Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

kimmie

Hoi Anke,

Wat een mooie foto's weer...!!

Mijn duimen draaien nog steeds voor een albinomeisje...
Spannend spannend spannend..!!

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


Dierenfreackske




Caroline

Er is vannacht een heel lief klein gezond donsje uit zijn eitje gekropen.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Hi,hi jij weet het wel spannend te maken he ;D
Uiteraard had ik eerst in jouw boekje gespiekt ;D
Gelukkig is er een gezond donsje uit zijn ei gekropen.
Die emotionele achtbaan van het vorige nestje dat hopen we toch nooit meer mee te maken!!
Helaas dus geen albinomeisje...
Maar wel een GEZOND lief Hugo ventje :)
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Jullie hebben het gezien, geen albinopopje...
Ik wil jullie even bedanken voor alle lieve berichtjes en het meeduimen en hopen. Het is veel gezelliger om met elkaar in spanning te zitten :)
Jullie zijn schatten :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Even als eerste hier .... een schrale troost maar ook donsje 2 was "gelukkig" geen albinomeisje.  :'(

Bedankt in ieder geval, ik had het zo graag anders gezien voor je.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Als ik aan het dode donsje denk schieten de tranen in mijn ogen
Arm klein ventje hij heeft het niet mogen halen :'(
Laten we maar gaan genieten van de twee gezonde donsjes van Eros en Perle. Jij ook bedankt Caroline voor alle eerlijke updates die je geeft ook van de minder leuke dingen :-* :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

Helaas geen albinomeisje hè anke...op zich wel jammer maar gelukkig wel een gezond donsje  :D
Komt vast een keer goed anke..maar dat weet jij allang  ;)

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Citaat van: Peggy op 26 februari 2008, 10:31:46
Helaas geen albinomeisje hè anke...op zich wel jammer maar gelukkig wel een gezond donsje  :D
Komt vast een keer goed anke..maar dat weet jij allang  ;)

Gr Peggy


Hoi Peggy,
Zeker komt het goed.
Nu ga ik eerst wachten tot volgend jaar Max en Alex hopelijk jongen krijgen. Het albino popje is namelijk bedoelt om te koppelen aan een jong van hen.
Dan zou ik zelf namelijk albino's kunnen kweken  :)
Komt tijd komt raad ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hey Anke ...ik vind het erg hoor dat het tweede donsje het niet heeft mogen halen , wat jammer ook voor Caroline he !
Maar ik hoop dat je de moed niet opgeeft  ! Het is altijd heel jammer als je er zo naar uitkijkt en het lukt dan niet , gelukkig zijn de andere twee donsjes kerngezond en worden ze goed gevoerd door mama Perl  en Eros ?  Laten we hopen he !
Grtjs Ann



*Manon*

Hoi Anke,

Inderdaad jammer dat het geen albinomeisje is geworden, maar goed, als ik het zo lees heb je nog even tijd om er één te vinden.

Leuk hoor albino's kweken... als Sascha een meisje is, kan ik dat ook bereiken met Sascha en Tibeau Tinco... leuk he ;)
Maar goed, dat duurt nog wel even voordat het zover is en we moeten eerst maar eens afwachten of Sascha een meisje of een jongetje is...

Groetjes Manon

Anke

Citaat van: Kruimel op 26 februari 2008, 16:42:39
Hoi Anke,

Inderdaad jammer dat het geen albinomeisje is geworden, maar goed, als ik het zo lees heb je nog even tijd om er één te vinden.

Leuk hoor albino's kweken... als Sascha een meisje is, kan ik dat ook bereiken met Sascha en Tibeau Tinco... leuk he ;)
Maar goed, dat duurt nog wel even voordat het zover is en we moeten eerst maar eens afwachten of Sascha een meisje of een jongetje is...

Groetjes Manon



Hoi Manon,
Leuk he met de mutatie calculator spelen :)
Ik hoop voor je dat Sacha een popje is!
Ja hoor tijd zat om  een albinomeisje te vinden.
Wie weet bij een nestje van Eros en Perle volgend jaar ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

26 februari 2008, 18:10:54 #2606 Last Edit: 26 februari 2008, 18:40:52 by *Anke*
Hallo allemaal,
Hieperdepiep Hoera!!!!!!
James en Chico zaten zojuist te wipwappen ;D ;D ;D
Hi hi ik heb een vreugdedansje door de kamer gemaakt ;D

Maar... ze doen het op de voerbak...
Dat wil zeggen.. Chico zit erin. Dat heb ik ze wel vaker zien doen.
Ik hoop dat James dus wel raak schiet en niet gezellig tegen de voerbak aan zit te rijen ::)

Joepie, het begin is er!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Hoi Anke,



Joepie de ............

wipwappen op de voerbak dat doen Saffier en Ruffle ook.
Maar Saffiertje is zo'n klein schepseltje dat ik denk dat ze Ruffle ook niet houden kan als ze op de stok zit.

Maar goed, ze hebben nog wel tijd om te oefenen hoor!!

Leuk he dat het begin er is... hou oud zijn James en Chico?

Groetjes Manon

Anke

Hoi Manon,
Chico is ruim 2 jaar en James is 9 maanden.
Ze mogen van mij lekker oefenen hoor. Ik ben gewoon heel blij dat ze sowieso weer aan het wipwappen zijn ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hallo Anke,

goed dat het begin dan toch gemaakt is he. Laat ze nu maar lekker oefenen en dat komt vanzelf helemaal goed, voor je het weet liggen er eitjes. :D Hihi..

Groetjes Sally