Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Anke,

2x een  :P-opmerking bedoel ik!!  ;D ;D

Groetjes, Gerda

Kaatje

Hoi Anke,

Wat een heerlijk manneke is Timo en wat een ontzettende leuke foto's van de gehele groep !! Echt genieten in jouw boekje, vooral met de beschrijving die je er bij neer schrijft !!

Ik moet zeggen dat Timo al heel dapper is hoor, ....heerlijk voor je dat hij al lekker op je schouder komt zitten, .... een teken dat hij het al reuze naar zijn zin heeft !!

Fijn hoor, geniet maar lekker van al je lieve valkjes  :D

Groetjes Karin

Sally

Hallo Anke,
Je hebt weer hele leuke foto's geplaatst, en Timo voelt zneige al heel erg op zijn gemak bij u en de andere valkparkietjes zie ik.
Wat leuk!
Nog veel plezier met Timo, maar dat zal wel lukken denk ik he. ;:)

groetjes Sally

♥Debby♥

Wat een leuke foto's Anke! ik moest wel lachen om die gaten boven je kozijn.. wat een donderstraaltjes zeg!  ;D hoe bedoel je slopers!! hahahaha

Fijn om te zien dat Timo zo goed mee gaat in de groep.. en leuk om jou ook te zien!!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hey Anke ....nog een geluk dat je schilderijtjes het houden hoor !!! Grtjs Ann



Anke

Citaat van: Gerda op  9 december 2007, 21:12:43
Hoi Anke,

2x een  :P-opmerking bedoel ik!!  ;D ;D

Groetjes, Gerda



Hoi Gerda,
Ik kan wel wat hebben hoor ;D ;D
Groetjes Anke

Hoi Karin,Sally,Debbie en Ann,
Timo vond het gisteren absoluut een groot avontuur. De andere valkjes vonden het prima om hem er ook bij te hebben.

Hallo allemaal,
Na een dagje werken heb ik nu de valkjes weer lekker uit hun kooi gelaten.
Timo heeft vandaag geen zin... Hij blijft op zijn stokje zitten en communiceerd met de andere valkjes door de tralies heen ::)
Het is grappig om te zien dat zijn valkenvriendjes op zijn kooi komen zitten en lijken te vragen of hij ook komt spelen.
Timo is het niet van plan....
Aangezien Timo alleen buiten de kooi op je vinger stapt, wacht ik dus rustig af wanneer het hem belieft om te komen spelen.
Morgen ben ik vrij,misschien dat hij het gek vindt om 's avonds zijn kooi uit te gaan?
Het sloopteam is ondertussen weer druk bezig met de dagelijkse sloopwerkzaamheden....
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Het kan zijn dat Timo het niet gewend is om 's avonds zijn kooi uit te gaan, daar zal hij aan moeten wennen. Hihi, grappig hoor dat de rest komt vragen of hij buiten komt spelen...

Ow trouwens...je kunt binnenkort een kaart verwachten...alleen kan die een beetje sneeuwen.  :-[

mara

Anke

Hoi Mara,
Gisteren schrok Timo van de vliegende valkjes en vloog "per ongeluk" zijn kooi uit ;D
Nu is hij eraan gewend die drukte rond zijn kooi.
Zojuist stak hij wel zijn hoofd uit de kooi.... omdat er een groepje valkjes onder zijn kooi door marcheerde ;D
Ik ben benieuwd wat hij morgen overdag doet...

Hi hi een kerstkaart die sneeuwt :) Ik zal zorgen dat ik de sneeuwschuiver bij de hand houdt ;D
Ik ga morgen kerstkaarten schrijven ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Die Timo toch, haha, wat een schatje is het toch zeg! Echt wat lief. Hij moet inderdaad even wennen aan de drukte, vooral als hij het niet gewend is. Je zei dat hij geluidjes van een grasje maakte maar dan op zijn valkjes? Dan moet hij toch wel aan de drukte gewend zijn? Aangezien grasjes nu niet echt rustig zijn.

Ja, hou de sneeuwschuiver maar bij de hand, anders heb je de Santpoortse valkjes in de sneeuw.  ;)

Mara

Anke

Hoi Mara,
Timo woonde samen met 1 grasje. Redelijk rustig dus :)
Wahaha valkjes met moonboots aan ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Ik heb een grasje binnen zitten....erg rustig.... ::)

Mara

Dierenfreackske

Hahaha.....die Timo toch !! Hij zal het vlug gewoon zijn met de valkjes om zich heen he !!! En ik heb erg moeten lachten met die zin : marcherende valkjes onder hem he !!! HIHI
Zo grappig he !!! Grtjs Ann
Hey..ik ben alweer vroeg op hoor !!!!



Anke

Citaat van: Dierenfreackske op 11 december 2007, 06:55:06
Hahaha.....die Timo toch !! Hij zal het vlug gewoon zijn met de valkjes om zich heen he !!! En ik heb erg moeten lachten met die zin : marcherende valkjes onder hem he !!! HIHI
Zo grappig he !!! Grtjs Ann
Hey..ik ben alweer vroeg op hoor !!!!


Hoi Ann,
Hi hi jij bent echt een vroege vogel...
Timo raakt inderdaad wat gewend aan de valkjes drukte om hem heen.
En die marcherende valkjes.... het is echt een grappig gezicht  als de hele groep aan het rondbanjeren is.
Misschien kan ik er eens een filmpje van maken :)
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Gisteravond is Timo toch zijn hok nog uitgekomen. Het ging weer een beetje perongeluk, maar hij heeft toch nog even kunnen spelen :)


Vanmorgen heb ik de valkjes al lekker vroeg uit hun kooi gelaten. Ze zijn gezellig aan het spelen en slopen :)
Timo heeft er weer een poos over gedaan, maar uiteindelijk komt hij dan toch..


Het is leuk om te zien dat Alex steeds beter gaat vliegen. Zijn slagpennen zijn nog niet terug maar blijkbaar al wel genoeg om meer hoogte te maken. Dat belooft wat als hij straks al zijn veren weer heeft ;D
Ook trekt hij steeds meer naar de andere valkjes toe.

Het gaat hier verder allemaal zijn gangetje. Ik heb weer foto's gemaakt, die zal ik later vandaag plaatsen :)

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Wat gezellig zeg, zo bij jou thuis als ik het hoor. Ik ben benieuwd naar de foto's, misschien heb ik er vandaag ook nog maar ik ga niets beloven, want het is hier in een keer berekoud geworden.

Die lieve Timo toch, hihi, wat een scheetje zeg. Hij zal echt even moeten wennen aan de andere valkjes, hij is natuurlijk eigenlijk altijd alleen geweest.

Mara

Dierenfreackske

Hoi Anke ....ja ....dat zou leuk zijn als je een filmpje kon maken dan kunnen mijn valkjes ook eens lekker mee genieten !! Leuk dat Timo toch ook komt !!! Dat komt wel vlug in orde he !!! Na een paar weken daar komt hij nog vlugger dan de rest en dan is hij wel niet meer te stoppen he !!!
Slopen en spelen ...leuk he !!! Grtjs Ann