi wanr mijn valkjes en voral Wiske wou blijven zitten en dus nog een keer laten horen he ! Ze vond het indrukwekkend hoor ! Suske keek vanop een afstand , die had het te druk met het slopen op het moment ! Nog steeds trouwens ! Grtjs Ann



Anke

Hoi Ann,
Jaco was mijntje aan het imponeren in het blok.
Hi hi het is vast goed voor zijn ego om te horen dat andere valkjes hem ook mooi vinden fluiten ;D
Maar eh... wiske is toch een ventje??
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hallo Anke,
Wat een leuk filmpje zeg, en wat heeft Jaco een leuk fluitje.
Hier waren ze niet onrustig hoor, Kenji keek en was stil. En Pietje bleef rustig verder dutten. ;D

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hi ...ja  ik ....Wiske is zeker een ventje ...!! Grtjs Ann



*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Baloo begon de sterren van de hemel te fluiten  ;D
En Zazou doet helemaal niks :D
Het is wel leuk om te zien hoe James gaat kijken :)
En van Chico helemaal geen reactie ::)