Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: *Anke* op 15 januari 2008, 16:44:48
Hoi Wilma,
Heb je de centimeter erbij gepakt? ;D
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik eet echt wel iets anders uit de muur dan kalk ;D
Groetjes Anke


De 2e van rechts had 2 cm, naar het midden gemoeten   :P ;D ;D ;D

En IK eet géén kalk uit de muur  :o ::) ::) ::) maar soms wél een kroket  ::) :P ;D ;D ;D  de AUTOMATIEK....  :P malle meid  ::)
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Silke *

Citaat van: *Anke* op 15 januari 2008, 16:44:48
Hoi Silke,
Hi hi ik hoop dat de valkjes het blok ook mooi gaan vinden ;D
Enneh... ik weet dat jij bleekmasker lutino's kan gaan kweken.. maar ik wil echt een geelwang met split lutino :)
Groetjes Anke

Hoi Anke,

Dat zal wel hoor. En anders moet je het blok maar in een roze tintje schilderen  ;D ;D

Het zal volgens mij wel wat moeilijk worden om juist GEELWANGEN te kweken. Maar ik hoop voor jou dat je die binnenkort kan kweken  ;)

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

Hoi Anke ...wat spannend he ! Ik hoop voor jou dat er straks een albinopopje tussen de eitjes zit van Caroline haar
koppeltje ! Nog even geduld en dat maar hopen he !
Het blijft altijd zo lekker spannend zo he !Grtjs Ann



Rianne

Hoi Anke,

niet Dulce maar Dani (de 'dochter' van Dulce en Diego) is een twijfelgeval. :)
Waarom neem je eigenlijk niet meteen een lutino geelwang? Een man is moeilijk te vinden maar met een beetje geluk kun je her en der al wel een popje vinden. En anders een look-a-like zoals Cartier en waarschijnlijk Dani, cinnamon opaline geelwang bronze fallow. :)

carco

Citaat van: Rianne op 16 januari 2008, 15:18:43
Hoi Anke,

niet Dulce maar Dani (de 'dochter' van Dulce en Diego) is een twijfelgeval. :)
Waarom neem je eigenlijk niet meteen een lutino geelwang? Een man is moeilijk te vinden maar met een beetje geluk kun je her en der al wel een popje vinden. En anders een look-a-like zoals Cartier en waarschijnlijk Dani, cinnamon opaline geelwang bronze fallow. :)


Waarschijnlijk omdat ze deze aan een lutino wilt koppelen?

2 rood-ogigen is niet zo handig ;)

Leuke foto's heb je weer geplaatst.
Poeh en nog tot eind februari wachten met het blok in de volières doen, wat lijkt dan lang.
Maar dat is het zo hoor  :)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Rianne

Ja, dan is het wel weer handig ;D

Anke

Citaat van: carco op 16 januari 2008, 15:32:50
Citaat van: Rianne op 16 januari 2008, 15:18:43
Hoi Anke,

niet Dulce maar Dani (de 'dochter' van Dulce en Diego) is een twijfelgeval. :)
Waarom neem je eigenlijk niet meteen een lutino geelwang? Een man is moeilijk te vinden maar met een beetje geluk kun je her en der al wel een popje vinden. En anders een look-a-like zoals Cartier en waarschijnlijk Dani, cinnamon opaline geelwang bronze fallow. :)


Waarschijnlijk omdat ze deze aan een lutino wilt koppelen?

2 rood-ogigen is niet zo handig ;)

Leuke foto's heb je weer geplaatst.
Poeh en nog tot eind februari wachten met het blok in de volières doen, wat lijkt dan lang.
Maar dat is het zo hoor  :)

Groetjes: Caroline.


Hoi Caroline,
Je hebt helemaal gelijk!
Ik wil dit geelwangventje met split lutino koppelen aan lutinopopje Rena ;D
Eigenlijk wil ik het liefst een valkje zonder gele wangen maar met split Lutino en split geelwang maar dan moeten deze splits van 1 ouder vandaan komen.....

Nou is het met splits natuurlijk vaak een gok omdat je ze niet kan zien ::)
Kortom dat is echt zoeken naar een speld in een hooiberg :)
Vandaar de keuze voor een geelwang man split lutino ;D
Dan komen er geewang lutinopopjes uit ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Citaat van: Rianne op 16 januari 2008, 15:18:43
Hoi Anke,

niet Dulce maar Dani (de 'dochter' van Dulce en Diego) is een twijfelgeval. :)
Waarom neem je eigenlijk niet meteen een lutino geelwang? Een man is moeilijk te vinden maar met een beetje geluk kun je her en der al wel een popje vinden. En anders een look-a-like zoals Cartier en waarschijnlijk Dani, cinnamon opaline geelwang bronze fallow. :)


Hoi Rianne,
Ik ben de draad een beetje kwijt in het mutatiepuzzeltopic....
Maar de kern van het verhaal is dat het niet zeker is of Dulce en Diego geelwangetjes split lutino kunnen voortbrengen. Toch ????
Of heb ik het nu heel erg verkeerd begrepen? :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ..ik hoop dat je vind wat je zoekt hoor !
Het is niet gemakkelijk om de juiste multatie te vinden blijkbaar he . Hoe is het met de rest van de valkjes en Tinka en Rena en het koppeltje ? Grtjs Ann



Peggy

Hoi Anke,

Wat leuk om te lezen dat jij eigenlijk precies weet wat je wilt.Ik hoop dus ook voor je dat je gauw ( of een keer )  een mooi geelwang mannetje split lutino vindt en een mooi albino meisje.  Jouw mutatie calculator werkt idd overuren ja  ;D  Ik zie je al helemaal puzzelen  ;)  Hopelijk gaat het lukken bij eros en perle  ;D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Rianne

Hoi Anke,

dat klopt helemaal. Dani fluit de longen uit het lijf en is in de rui, er groeien alleen geen parel veren terug dus is het een man. Alleen dan kan het geen lutino zijn, want als alleen de vader lutino in zich heeft, kunnen er geen mannelijke lutino's geboren worden. Dus moet het wel een cinnamon geparelde geelwang fallow zijn. Maar het zusje van Dani is wel een lutino, dus zit de split (cinnamon geelwang) bijv op {X:1} en de split lutino op {X2}.
Snap je het nog? ;D

Anja

Hey Anke,

Hoe is het hier?

Groetjes Anja

Anke

Citaat van: Rianne op 17 januari 2008, 19:10:55
Hoi Anke,

dat klopt helemaal. Dani fluit de longen uit het lijf en is in de rui, er groeien alleen geen parel veren terug dus is het een man. Alleen dan kan het geen lutino zijn, want als alleen de vader lutino in zich heeft, kunnen er geen mannelijke lutino's geboren worden. Dus moet het wel een cinnamon geparelde geelwang fallow zijn. Maar het zusje van Dani is wel een lutino, dus zit de split (cinnamon geelwang) bijv op {X:1} en de split lutino op {X2}.
Snap je het nog? ;D


Hoi Rianne,
Ik snap het nog hoor.
Maar dat maakt de kans dat je mij gelukkig kunt maken met een geelwang ventje split Lutino dus nihil? :(
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Het gaat goed hier hoor, ik ben ook druk aan het puzzelen bij Mona 3 puzzelreeks.
Voor degene die geen idee hebben waar ik het over heb, klik
Hier
Let op: het is zeer verslavend ;D

Met de valkjes gaat het goed, ze gaan lekker hun gangetje.
In het weekend ben ik hier weer meer hoor!!
Groetjes Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja



Daar ga ik morgen eens goed voor zitten

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hey Anke ....ik ben benieuwd naar je zoektocht naar een lutino geelwang met splits ?  :)
Hoe is het met Tinka en Rena nog en de andere lieve valkjes daar ? Hier hebben ze op de koekoeksklok gezeten en binnenkort gaan ze ook nog op de schilderijen zeker !? Hihi
Grtjs Ann