Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Allemaal,
Bedankt voor de lieve beterschapswensen :-*
Het gaat alweer wat beter, ik heb gelukkig niet meer overgegeven. Maar ik voel me wel als een dweil :(
Gelukkig heb ik vandaag vrij en kan ik de hele dag sudderen.

Hoi Mara,
Je ziet het goed, de pc modem ligt in de tv kast :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Anke,

Weer even alles bij lezen hoor .... Eerlijk gezegd schaam ik me gewoon weer, het is alweer zo'n poosje geleden ! Wat een fantastische foto's heb je weer gemaakt en ik heb er heel wat mogen bewonderen ( vanaf pagina 95 ) ... de foto's van de intocht van Sinterklaas en het zitten bovenop je televisie zijn echt geweldig !! Ook de foto met "verzamel plaats" voor hang jongeren is geweldig, haha !

Hihi ... Paco kwam gelijk op het gefluit Alex in het filmpje af en leek te denken, hee dat wil ik ook wel eens zien  ;D  Wow ... ik lees over een mogelijk nieuw albino popje, spannend meid, ik duim voor je ! Zo zo ... van harte gefeliciteerd met je 100ste pagina, wat is dat enorm hard gegaan meid ... ik heb er nu nog maar 15 te gaan  ;) Gefeliciteerd met Kiko die binnenkort je valkjes de Santpoortse vakjes komt versterken, leuk hoor !!

Wat een prachtig nieuw onderkomen krijgt Timo, en wat worden de valkjes toch vreselijk verwend bij jou !! Heerlijk om alles weer even bij te lezen, ik geniet nog steeds met volle teugen en lees dus ook dat Timo op heel kort termijn nu naar je toe komt  :D

Hehehe Anke, telkens als ik de foto's van de valkjes zie en ik zie je stoel dan vind ik hem steeds mooier worden,ik denk dat de valkjes dezelfde gedachten hebben,of  vergis ik me nu  ;)

He bah  Anke, wat vervelend dat je ziek bent geweest en hebt moeten overgeven ... je hoort het op dit ogenblik wel heel erg veel en het is echt een snert virus, ik lees ook dat het inmiddels beter gaat,maar blijf het in ieder geval nog maar even rustig aan doen met jezelf ... Inmiddels ben ik op pagina 115 beland en dus de laatste pagina van een o zo spannend verhalen boekje weer ... ik ben blij dat je vandaag lekker vrij bent en lekker kan gaan hangen en zitten hoe je zelf wilt !!! Snel opknappen hoor,

Liefs Karin

Anke

Hoi Karin,
Leuk dat je weer bijgelezen bent hier :)
Ik kan me goed voorstellen dat je de afgelopen periode wel wat beters te doen had dan dagboekjes lezen!

Timo komt aanstaande zondag.
Ennn... ik sta bij Caroline op de lijst voor 2 albinopopjes :)
Het is nu erg spannend of het allemaal goed gaat, dus ik ben heel hard aan het duimen!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Anke,

Wat fijn hè dat Timo een zondag al lekker de Santpoortse valkjes mag komen versterken ... de kooi isprachtig, de omgeving is prachtig en de valkjes waar hij bij komt zijn ook in één woord schitterend !!

Ik weet zeker dat Timo zich dan ook gelijk helemaal thuis zal gaan voelen en zelfs een hele grote volière voor zichzelf alleen krijgt  :D Ik ben benieuwd wie hem als eerste op zal gaan zoeken ! Ik heb het gelezen van de albino popjes en mijn duimen draaien met je mee hoor, echt heel spannend meid !!

Liefs Karin

Caroline

Ja héééééél spannend .... het vorige nest waren er 2 albinomeisjes (helaas dood in het ei) en 3 witmaskertventjes (waarvan ook 2 dood in het ei). Ik hoopte zo dat het deze keer allemaal goed zou gaan .... helaas dit keer weer 1 dood witmaskertje maar ......

ook een levende!!!!!  :D :D

Nog 3 eitjes te gaan dus nu wordt het mega hard duimen dat het goed mag gaan met de andere donsjes.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke









Ik zet nog wat extra duimen bij ;D
Groetjes Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Het is weer fototijd :)






















Groetjes Anke










Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Leuke foto's weer en spannend hoor, dat zondag Timo al komt.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Dank je wel :)
De kooi voor Timo staat klaar... laat maar komen :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette

Je hebt weer foto's gemaakt en ik heb ervan genoten
En kan je ene valkje al klok kijken?

Anke

Hoi Yvette,
Fijn dat je van de foto's genoten hebt!
Enneh die klok staat stil. Ik denk dat Chiko inmiddels wel weet wat halfzes is :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Hoi Anke,

Wat een prachtige foto's!  :o   Je moet de klok weer es in gang steken, dan zien of hij de klok kan lezen  ;D ;D
Fijn dat Timo al zondag komt!!!!  :D

Groetjes
Silke x

Anke

Hoi Silke,
Fijn dat je van de foto's hebt genoten ;D
De klok is een erfstuk van mijn ouders. Helaas is hij echt stuk.
Ik moet dus naar een klokkenmaker ermee. Dat wil ik wel,maar ik kom er nooit aan toe ::)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Citaat van: *Anke* op  4 december 2007, 20:01:22
Hoi Silke,
Fijn dat je van de foto's hebt genoten ;D
De klok is een erfstuk van mijn ouders. Helaas is hij echt stuk.
Ik moet dus naar een klokkenmaker ermee. Dat wil ik wel,maar ik kom er nooit aan toe ::)
Groetjes Anke


Hoi Anke,

Als het een erfstuk is, hou je het beter hoe het is!  ;)

Groetjes
Silke x