Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Mooie foto's Anke!

wat lief ook hoe max op je schouder geknuffeld wil worden..

je hebt echt hele mooie valkjes hoor! een genot om naar te kijken!



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anke

Hoi Debbie,
Lief is dat he als Max zo zit te genieten van het knuffelen :-*
Enne.. bedankt voor het compliment, ik zal het aan de valkjes doorgeven ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Ze waren weer leuk,de foto's  !!  ;D
En Max is en blijft zo lieffffffffff.  :-* :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sally

Hallo,
Hier een blok in aantocht? Wat leuk!
En lekker spannend.
Je hebt trouwens ook weer super leuke foto's geplaatst.
Die schouder knuffel foto's zijn echt om op te vreten! zo lief!!!

Groetjes Sally

*Manon*

Hoi Anke,

Super leuke foto's weer zeg!
Wat gaat het goed met Tinka hé?
Leuk om haar zo te zien en qua kleur vind ik haar heel goed bij Rena passen... je ziet ze ook veel samen hé... zijn die dikke vriendinnne? Of lijkt maar zo voor het oog van het volk ;) ;D

Groetjes Manon

Anke

10 januari 2008, 17:35:02 #2240 Last Edit: 10 januari 2008, 18:26:39 by *Anke*
Hoi Yvon,
Max is superdesuper lief... ze komt uit een goed nest he ;)
Groetjes Anke

Hoi Sally,
Fijn dat je de foto's leuk vond.
Het blok komt pas eind februari in de volieres hoor :)
Groetjes Anke

Hoi Manon,
Het is inderdaad wel zo dat Rena en Tinka naar elkaar toetrekken :)
Over een week of wat (of zodra ik het gevoel heb dat het kan) gaan Rena, Tinka en Timo samen in 1 kamervoliere  :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Erg leuk die schouderkroelfoto's. De rietenstoelsloopfoto's zijn ook weer super.

Groetjes Anja

Peggy

alweer foto's...ik kan mijn geluk niet op  ;D
Max lijkt me idd erg lief,  zo leuk om te zien dat hij zo op je schouder komt zitten om gekroeld te worden.

Gelukkig is het snel eind februari  ;D  wel een goed idee ( denk ik ) om ook een blok aan jacco en mijntje te geven..klinkt iig wel slim.  en als je daarmee de overlevingskansen vd jonkies v max en james kunt vergroten dan is het helemaal goed natuurlijk.

Verstandige valkjesmama  ;)

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Silke *

Hoi Anke,

Mooie foto's weer  ;D ;D
Heb genoten zoals altijd  ;)

Ik weet niet of het een goed idee is om met Jaco en Mijntje te kweken, als broer en zus, want ik heb het zelf nog niet gedaan. Dat je de eitjes weghaald, is idd wel goed. Je hebt dan geen kans dan op misvormde vogels of zieke en zwakke valkjes. Ik zou eerst kijken of je ze toevallig niet bij een ander koppel kan leggen (eitjes die moeten worden uitgebroed)  ;)
Veel succes alvast  ;D

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

Hey Anke ...leuke en mooie foto's hoor !! Wat is Max een lief valkje ook ....zo op je schouder komen ........het is heel tof dat
je zo'n goede band hebt he ! En Tinka en Rena voelen zich al helemaal op hun gemak daar  !Wat verwen je ze ook he !!!
Hele mooie foto's , en nu weet ik ook hoe je er ongeveer uitziet he !! Grtjs Ann



Kaatje

Citaat van: Anja op 10 januari 2008, 19:19:07
De rietenstoelsloopfoto's zijn ook weer super.



Die blijven dus ook mijn favoriet hoor Anke  ;D  Heerlijke foto's heb je weer gemaakt van de valkjes, .... ik heb echt weer met volle teugen genoten  :D

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Jaaaaaaaa.....ik vind het ook altijd zo leuk om te zien als jouw valkjes zo over de rieten stoel lopen he .....dat is heel leuk om te zien he !!!En hoe ze daar genieten !! Hoe gaat het met Tinka ondertussen en Rena ?  En met James en Chico nu ?
Wanneer ging je nou weer een blok hangen voor ze ? Was dat in februari ? Dat begint te naderen dan he !!! Ik kan haast niet wachten om alles te volgen daar bij jou !! Grtjs Ann



Anke

Citaat van: Silke * op 10 januari 2008, 19:35:28
Hoi Anke,

Mooie foto's weer  ;D ;D
Heb genoten zoals altijd  ;)

Ik weet niet of het een goed idee is om met Jaco en Mijntje te kweken, als broer en zus, want ik heb het zelf nog niet gedaan. Dat je de eitjes weghaald, is idd wel goed. Je hebt dan geen kans dan op misvormde vogels of zieke en zwakke valkjes. Ik zou eerst kijken of je ze toevallig niet bij een ander koppel kan leggen (eitjes die moeten worden uitgebroed)  ;)
Veel succes alvast  ;D

Groetjes
Silke


Hoi Silke,
Wat jij hierboven schrijft dat weet ik hoor.
Het is dan ook NIET de bedoeling dat Jaco en Mijntje hun eigen eitjes houden, maar dat ik die dus vervang voor een aantal eitjes van James en Chico. De rest wordt dan nepeitje.
Jaco en Mijntje zijn heel erg verliefd en wipwappen en kroelen dat het een lieve lust is ;D Ze zijn erg zorgzaam naar elkaar en ik hoop dat dit ook geld voor eventuele jongen.
Enne... ik heb geen ander koppel dat al oud genoeg is om mee te kweken :)
Bovendien.... als ze het goed doen... weet ik dan dat ik een back up koppel heb voor eventuele geelwang eitjes ;D

Hoi Ann, Karin en Anja,
Wat grappig dat jullie de foto's van het rietslopen allemaal zo leuk vinden :)
Groetjes Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mico

Hoi hoi Anke,

Wat een leuke foto's  ;D
Het zijn een stelletje knapperds  :-*
Fijn he als ze zo bij je komen kroelen...dat kunnen ze hier ook zo goed  :D

Groetjes,
Miranda en Corine

Mara

Hoi Anke

Je hebt weer leuke foto's geplaatst. Altijd weer genieten.

Mara