Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Caroline

29 december 2007, 17:37:30 #2070 Last Edit: 29 december 2007, 17:39:11 by Caroline
Hier hangt ook per valkje een voerbak in de kooi, allemaal op en rijtje, kunnen ze  samen en tegelijk eten en nu in de grote kooien per 5 valkjes, 2 waterflessen, 2 groentebakken, 1 kiezel/gritbak en 1 wisselbak, de ene keer onkruidzaad, dan weer eivier, dan weer zonnepitjes/pijnpitjes/meloenpitjes.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Citaat van: Caroline op 29 december 2007, 17:37:30
Hier hangt ook per valkje een voerbak in de kooi, allemaal op en rijtje, kunnen ze  samen en tegelijk eten en nu in de grote kooien per 5 valkjes, 2 waterflessen, 2 groentebakken, 1 kiezel/gritbak en 1 wisselbak, de ene keer onkruidzaad, dan weer eivier, dan weer zonnepitjes/pijnpitjes/meloenpitjes.  ;)


Hoi Caroline,
Wow dan heb jij veel bakjes schoon te maken :o
Hier per kooi, 1 voerbak (behalve Alex en Max die hebben twee kleintjes), 1 waterbak,1gritbakje,1 eivoerbakje. En het bakje voor het groen zet ik er los in.
Hi hi met vijf kooien op het moment zijn dat natuurijk ook wel heel veel bakjes ;D
Groetjes anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Op dit moment met 3 kweekkooien en de 2 grote kooien in het totaal 7 waterflessen en 33 rvs voerbakken.  :o :o
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hey Anke ..heb je al 5 kooien ? Jeetje ....eigenlijk is dat wel leuk !!Wat een leuk filmpje van Tinca zeg !! Ze voelt zich wel op haar gemak daar he !!! En wat een mooie lieve foto's van
Rena en James en ooooohhhh ....ik kan niet meer hoor !!! Het is heel leuk en heerlijk daar bij jou voor de valkjes zeg !!!
Grtjs Ann



Anke

Hoi Ann,
Het is hier inderdaad heel gezellig :)
Het is leuk om te zien dat een nieuw valkje zo snel goed opgenomen wordt in de groep :)

Tinka doet het erg goed. Zelf ben ik vandaag een beetje gaar... dus heb ik niet zoveel met haar geoefend, want dan heb ik minder geduld he... ;)

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hey Anke ...dat is niet zo erg he !!! Leuk gewoon dat het zo goed gaat met Tinca zeg !!
En Rena wordt heel goed opgenomen in de groep he !!!
Dat is toch super gewoon he !! Grtjs Ann



Kaatje

Hoi Anke,

Wat fijn om te lezen dat Rena de nacht goed is doorgekomen en nu lekker bij Timo zit, het is wel een plaatje om te zien zeg, echt een heel lief snuitje heeft ze !!!

En het filmpje was ook fantastisch om te zien, ik heb het geloof ik al eens eerder gezegd maar je hebt een hele leuke, lieve en rustige stem .... Ik herken er een hoop in en ik denk dat we haast allemaal wel zo tegen onze valkjes praten  ;D

Heerlijk zeg zoveel valkjes liefde om je heen, ik voel me ook al zo ontzettend rijk !!! Heerlijk gewoon, fijn hoor !!!

Groetjes Karin

Silke *

Hoi Anke,

Fijn dat Rena al tam is, dan kan je je nog alleen bezig houden met Tinka, in het tam maken dan wel.
Het is best wel een uitdaging om ze bij elkaar te zetten, maar zo tezien reageren Rena en Timo wel goed op elkaar! Zouden die een koppeltje mogen vormen?

Groetjes
Silke

Anke

Citaat van: kaatje98 op 29 december 2007, 20:53:47
Hoi Anke,

Wat fijn om te lezen dat Rena de nacht goed is doorgekomen en nu lekker bij Timo zit, het is wel een plaatje om te zien zeg, echt een heel lief snuitje heeft ze !!!

En het filmpje was ook fantastisch om te zien, ik heb het geloof ik al eens eerder gezegd maar je hebt een hele leuke, lieve en rustige stem .... Ik herken er een hoop in en ik denk dat we haast allemaal wel zo tegen onze valkjes praten  ;D

Heerlijk zeg zoveel valkjes liefde om je heen, ik voel me ook al zo ontzettend rijk !!! Heerlijk gewoon, fijn hoor !!!

Groetjes Karin


Hoi Karin,
Fijn dat je het filmpje leuk vond :)
Het is inderdaad een rijk gevoel (dat heb je mooi omschreven) om zoveel lieve en gezellige valkjes rond te zien vliegen en spelen.
Ze zijn allemaal gewoon lekker bezig en sommigen komen af en toe even bij me zitten :-*
Kortom ik geniet ervan met volle teugen :)
Groetjes Anke

Citaat van: Silke * op 29 december 2007, 21:46:35
Hoi Anke,

Fijn dat Rena al tam is, dan kan je je nog alleen bezig houden met Tinka, in het tam maken dan wel.
Het is best wel een uitdaging om ze bij elkaar te zetten, maar zo tezien reageren Rena en Timo wel goed op elkaar! Zouden die een koppeltje mogen vormen?

Groetjes
Silke


Hoi Silke,
Het is inderdaad fijn dat Rena al tam is. Want 1 valkje tegelijk tam maken is echt wel genoeg, dat kost best een hoop energie :)
Timo en Rena vinden het wel gezellig samen in de kooi.
Het is niet de bedoeling dat Timo en Rena een koppeltje gaan vormen.
Want daar komen alleen maar wildkleurtjes uit.

Het plan is nu om als Tinka tam genoeg is ze met zijn drie in een kamervoliere te zetten.
Of.... als er al eerder een lief popje voor Timo opduikt...
Timo met dat popje en Tinka dan samen met Rena.
Maar goed voorlopig blijven Timo en Rena gezellig samen.
Hoe het verder gaat zie ik wel weer als de tijd daar is.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Hoi Anke,

Ja, we zien idd wel wat het gaat geven  :)
Dus je gaat Timo nog een popje kopen en Rena en Tinka als 2 vrijgezelletjes houden?

Groetjes
Silke

Anke

Hoi Silke,
Als het goed is gaan Rena en Tinka gekoppeld worden aan jongen van Max en Alex. Maar dat betekent dat ze voorlopig idd nog vrijgezel blijven :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Hoi Anke,

Owja, dat had je al eens gezegd :-X
Maar, dan krijgen ze er binnenkort 2 knappe ventjes bij  :)

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

Hihi Anke ...je kan nog alle kanten uit met Tinca en Rena ....
Wat leuk dat ze gezellig samen zitten in de kooi !!
Het worden alvast goede maatjes dan !! Grtjs Ann



Sally

Hallo Anke,
Wat een leuke foto's. Rena hoort al goed bij de groep precies. wat leuk. :). En Rena zit al samen met Timo in een kooi? En dit gaat ook al goed lees ik. da is echt leuk eh. :D.
En je gaat er van max en alex 2 ventjes voor Rena en Tinca houden lees ik? Dus dan heb je in totaal al 11 valkjes... (ik kijk al wat verder he) :D.
En was het nu ook nog de bedoeling om er eentje van Caroline te houden? Of gebeurt dit nu niet omdat er geen albino bij zit?

Groetjes Sally

Anke

Citaat van: Sally op 30 december 2007, 15:36:30
Hallo Anke,
Wat een leuke foto's. Rena hoort al goed bij de groep precies. wat leuk. :). En Rena zit al samen met Timo in een kooi? En dit gaat ook al goed lees ik. da is echt leuk eh. :D.
En je gaat er van max en alex 2 ventjes voor Rena en Tinca houden lees ik? Dus dan heb je in totaal al 11 valkjes... (ik kijk al wat verder he) :D.
En was het nu ook nog de bedoeling om er eentje van Caroline te houden? Of gebeurt dit nu niet omdat er geen albino bij zit?

Groetjes Sally




Hoi Sally,
Jij kan goed tellen ;D
Het is de bedoeling dat er nog een popje voor Timo bij komt.
Maar wat voor een dat wordt.... dat weet ik nog niet precies.
Timo en Rena gaat inderdaad erg goed zo samen :)
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
De valkjes hebben vanmorgen heerlijk losgevlogen en gespeeld. Ze waren in de kooi erg onrustig en roeperig dus heb ik ze maar vlug de vrijheid gegeven.

Het is net of Rena er al tijden is. Ze doet lekker mee en wandelt ook gezellig over de grond :)
Rena liet zich ook heel makkelijk in de kooi zetten.
Ik denk dat ze trek had, want ze ging meteen eten :)

Een maatje voor Timo is ook een goed idee geweest. Nu Rena al in de kooi zat, liet Timo zich ook braaf binnen zetten ;D

Ook van het tammaakfront heb ik goed nieuws...
Tinka liet zich na wat aandringen... verschillende keren op mijn hand vervoeren naar een lagere stok ;D
Weer een stapje verder dus ;D

Straks heb ik nog foto's ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes