Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anke

Citaat van: Anja op 27 november 2007, 09:14:19
Hoi Anke,

Wat een knapperd die Timo zeg. Weet je al wanneer hij naar je toe komt?
Als de tafel er uit is heb je ruimte genoeg zeg. Jij kan gemaakelijk tot de 12 valkjes gaan hoor ;D ;D ;D

Groetjes Anja



Hoi Anja,
Ik weet nog niet wanneer Timo komt. Ik had wel een mailtje van de huidige eigenaar dat ze me zal bellen om af te spreken.
Nog even afwachten dus.
IK ben het helemaal met je eens plek zat als de tafel uit de achterkamer gaat. ;D
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Vanmorgen ben ik lekker even naar de Jumper geweest :)
Toen ik in Amsterdam werkte kwam ik daar heel vaak, het was opweg naar huis...
Nu is het een klein uitje.  :)
Omdat er hier toch wat valkjes bijkomen en ik niet genoeg grote kooien heb om ze in de wenperiode van elkaar te scheiden ging ik mij orienteren op een kooi die nu handig is en straks als er donsjes zijn ook kan fungeren als opvang kooi als ze bij paps en mams wegmoeten en nog niet naar de nieuwe eigenaren gaan.
Ik liep in de Jumper en wat denk je... ik had een soort kooi in gedachten, ik wist eigenlijk niet eens of er zoiets bestond. En daar stond hij :o en ook nog eens voor 100 euro minder ;D
Ze hebben hem voor  me weggezet en dan ga ik hem donderdag halen met een vriendin die een busje heeft. lekker makkelijk al helemaal inelkaar, ik hoef er dus niks aan te doen ;D
Ik ben dus helemaal blij ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hey Anke,

Super dat je de kooi hebt gevonden. We willen donderdag dan wel even een foto van de kooi zien ;) ;) ;)

Lekker hè winkelen bij de Jumper.

Groetjes Anja

Anke

Citaat van: Anja op 27 november 2007, 15:22:01
Hey Anke,

Super dat je de kooi hebt gevonden. We willen donderdag dan wel even een foto van de kooi zien ;) ;) ;)

Lekker hè winkelen bij de Jumper.

Groetjes Anja


Hoi Anja,
Uiteraard krijgen jullie een foto van de kooi te zien :)
Ik vind het altijd leuk om te snuffelen bij de Jumper. Hoewel ik vond dat ze deze keer (behalve natuurlijk de kooi) niet zoveel hadden. Maar de leverancier komt donderdag begreep ik...
Dus als ik de kooi ga halen ga ik nog weer even verder snuffelen ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Timo is een prachtig valkje.
Om te zoenen :-* :-* :-* :-*

Groetjes,
Jeanine.

Anke

Citaat van: Jeannine op 27 november 2007, 17:20:22
Hoi Anke,

Timo is een prachtig valkje.
Om te zoenen :-* :-* :-* :-*

Groetjes,
Jeanine.


Hoi Jeannine,
Ik ben het helemaal met je eens! ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Fototijd ;D ;D

James showed zijn mooie grote kuif




Chico relaxed op de laptop. En welke site staat erop... juist :)


Max komt gezellig op mijn arm zitten


Chico en Mijntje gluren naar buiten


Jaco zat heel  lief met een scheef koppie. Toen ik afklikte wilde hij er net vandoor gaan


Gezellig chillen met zijn drie


Max en Alex op de kooi


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Hele mooie foto's zeg!!

Mara

Anke

Hoi Mara,
Fijn dat je genoten hebt, je moet het er weer even mee doen tot donderdag ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Waar is dat kruidentuintje gebleven? Of was dat in een andere mand?

Mooie foto's weer hoor maar of we er tot donderdag genoeg aan hebben  ???  ???  ???

Je had in mijn boekje de vraag gesteld waar ik de soepgroente haalde. Heb het vanmiddag toevallig gehaald en er een foto van gemaakt.

Komt ie.



Groetjes Anja

Anke

Citaat van: Anja op 27 november 2007, 20:54:45
Hoi Anke,

Waar is dat kruidentuintje gebleven? Of was dat in een andere mand?

Mooie foto's weer hoor maar of we er tot donderdag genoeg aan hebben  ???  ???  ???

Je had in mijn boekje de vraag gesteld waar ik de soepgroente haalde. Heb het vanmiddag toevallig gehaald en er een foto van gemaakt.

Komt ie.



Groetjes Anja


Hoi Anja,
Het kruidentuintje wil niet overleven allemaal bij elkaar in 1 bak :(  Ik heb het verschillende keren geprobeerd maar het gaat toch dood...
Bedankt voor de foto van de soepgroente. Zo te zien zit er inderdaad prei in.
Prei schijnt de bloeddruk te verlagen net als ui.
Enne... morgen moet er gewoon gewerkt worden... dus komen er echt pas donderdag weer foto's ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Diaantje

HOi Anke,

Heerlijke foto's hoor!
Wat een lekkere ruimte heb jij voor de valkjes..lekker hoor...
Bij mij gingen ze ook eens op de laptop zitten(het beeldscherm) en ja wat gebeurde er...je kan het wel raden.. lekker fris op mij scherm.. sinds dien haal ik ze er gelijk af, aangezien ze alijd vrij dun poepen...wordt zo smerig zooitje dan he...


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Anke

Hoi Diaantje,
Tja hier poepen ze ook op het scherm. Op het toetsenbord net onder het scherm heb ik meestal twee opgerolde stukjes keukenrol liggen zodat de poepjes niet tussen de toetsen komen.
Hi hi als je valkjes los rond laat vliegen en dan weet je dat de poepjes je ook om de oren vliegen :) Ik ben er inmiddels aan gewend en ruim het gewoon braaf op. Valkjes hebben zo hun personeel he ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Citaat van: *Anke* op 27 november 2007, 20:59:07
Citaat van: Anja op 27 november 2007, 20:54:45
Hoi Anke,

Waar is dat kruidentuintje gebleven? Of was dat in een andere mand?

Mooie foto's weer hoor maar of we er tot donderdag genoeg aan hebben  ???  ???  ???

Je had in mijn boekje de vraag gesteld waar ik de soepgroente haalde. Heb het vanmiddag toevallig gehaald en er een foto van gemaakt.

Komt ie.



Groetjes Anja


Hoi Anja,
Het kruidentuintje wil niet overleven allemaal bij elkaar in 1 bak :(  Ik heb het verschillende keren geprobeerd maar het gaat toch dood...
Bedankt voor de foto van de soepgroente. Zo te zien zit er inderdaad prei in.
Prei schijnt de bloeddruk te verlagen net als ui.
Enne... morgen moet er gewoon gewerkt worden... dus komen er echt pas donderdag weer foto's ;D
Groetjes Anke


Kan het kwaad dan prei voor een valkje? Is het gevaarlijk dat dan de bloeddruk zakt?
Ik geef ze dat altijd zo.

Gooi er nu dan nog maar wat foto's tegenaan ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Diaantje

Citaat van: *Anke* op 27 november 2007, 21:20:42
Hoi Diaantje,
Tja hier poepen ze ook op het scherm. Op het toetsenbord net onder het scherm heb ik meestal twee opgerolde stukjes keukenrol liggen zodat de poepjes niet tussen de toetsen komen.
Hi hi als je valkjes los rond laat vliegen en dan weet je dat de poepjes je ook om de oren vliegen :) Ik ben er inmiddels aan gewend en ruim het gewoon braaf op. Valkjes hebben zo hun personeel he ;D
Groetjes Anke


Haha personeel..lekker makkelijk...
Had ik dat ook maar, wel makkelijk.. nou ja ik hoeft gelukkig niet af te wassen, en de vuile was niet zelf te wassen, dus ja ach.. ook wel makkelij toch...
Zo ik ga gauw even medical investigation kijken..
doei...


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Silke *

Hoi Anke,

Erg lieve foto's heb je weer gemaakt!
Ze kunnen toch zoooo schattig kijken hè, je valkjes?  ;D
Zèg, blijkbaar zien je valkjes graag de wereld op z'n kop  ;D ;D

Groetjes
Silke x