Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anja

Dat is een mooi ventje en daar komen nog mooiere donsjes van.

Succes met je zoektocht.

Groetjes Anja

Anke

Citaat van: Dierenfreackske op  6 januari 2008, 19:10:20
Hoi Anke ...Gelukkig weet je welk valkje je moet hebben voor Rena ...en ook maar hopen dat James en Chico jonkies krijgen als ze hun blok hebben he !!! Grtjs Ann


Hoi Ann,
Nu er nog 1 vinden he... ;)
Ik hoop ook dat James en Chico donsjes zullen krijgen.
We zullen het zien he in maart :)
Groetjes Anke

Hoi Anja,
Dank je wel! Ik ben benieuwd of ik het juiste ventje vinden kan.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Hoi Anke,

Wat een schitterende foto's weer!
En wat doet Tinka het goed zeg.
Wat leuk dat je nu weet welk ventje je voor Rena wilt hebben...
Rena is een lutino pop?
Ik heb Saffier en die is ook lutino... nu krijg ik Tinco hier te wonen en hij is een witmasker met split lutino dus daar komen ook mooitjes van hé... valt niet mee hoor vind ik om een lutinootje te koppelen, maar zo te zien weet jij precies wat je hebben wilt. Ik hoop dat je deze man snel vind, zal helemaal prachtig zijn!

Groetjes Manon

Anke

Hoi Manon,
Fijn dat je de foto's mooi vindt.
Tinka heeft het inderdaad supergoeg gedaan ;D
Rena is een heel lief en mooi valkje. Maar... ze heeft geen splits. Dus moet ik heel goed kijken aan welk ventje ik haar koppel anders komen er alleen maar wildkleurtjes uit :(
Begrijp me niet verkeerd ik vind wildkleurtjes prachtig, maar het is nu eenmaal zo dat je minder makkelijk een huisje voor ze vindt.
Dus... ga ik nu opzoek naar een ventje met split geelwang en lutino. Ik vind zelf lutino geelwangpopjes heel mooi ;D

Ik weet wel zeker dat Saffier en Tinco hele mooie jongen gaan krijgen!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Nou Anke, we hadden dus hetzelfde probleem... want Saffier heeft ook geen verdere splits... ze zou een cinnamon lutino zijn, maar helaas zie ik geen cinnamon in haar, maar misschien kan dat nog komen... dus ook spannend hé!
Jaaaaa lutino geelwangen... super!!

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Ik ben ook gek van lutino geelwangen hoor !!
Grtjs Ann



Rianne

;D

Hopelijk worden ze dit jaar weer geboren bij me... En ventjes die er split voor zijn. :)

Anke

Citaat van: Rianne op  6 januari 2008, 19:57:07
;D

Hopelijk worden ze dit jaar weer geboren bij me... En ventjes die er split voor zijn. :)


Hoi Rianne,
Kijk dat hoor ik nou graag ;D ;D
Ik weet je te vinden hoor ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

Zal ik je vast op de lijst zetten? Het zijn geen jongen waar ik mee moet lopen leuren. ;) Stuur maar een IM met wat je wilt.

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

Nu maar hopen dat alles een beetje meezit Anke. :)

Anke

hi hi dan heb ik weer iets om voor te duimen en op te hopen ;D




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

hallo Anke,
Waaw!!! Wat ben jij goed bezig met Tinca zeg!
Nu al los geweest voor de allereerste keer, en direkt goed opstappen op je vingers! wat leuk!!! Echt super!
En je hebt ook hele leuke foto's gemaakt!
En dat filmpje van Rena die gekroelt wilt worden! zo schattig!
Ik heb echt genoten!!

Groetjes Sally

Peggy

Hoi Anke,  het is hier bijna niet bij te houden zeg...wat gaat t snel hier   ;D
Mijn complimenten over je vorderingen met Tinka! superdesuper goed hoor! Dat moet een goed gevoel geven  ;D  de foto met al je volieres op een rijtje;  geweldig gewoon  ;D
Nog één vraagje;  zit Tinka nu al bij Rena en Timo in de kooi of nog apart?
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Heyhey ....Anke ...wat ben jij van plan zeg !!
Jij hebt grootse plannen met ze he !!! Grtjs Ann