Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anke

2 december 2007, 10:05:11 #1680 Last Edit: 2 december 2007, 11:22:52 by *Anke*
Citaat van: ManjaV op  2 december 2007, 09:48:34
Hoi Anke,

Leuke foto's weer! Gaat die kooi gebruikt worden voor Timo?
En hoe zit het eigenlijk nu met de tamheid van Jaco en Mijntje, ik herinner mij dat je daar in het begin erg mee bezig was om ze tam te krijgen. Zijn ze nu helemaal tam?

Groetjes,
Manja


Hoi Manja,
De kooi op de foto is idd voor Timo. Als in januari er hopelijk twee albinopopjes bijkomen dan gaan de dames voorlopig samen in de Jockkooi. En als de hele boel aan elkaar en aan mij gewend is dan gaat Timo met de twee popjes in een kamervoliere :)

En wat de tamheid van Jaco en Mijntje betreft: dat ligt eigenlijk een beetje stil.
Mijntje stapt als ze op de kooi zit keurig op mijn vinger en laat zich dan in de kooi zetten. Maar ook alleen daar, als ik ergens anders dat probeer vliegt ze weg...

Het is wel leuk om te zien dat Mijntje op het moment met veel interesse kijkt naar het kroelen dat ik doe met Chico,James en Max. Ze komt steeds dichterbij zitten. Als ik dan voozichtig met mijn hand naar haar toe ga loopt ze uiteindelijk weg.
Maar haar belangstelling is wel gewekt.

Jaco gaat alleen maar via een stok naar de kooi.
En vind mij verder eng.

Ik hoop dat ik van de zomer als het langer licht is en dus voor en na werktijd meer met de valkjes kan doen, met Mijntje nog wat verder kan komen.

Ach het is ook niet zo heel erg, want ik kom met al die kroelkonten hier vaak al  handen te kort om te kroelen :)
Jaco en Mijntje hebben het verder prima naar hun zin vooral met elkaar ;)

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad

Kan er vast nog wel één bij in die  kooi  ;D ;D ;D

Anke

 
Citaat van: aad op  2 december 2007, 11:04:57
Kan er vast nog wel één bij in die  kooi  ;D ;D ;D


;D ;D ;D
Ik zeg niks meer over aantallen.... 8)




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Citaat van: *Anke* op  2 december 2007, 10:05:11
Citaat van: ManjaV op  2 december 2007, 09:48:34
Hoi Anke,

Leuke foto's weer! Gaat die kooi gebruikt worden voor Timo?
En hoe zit het eigenlijk nu met de tamheid van Jaco en Mijntje, ik herinner mij dat je daar in het begin erg mee bezig was om ze tam te krijgen. Zijn ze nu helemaal tam?

Groetjes,
Manja


Hoi Manja,
De kooi op de foto is idd voor Timo. Als in januari er hopelijk twee lutinopopjes bijkomen dan gaan de dames voorlopig samen in de Jockkooi. En als de hele boel aan elkaar en aan mij gewend is dan gaat Timo met de twee popjes in een kamervoliere :)

Groetjes Anke


Hoi Anke,

Ik dacht dat er 2 albinopopjes bijkwamen? Of heb ik dat ne verkeerd?

Groetjes Anja

aad

Heb je verkeerd ik denk een lutinopop  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Anke

Citaat van: Anja op  2 december 2007, 11:14:16
Citaat van: *Anke* op  2 december 2007, 10:05:11
Citaat van: ManjaV op  2 december 2007, 09:48:34
Hoi Anke,

Leuke foto's weer! Gaat die kooi gebruikt worden voor Timo?
En hoe zit het eigenlijk nu met de tamheid van Jaco en Mijntje, ik herinner mij dat je daar in het begin erg mee bezig was om ze tam te krijgen. Zijn ze nu helemaal tam?

Groetjes,
Manja


Hoi Manja,
De kooi op de foto is idd voor Timo. Als in januari er hopelijk twee lutinopopjes bijkomen dan gaan de dames voorlopig samen in de Jockkooi. En als de hele boel aan elkaar en aan mij gewend is dan gaat Timo met de twee popjes in een kamervoliere :)

Groetjes Anke


Hoi Anke,

Ik dacht dat er 2 albinopopjes bijkwamen? Of heb ik dat ne verkeerd?

Groetjes Anja


Hoi Anja,
Je hebt gelijk... foutje... ik ga het meteen ff veranderen ;)
Dank voor het goede opletten ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky

Hi Anke,

Wat een leuke fotoserie heb je gemaakt  :)

Ik wacht rustig af welke valkjes er bij iedereen bijkomt... ik kan het eerlijk gezegd niet meer bijhouden  :-[ ;D ;D ;D

Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar weet je al wanneer Timo komt?

Die kooi ziet er trouwens keurig uit!

Ik ben benieuwd wat ze ervan gaan vinden  :D

Groetjes,
Monky

Anke

Citaat van: aad op  2 december 2007, 11:16:14
Heb je verkeerd ik denk een lutinopop  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Hoi Aad,
Jij bent toch echt in de war nu. Even opletten: Er komt bij JOU een ventje bij ;D ;D

Hoi Monique,
Je kan ook niet alles onthouden he... Timo komt het volgend weekend op zondag deze kant op.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Citaat van: *Anke* op  2 december 2007, 11:21:58
Citaat van: Anja op  2 december 2007, 11:14:16
Citaat van: *Anke* op  2 december 2007, 10:05:11
Citaat van: ManjaV op  2 december 2007, 09:48:34
Hoi Anke,

Leuke foto's weer! Gaat die kooi gebruikt worden voor Timo?
En hoe zit het eigenlijk nu met de tamheid van Jaco en Mijntje, ik herinner mij dat je daar in het begin erg mee bezig was om ze tam te krijgen. Zijn ze nu helemaal tam?

Groetjes,
Manja


Hoi Manja,
De kooi op de foto is idd voor Timo. Als in januari er hopelijk twee lutinopopjes bijkomen dan gaan de dames voorlopig samen in de Jockkooi. En als de hele boel aan elkaar en aan mij gewend is dan gaat Timo met de twee popjes in een kamervoliere :)

Groetjes Anke


Hoi Anke,

Ik dacht dat er 2 albinopopjes bijkwamen? Of heb ik dat ne verkeerd?

Groetjes Anja


Hoi Anja,
Je hebt gelijk... foutje... ik ga het meteen ff veranderen ;)
Dank voor het goede opletten ;D
Groetjes Anke


Graag gedaan hoor ;) ;) ;)

Mara

Hoi Anke

Je hebt mooie foto's gemaakt en Timo is echt een prachtige valk.

Mara

Gerda

Hoi Anke,

Dus nog een weekje voor je nieuwe aanwinst er is!

Lekker koppie heeft ie



Liefs, Gerda

Anke

Hoi Gerda,
Inderdaad nog een weekje.
Ik verheug  me er erg op ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

Hoi anke,

Ik doe het graag hoor en zoals je mss al wel gelezen hebt,  hebben anja en ik genoeg te beppen dus het wordt vast gezellig 

Het gaat trouwens goed hier.  iedere dag wordt er gewipwapt tussen bo&dirkje.Dirkje doet ''het'' ook niet meer met Belle.
Heb de kooi verplaatst...deze staat nu wat dichter bij de bank,dichter bij ons dus en het bevalt goed.Vindt het gezelliger zo.

Heb net trouwens een kijkje genomen op je website anke. Ik zie maar twee koppels...ik dacht dat je 3 koppels had 

Jij staat nu toch ook op de wachtlijst bij caroline?voor 2 albino popjes ?  of vergis ik me nu ? Aan wie wil je de popjes gaan koppelen Anke ?  Dus mss heb je straks 4 koppels ?

Wat een vragen hè?
Ik ''moet'' nog steeds aan je db beginnen   

Gr Peggy

Bovenstaand berichtje had ik geschreven in mijn db,als reactie op jouw berichtje...
Ik heb inmiddels een beetje je db doorgelezen...je krijgt er dus 3 valkjes bij ?
Een heel karwei hoor;  alle db bijhouden  ::) ;D


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Peggy,
Hi hi het is ook een hele klus om alle dagboekjes bij te houden.
Het klopt hoor ik heb drie koppeltjes ;D
Die site is nog in aanbouw, en ik heb nog steeds geen foto van Alex en Max samen die ik mooi genoeg vind om op de site te zetten ::)

Timo gaat voorlopig samen met de albinopopjes die hopelijk bij Caroline geboren gaan worden.
Het gaat hier redelijk druk worden met al die valkjes... Maar zoooo gezellig ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Ik heb nog wat foto's voor jullie :)

















Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes