Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anke

Fijn dat het gisteravond toch allemaal goed is gekomen. Ik kon bij die vriendin van me gelukkig even online gaan en heb Karin een IM gestuurd.....Gelukkig dat alles goed is gekomen. Ik wacht vol spanning op de foto's van Tinka.

Mara

Peggy

Hoi Anke,  fijn dat alles goed is gegaan gisteren tijdens het ophalen van Tinka.  Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar de foto's maar zoals je zelf al zei; laat Tinka maar even bijkomen hoor.  Heb je weer een nieuw project hè;  een ''wild'' valkje tam proberen te krijgen.
Ik denk met veel aandacht en geduld dat je best ver kunt komen.  Succes iig.

enne....ik zal mijn nieuwsgierigheid proberen te bedwingen ;D :P

Je hebt groot gelijk hoor Anke dat je nog even niks meer zegt als je het zelf nog niet allemaal zeker weet....wij wachten gewoon alles rustig af..

Hopelijk is nieuwe Tinka de nacht goed doorgekomen.

Gr peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hallo allemaal,
Tinka is de nacht goed doorgekomen, ik heb haar niet gehoord :)
Wat geeft zo'n disney nachtlampje een hoop licht :o

Ik ga omdat Tinka dus absoluut niet tam is, weer helemaal bij het begin beginnen...
Vanmorgen bleef ze best rustig bij het verschonen van eten en water. Ze gaat wel beleefd aan de ander kant van de kooi zitten ;D
Deze week is het dus af en toe even bij de kooi een praatje maken en gezellig een bakje koffie bij haar drinken :)
De eerste koffie visite heeft Tinka er al op zitten en ze bleef rustig in haar kooi naar mij zitten luisteren :)
Als ze de andere valkjes hoort roept ze al gezellig terug.

De rest van de valkjes bende is op het moment weer los aan het vliegen. Timo komt al steeds sneller zijn kooi uit!
Wahahah 7 valkjes die door de huiskamer sjezen..... dat is best indrukwekkend :o

Ik heb foto's en een filmpje. Nog even geduld ze komen eraan ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Fijn dat Tinka de nacht goed is door gekomen. Je staat voor een mooie uitdaging die jou vast en zeker gaat lukken.

Joepieieieieieieiei   fotooooooooooooooooooooo's

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Ik ga mijn uiterste best doen om Tinka tam te maken :)

Hallo allemaal,
Tijd voor foto's ;D

Tinka in haar nieuwe onderkomen




Gezellig samen op de bank


Hee.. die kaarten hadden we nog niet ontdekt... eens kijken van wie ze zijn


Timo net buiten de kooi


Alex


Speelplaatsje slopen..


Timo is de eerste die deze zitplaats heeft ontdekt... boven op de rolgordijnen...


Hmmm lekker die stoel...


Timo heeft visite ;D


Op de mand


Filmpje volgt nog.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Je hebt hele mooie foto's gemaakt zeg. Ik heb er weer van genoten. Wat zijn ze toch ondeugend zeg.

Fijn dat Tinka de nacht goed is doorgekomen en dat ze ook al vrolijk naar de andere valkjes roept. Gezellig hoor.

Mara

Anke

Hallo allemaal,
Hier is het beloofde filmpje



Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara


Anja

Hoi Anke,

Wat een superleuke foto's. Wat voor doek hangt er bij Tinka bij de kooi? Heeft het een speciale rede dat die daar hangt?

Het filmpje is ook heel leuk. Het zal mij niets verbazen dat jij ooit ik de kattebak eitjes gaat vinden.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Mara,
Fijn dat je het filmpje leuk vind :)
Groetjes Anke

Citaat van: Anja op 16 december 2007, 14:06:03
Hoi Anke,

Wat een superleuke foto's. Wat voor doek hangt er bij Tinka bij de kooi? Heeft het een speciale rede dat die daar hangt?

Het filmpje is ook heel leuk. Het zal mij niets verbazen dat jij ooit ik de kattebak eitjes gaat vinden.

Groetjes Anja



Hoi Anja,
Fijn dat je van de foto's en het filmpje hebt genoten.
Tinka haar kooi staat in de "computerkamer" voor de boekenkast. Aangezien ik het niet zo fijn vind als mijn boeken onder de valkjespoepjes komen te zitten :P :P
heb ik er een oud dekbedovertrek voor gehangen ;D

Hi hi wat die eitjes in de kattenbak betreft: dat heb ik ook al eens gedacht... ;D

Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Op dit moment zit ik met mijn laptopje naast de kooi van Tinka en ze gaat gewoon lekker van haar trosgierst zitten smullen :) Een goed teken dus... ik ben al niet zo heel eng meer ;D

Even geleden heb ik alle valkjes weer in hun kooi gedaan.
De laatste tijd zijn ze heel erg braaf en de meesten laten zich van de voorkamer naar de achterkamer op mijn vinger vervoeren en braaf in de kooi zetten.
Timo heeft nog wat extra overredingskracht nodig. ;)


En nu een leuk nieuwtje: Normaal gesproken stapt Mijntje alleen op mijn vinger als ze op een bepaald plekje op haar kooi zit en gaat dan braaf naar binnen

Vanmiddag stapte op vanaf de tv en liet zich toen naar de voorkamer dragen. Meteen de kooi in deed ze niet want Jaco zat nog in de achterkamer.
Ze deed dit tot twee keer toe ;D ;D ;D
Ook hier zit dus weer wat vooruitgang in ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

Hoi Anke,  hele leuke foto's hoor en ook dat filmpje vind ik erg leuk om te zien. Zo komisch; valkjes in de kattebak  ;D

enne mooie Tinka begint al wat te wennen.  Heel veel plezier hoor met het koffiedrinken samen met Tinka  ;D ;D

En Timo wordt dus ook met de dag stoerder  8)


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Silke *

Hoi Anke,

Wat fijn dat je Tinka hebt opgehaald en dat ze het al wat gewoon is bij je  :D  En dat je niet meer zo "raar" bent voor haar  ;D Ze went wel snel hè?!
De foto's zijn echt wel mooi hoor  :D Het filmpje is ook erg leuk, valkjes in de kattebak zijn idd erg grappigg!!  ;D

Groetjes
Silke x

Dierenfreackske

Hey Anke ...beetje laat ...ben niet zo veel on geweest dit weekend want had het druk !!!! Een heel gedoe hier hoor voor kerst en Audejaar !! Grtjs en succes met Tinca om tam te maken en dat lukt je vast wel hoor! !!Ik ben daar trouwens zeker van !!! Grtjs Ann



Marc van de Kuifjes

Citaat van: *Anke* op 13 december 2007, 19:17:59
Hallo allemaal,
Mag ik jullie voorstellen aan Tinka ;D



Zij is een albinopopje en komt bij Karin vandaan :)
De foto heb ik uit het boekje van Karin gepikt ;)
Tinka komt op korte termijn de Santpoortse valkjes gezeldschap houden ;D

Groetjes Anke


Hey ik zie dat jij de uiterst zeldzame "grijswang albino" van Karin hebt overgenomen :o ;D! Ben je niet bijna opgepeuzeld door Indy, Karin's hond? ;)

Ik vond het kattenbakfilmpje ook erg leuk! Scharrelen de valkjes bij jou altijd op de grond? Dat doen ze bij ons nooit, ze gaan altijd meteen de hoogte in en blijven daar dan rondhangen to ze weer "naar huis" moeten. ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Dierenfreackske

Wat lief he !! Superleuke vakjes heb je en het is ook altijd dolle pret daar he !! Grtjs Ann