Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Sally,
Leuk dat je genoten hebt :)
Tinka doet het inderdaad supergoed!


Hoi Peggy,
Tinka zit nog in de Jockooi apart.
Ik denk dat ze pas over een paar weken samen met Rena en Timo in de kamervoliere gaat.
Eerst echt goed buiten de kooi aan elkaar wennen.
Tinka doet het inderdaad supergoed, ik was heel opgelucht vanmorgen want ik had er een hard hoofd in omdat ze natuurlijk nog niet helemaal tam is.

Hoi Ann,
Hi hi ik blijf lekker bezig zo ;D
Ik wil natuurlijk wel koppels die mooie jongen krijgen he :)

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Anke,

Wat gaat het enorm goed met Tinka en wat een enorme leuke foto's !! Ik heb echt zitten schateren om je tekst bij die ene foto die Anja ook geplaatst heeft, zo van hee dat zijn ONZE schilderijtjes ... en dan die koppies erbij, echt geweldig !!!

Ik vind dat je een prachtige verzameling kooien hebt en ze allemaal heel netjes gerangschikt staan ! Het filmpje van Tinka was echt aandoenlijk om te zien hoe ze op een kroeltje van Rena zat te wachten, gelukkig heb jij het helemaal goed kunnen maken voor haar  :D

En je zien stralen op de foto's heb ik zeker, ... wat super dat Tinka zelfs al op je vinger heeft gezeten,...proficiat meid !!

Ik heb echt weer genoten, bedankt daarvoor  :D

Groetjes Karin


Dierenfreackske

Hoi Anke ...iedereen goed geslapen daar ? Hier wel !
Ik hoop dat het vandaag weer zo goed gaat als gisteren met Tinka ! En met de andere valkjes !!! Grtjs Ann



Mara

Hoi Anke

Weer veel bij te lezen en te kijken. Leuke foto's en wat een lief filmpje. Tinka doet het echt goed!

mara

Anke

Hoi Karin,
Fijn dat je zo genoten hebt, daar doe ik het voor ;D

Hoi Ann,
Het gaat allemaal prima hier. Met mij en met alle valkjes.
Het hele stel vliegt hier nu rond :)

Hoi Mara,
Fijn dat je de foto's en het filmpje leuk vind.
Ik ben ook erg trots op Tinka (stiekum ook wel Tinky Winky genaamd ;) )

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

Hoi Anke,

wat een geweldige foto's heb je geplaatst zeg.. en vooral die hele grote valk... die had het echt naar haar zin zeg!  ;D

Super hoor hoe het met Tinka gaat zeg!! echt applaus voor je prestatie's!!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Yvon

Hoi hoi

Zo zie je maar dat je je heel snel kan vergissen in een karaktertje van een valkje.  ;) ;D
Het gaat dus helemaal super met Tinka !!  ;D
Tinka is dus gewoon een valkje met een zacht karaktertje.  :-*
Ben benieuwd of ze vandaag weer zo lief is.  :)

De foto's waren weer leuk om naar te kijken.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Debbie,
Tinka doet al het werk hoor :)
Ik zit haar alleen maar aan te moedigen ;D

Hoi Yvon,
Het is inderdaad veel sneller gegaan  met Tinka dan ik dacht dat het zou gaan :)

Gisteren wilde ze in de kooi geen trosgierst meer eten, ze was nog veel te hyper van haar losvlieg avontuur.
Nu vanavond had ze wel de rust om gezellig even op mijn hand te komen eten.

Eenmaal uit de kooi vind Tinka mijn handen veel minder eng dan in de kooi :o
Ze stapt netjes op, hoewel ik haar af en toe bijna om moet duwen voordat ze een pootje op mijn vinger zet. Wegvliegen doet ze niet, maar het opstapreflex moet nog even aangezet worden ;D
Tinka vind het prima als ik haar aai. Kroelen mag ook, maar echt lekker lijkt ze dat nog niet te vinden :)
Dat hoeft natuurlijk ook niet, zolang ze maar netjes opstapt en zich laat vervoeren ben ik al heel tevreden.
Kroelen oefenen we gewoon verder :)

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Diaantje

hoi Anke,

Wat geweldig met Tinka!!!
super dat je haar mag aaien.... blijkbaar heb je haar vertrouwen gewonnen...en dan het filmpje met Rena echt schattig hoor!!!


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Dierenfreackske

Hoi Anke ...wat lief dat je Tinka al  mag aaien zeg !!
Ze heeft vertrouwen in je he !!! Natuurlijk wil
je mooie jongen maar ik denk dat dit wel goed komt he !!
Grtjs Ann



Kaatje

Hoi Anke,

Lekker hoor dat Tinka het zo naar haar zin heeft ! Ik moest wel lachen dat je schreef dat je haar haast omver moet duwen om op te laten stappen ! Maar jouw kennende komt dat vast heel erg snel in orde, en heeft ze zich het opstapreflex zo onder de knie   :)

Geniet maar fijn van je valkjes !!

Groetjes Karin

Anke

Citaat van: Diaantje op  7 januari 2008, 21:34:14
hoi Anke,

Wat geweldig met Tinka!!!
super dat je haar mag aaien.... blijkbaar heb je haar vertrouwen gewonnen...en dan het filmpje met Rena echt schattig hoor!!!


Hoi Diana,
Fijn dat je genoten hebt :)
Groetjes Anke

Citaat van: Dierenfreackske op  8 januari 2008, 06:40:43
Hoi Anke ...wat lief dat je Tinka al  mag aaien zeg !!
Ze heeft vertrouwen in je he !!! Natuurlijk wil
je mooie jongen maar ik denk dat dit wel goed komt he !!
Grtjs Ann


Hoi Ann,
Tinka gaat mij inderdaad steeds meer vertrouwen.
Ze is wel een eigenwijsje hoor... als ze geen zin heeft doet ze het ook echt niet.  ;D . Dus past ze prima in de groep :)

En mooie jongen.... die gaan er hier hopelijk wel komen.
Alleen moet ik daar nog even op wachten..
Groetjes Anke

Citaat van: Kaatje op  8 januari 2008, 06:55:00
Hoi Anke,

Lekker hoor dat Tinka het zo naar haar zin heeft ! Ik moest wel lachen dat je schreef dat je haar haast omver moet duwen om op te laten stappen ! Maar jouw kennende komt dat vast heel erg snel in orde, en heeft ze zich het opstapreflex zo onder de knie   :)

Geniet maar fijn van je valkjes !!

Groetjes Karin


Hoi Karin,
Er wordt hier druk geoefend met opstappen :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Weer een lekker dagje vrij vandaag, dus lekker veel tijd voor de valkjes ;D
Vanmorgen heb ik bij de dierenwinkel twee zeskant broedblokken besteld.
Dan heb ik die maar vast binnen :)
Het zijn tot nu toe de enige blokken die ik kon vinden speciaal voor de valkparkieten.

De valkjes zijn nu lekker aan het vliegen,spelen en slopen.
Hun favoriete bezigheid ;D

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...het is gezellig daar bij jullie zo met z'n allen rondfladderen en daarna een beetje dutten ? Hier zijn ze net in de kooi om te dutten maar straks mogen ze nog effe met de grasjes uit en dan is het spelen hoor !! Grtjs Ann



Mara

Hoi Anke

Het gaat heel goed lees ik zo. Heel erg fijn om dat te lezen. En wat fijn dat Tinka het zo goed doet.

Mara