Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Karin

Ik denk dat ze dat denkt omdat jij zegt "goed zo James"  ;D Probeert hij nu ook te praten of lijkt dat zo ?  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Anke

Citaat van: Karin op 29 februari 2008, 21:22:05
Ik denk dat ze dat denkt omdat jij zegt "goed zo James"  ;D Probeert hij nu ook te praten of lijkt dat zo ?  ;D


Wahaha Karin jij hebt met door,ik vergiste me ook ::)
Praten?? Ik denk dat jij de reclame hoort :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Nou ik hoor ook een soort kletstaaltje van Timo hoor.
Of dat mens van de reclame maakt van die rare geluidjes.  ::) ;D ;D
Heel lieffffffff filmpje !!  :-* ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Yvon en Karin,
Zijn dat KLETS geluidjes? Ik dacht hij die geluidjes had opgepikt van het grasje waar hij samen mee heeft gewoond :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Anke,

Ik heb weer aardig wat bij kunnen lezen en heb er werkelijk van genoten  :D  Ik vind het alleen heel erg jammer dat er geen albinomeisje is geboren maar goed daar heb je je inmiddels al overheen gezet denk ik !

Ik heb genoten van de foto's en zeker van je bank ... ik zit hier dan werkelijk met een super brede glimlach van oor tot oor, ... ik kan er werkelijk niks aan doen maar ik vind het echt schitterend !!

Hier zijn ze aan mijn nieuwe vitrage begonnen, maar ach de liefde van valkjes gaat gewoon door de portomonee  ;)

Het filmpje is ook zo ontzettend lief en ja hoor Anke, ik kan het beamen want Paco praat soms zo wel een uur achter elkaar, de vorige keer had hij wat uitgespookt en kwam toen bij me zitten en het leek wel alsof hij het hele verhaal van a tot z zat te vertellen, ik kon hem alleen niet verstaan ... Dit is echt een soort van praten en ik heb geen grasjes  :D

Gerda heeft het zelfs wel eens gehoord en die zei het ook dat hij aan het praten was op zijn manier  ;D

Echt super en super spannend meid, en ik ben dus echt ontzettend benieuwd of het wipwappen zijn vruchten heeft afgeworpen ! Ik hoop echt op bevruchte eitjes en dat jij straks zelf zulke lieve donsjes in je handen mag houden, het is je zo gegund !!

En heel slim van het back-up koppel, dit moet allemaal goed gaan komen en daar gaan we gewoon opnieuw voor duimen  :-* :-*  :D

Groetjes Karin

Sally

Hoi Anke,

wat een leuk filmpje van Timo en Tinka, echt super lief zeg!

Groetjes Sally

Anke

Hallo allemaal,
De valkjes vliegen weer los, en hebben het erg naar hun zin.
Hi hi niet alleen de valkjes vliegen in het rond, ook de valkjes hormonen :)

De mannetjes zitten te zingen voor de popjes en echt niet alleen voor hun "eigen" popjes :o
De dames laten zich het met een stalen gezicht welgevallen ;D

Hoera Alex heeft vanmorgen zijn eerste echte vlucht door de huiskamer gemaakt ;D
Hij kwam helemaal tot het plafond en had wel moeite om een landingsplek te vinden zo hoog...
Hij heeft nu dus echt al zijn vleugelpennen terug :)

Het is leuk om te zien dat hij ook meteen meer zelfvertrouwen heeft naar de andere valkjes toe.
Aaltje is nu echt groot ;D

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...wat leuk dat Alex zo in het rond vloog ! En dat hij al zijn vleugelpennen terug heeft ! En de andere valkjes hebben het daar ook wel naar hun zin he ! Ja ...hormonen ...jij weet er alles van he daar met al de koppeltjes in huis ! Hoe is het met Timo en Tinka ?  En de twee verliefde stelletjes ? Grtjs Ann



Wilma1

PAS OP voor overvliegende hormonen in Santpoort  ;D ;D ;D ;D ;D

Het filmpje is erg leuk, vooral met die reclamejuf, die zich ermee lijkt te bemoeien, maar de babbelgeluidjes zijn veel fijner om naar te luisteren.

Laat Alex maar oppassen voor zijn kuif. Bij de eerste vlucht van mijn Melody, kwam ie zonder kuif op mijn arm  :o later zagen we die aan het plafond kleven  ::)  ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

1 maart 2008, 11:18:13 #2649 Last Edit: 1 maart 2008, 11:32:39 by *Anke*
Citaat van: Dierenfreackske op  1 maart 2008, 11:03:46
Hoi Anke ...wat leuk dat Alex zo in het rond vloog ! En dat hij al zijn vleugelpennen terug heeft ! En de andere valkjes hebben het daar ook wel naar hun zin he ! Ja ...hormonen ...jij weet er alles van he daar met al de koppeltjes in huis ! Hoe is het met Timo en Tinka ?  En de twee verliefde stelletjes ? Grtjs Ann


Hoi Ann,
Timo probeert steeds Tinka te verleiden, maar als hij met gespreide vleugeltjes achter haar aan loopt, dan maakt ze dat ze weg komt... Weg jij drukte maker, lijkt ze te denken :)

James doet pogingen om Chico te verleiden, maar Timo wil graag spelen met zijn grote vriend James en komt er dan gezellig bij zitten... weg romantische plannen....

Jaco en Mijntje doen buiten de kooi niet zoveel, die wipwappen in de kooi al genoeg ;D

Alex zit achter de verkeerde Lutino aan. Hij volgt Rena steeds die nog niet precies weet wat ze ervan vindt...

En Max die komt gezellig bij mij zitten en duikt weg voor al die vliegende hormonen :)

Groetjes Anke
Citaat van: Wilma1 op  1 maart 2008, 11:09:08
PAS OP voor overvliegende hormonen in Santpoort  ;D ;D ;D ;D ;D

Het filmpje is erg leuk, vooral met die reclamejuf, die zich ermee lijkt te bemoeien, maar de babbelgeluidjes zijn veel fijner om naar te luisteren.

Laat Alex maar oppassen voor zijn kuif. Bij de eerste vlucht van mijn Melody, kwam ie zonder kuif op mijn arm  :o later zagen we die aan het plafond kleven  ::)  ;D
;) Wilma



Hoi Wilma,
Helm op is hier het divies... ;D
Hi hi ik was inderdaad even bang dat Alex tegen het plafond zou botsen.. Gelukkig ging het net goed!
Ik was al bezig met filmen voordat ik nadacht dat ik beter het
geluid van de tv even af had kunnen zetten :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Aaltje is dus gelukkig geen plafondvlieger geworden.
Het filmpje was ook erg leuk om te zien. Ondanks de kletsende juffrouw hoor.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Fijn dat je het filmpje leuk vond :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hier een filmpje van James en Chico aan de wipwap...
Ik vraag me af, schiet James raak,of heeft hij eigenlijk gewoon plezier met de voerbak... ::)



Ik ben benieuwd naar jullie mening ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Waaaaaahahahahahahahahaha....  ;D ;D ;D ;D ;D ...ín de voerbak  ::) wipwappen  :o jáha wáár heeft ie nu geschoten  ??? In de roos of in de voerbak  :P

;D Wilma





Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

mariejj

Hoi Anke,

Ik ga 'eventjes' je dagboekje doorlezen  ;D of teminste doorbladeren want het is natuurlijk heel veel  ;D

Dat filmpje mag ik dus eigelijk niet zien he  ;D  haha wel apart hoe ze het doen in de voerbak :P  Ik hoop dat James wel raak schiet!  ::)

groetjes Marie