Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Ja  Anke ....je ben heel goed bezig met Tinca hoor !!! Grtjs Ann



aad

Hoi Anke

Sorry dat ik beetje laat reageer .. maar het gaat hier zo hard  ;)
Fijn dat het goed gaat met Rena  :)

Groetjes aad

p.s ik denk vandaag weer een ei hier , dus als je intere..... heu laat maar  :P

Dierenfreackske

Hey Anke ...nog niets nieuws hier ? Grtjs Ann



Anke

Hallo allemaal,
Gisteren was ik erg moe dus ben ik vroeg naar bed gegaan en heb braaf niet op het forum gekeken :)
Uiteraard zijn de valkjes er wel lekker uit geweest en heb ik met Tinka geoefend.

Nu is het tijd om iedereen te antwoorden ;)

Citaat van: Kaatje op  2 januari 2008, 23:13:07
Hoi Anke,

Ja de vakantie zit er weer op meid, .... wat gaan 10 dagen toch enorm snel hè  ::)  Ik ben heel blij dat het met Tinka echt al heel erg goed gaat en dat je zelfs al met 1 vinger over haar buikje mocht aaien, ... knap hoor !!!

Je kan met recht trots op haar zijn maar zeker ook op jezelf, jullie zijn samen zover gekomen en Tinka heeft al heel erg snel vertrouwen in je gekregen, dat zegt echt een heleboel !!

Super meid !!

Groetjes Karin


Hoi Karin,
De vakantie zit er inderdaad weer op. Het is snel gegaan maar ik vond het ook wel weer gezellig om aan het werk te gaan.
En op Tinka ben ik uiteraard heel trots :)

Hoi Ann,
Het gaat hier zeker goed vooruit met Tinka!

Citaat van: *Yvon op  2 januari 2008, 23:56:06
Hoi hoi

Wat goed van Tinka en jou !!  ;D
Het zal niet lang meer duren dat je haar mag kroelen als je zo doorgaat.
Enne...... hoe zie ik nou het verschil tussen Rene en Max ??  ::) :D
Leuke foto's weer !!  :D

Groetjes Yvon



Hoi Yvon,
Het gaat absoluut goed  met Tinka. Kroelen mag ik al als ze trosgierst zit te eten, dus dat is het begin :)

Enne... hoe hou je Max en Rena uit elkaar....
Hi hi ik zie het aan de staart. Max heeft aan het einde een knikje erin. Rena haar staart is zwart aan de onderkant (aanvaring met een printer inktcardridge ;)  )
Dus als ze straks beiden door de rui heen zijn.... dan moet ik weer iets anders bedenken ;D
Ik zal er voor jou aan denken dat ik de naam bij de foto's zet ;)

Hoi Debbie,
De bank is inderdaad sterkt en stevig, daar kunnen ze nog een hele hoop aan slopen!

Citaat van: Wilma1 op  3 januari 2008, 10:58:03
Wat fijn dat het steeds beter gaat met Tinka...beetje bij beetje en veel geduld, dan bouw je langzaam vertrouwen op....soms is het zo moeilijk om lang te wachten en wil je haar meteen al knuffelen, maar helaas werkt dit niet  :-\

Leuk filmpje van haar  :D je ziet dat ze hand niet eng vind...en de foto's zijn ook erg leuk. Nog even en je hebt een nest in de leuning van de stoel zitten  ;D ;D ;D ;D

;) Wilma



Hoi Wilma,
Het is inderdaad zo dat ik soms echt even erbij stil moet staan dat ik niet teveel wil en n gewoon rustig doorgaan, terwijl ik eigenlijk de neiging heb om mijn hand in de kooi te steken en te zeggen stap maar op ;D
Hi hi een nest in de bank... wie weet...

Citaat van: danielle op  3 januari 2008, 14:42:51
Hoi Anke,

Nog een heel fijn en gezond nieuwjaar toegewenst!!!!!!!!!!!

Je hebt echt mooie foto's geplaatst, blijft toch leuk om te bekijken.
Wat goed dat het tam maken van Tinka zo goed gaat. Het verbaast me altijd om te lezen dat valkjes ook zo tam kunnen worden als er al zoveel valkjes zitten. Je hebt denk ik veel geduld. Scheelt natuurlijk wel dat je vakantie hebt.

Groeten Danielle


Hoi Danielle,
Fijn dat je de foto's mooi vindt.
Tinka zit nog niet bij de andere valkjes. Ze zit in een aparte kamer. Dit is vooral omdat ze bij een grote kweker vandaan komt en ik zeker wil weten dat ze niet iets onder de leden heeft.
Maar..... het werkt ook heel goed bij het tammaken want nu wordt ze niet afgeleid door spelende nieuwsgierige valkjes :)

Citaat van: aad op  4 januari 2008, 13:16:24
Hoi Anke

Sorry dat ik beetje laat reageer .. maar het gaat hier zo hard  ;)
Fijn dat het goed gaat met Rena  :)

Groetjes aad

p.s ik denk vandaag weer een ei hier , dus als je intere..... heu laat maar  :P


Hoi Aad,
Alweer een ei :o :o
Je hebt toch weer eigenwijs de nepperts weggehaald he ;D
Met Rena gaat het supergoed, ze is helemaal opgenomen in de groep en ze heeft het heel gezellig samen met Timo in de kooi!

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad


Anke

Hi hi ze denken natuurlijk als deze niet uitkomen, dan maken we gewoon nieuwe ;D




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Hoe is het vandaag met de valkjes en natuurlijk met jezelf?

Mara

Dierenfreackske

Hoi Anke ...dat is helemaal niet erg hoor dat je even niet op het forum was .....en je hebt ook terug geoefend met Tinca  !!!Leuk dat je ieder valkje zo veel aandacht geeft hoor !!! Het komt zeker goed met Tinca !! Straks is ze niet meer weg te slaan van je he !! Grtjs Ann !! Ik kom morgen nog eens kijken !! bye !Ann



Anke

Hoi Mara,
Het gaat goed hier hoor :)

Hoi Ann,
Soms moet je even met andere dingen bezig zijn he dan je verslaving ;D


Hallo allemaal,
Vanmorgen vroeg is de volgende kamervoliere afgeleverd, dus die heb ik alvast inhuis voor als de valkjes eraan toe zijn ;D

Vanmorgen heeft the gang lekker gespeeld en rondgevlogen.
Natuurlijk heb ik ook met Tinka geoefend.
Dat ging best goed alleen... was ze heel erg onrustig en naar de andere valkjes aan het roepen.

Het zat me niet lekker en dus.... heb ik zoals gewoonlijk mijn gevoel gevolgd en de kooi van Tinka gezellig in de woonkamer gezet. Ze heeft nu 4 weken apart gezeten (Twee weken bij Karin en twee bij mij) , en dat vond ik wel genoeg :)

Dus nu zit ze gezellig bij de rest en de rust is weergekeerd ;D
Vanavond weer met haar geoefend en ze liet zich keurig een stokje lager vervoeren. Ook mocht ik haar daar uitgebreid kroelen terwijl ze zat te snoepen van de trosgierst ;D

Ik ben wel benieuwd hoe het morgen gaat. Want dan gaan de andere valkjes natuurlijk losvliegen....
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Anke,

Hihi ... alweer de volgende kamervolière afgeleverd,... ik zit hier ook echt altijd met een big smile je verhalen te lezen, ... wat een valkjes liefde heb je toch in je zitten  ;D

Wat fijn voor Tinka dat ze nu lekker in de woonkamer staat en ze nu lekker gezellig ook bij de andere valkjes kan zitten, ... je bent een kanjer, echt waar !!!

Ik vind het grandioos om te lezen dat het heel goed gaat met het tam maken van Tinka en dat ze zich zelfs naar een verdieping lager heeft laten vervoeren, ... ik ben echt trots op je meid !!!

Lekker genieten morgen dus, ik ben dus ook heel erg benieuwd  :D

Groetjes Karin

Anke

Citaat van: Kaatje op  5 januari 2008, 20:26:25
Hoi Anke,

Hihi ... alweer de volgende kamervolière afgeleverd,... ik zit hier ook echt altijd met een big smile je verhalen te lezen, ... wat een valkjes liefde heb je toch in je zitten  ;D

Wat fijn voor Tinka dat ze nu lekker in de woonkamer staat en ze nu lekker gezellig ook bij de andere valkjes kan zitten, ... je bent een kanjer, echt waar !!!

Ik vind het grandioos om te lezen dat het heel goed gaat met het tam maken van Tinka en dat ze zich zelfs naar een verdieping lager heeft laten vervoeren, ... ik ben echt trots op je meid !!!

Lekker genieten morgen dus, ik ben dus ook heel erg benieuwd  :D

Groetjes Karin


Hoi Karin,
Ach ja ik kan de voliere maar vast inhuis hebben he ;D
Ik ben ook benieuwd hoe het morgen gaat. Als ze wil mag Tinka van mij wel uit de kooi, dan zie ik wel hoe ik haar er weer in krijg...
Wordt vervolgd ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Little Cockatoo

Nu ben ik wel heel nieuwsgierig hoe die nieuwe kooi er uit ziet ;D ;D
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Anke

Citaat van: hanjan op  5 januari 2008, 20:31:09
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig hoe die nieuwe kooi er uit ziet ;D ;D


Hoi,
Hi hi het is net zo'n voliere als ik al heb staan. Of eigenlijk waar ik er al drie van heb staan ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Little Cockatoo

HIhi owke, dan moet ik je dagboek eens goed doorbladeren.
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Sally

hallo Anke,
wat leuk dat de nieuwe kamervoilere is afgeleverd! Die wil ik ook wel eens zien.
En Tinka zit nu bij de andere valkjes in dezelfste kamer?
Je gaat ze misschien loslaten morgen? Hoe spannend zeg...
Ik kom zeker je vervolg morgen lezen :D

Groetjes Sally