Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anke

Citaat van: Silke M. op 24 november 2007, 19:57:06
Welja, ik vind het een mooie mutatie  ;D
Is hij zwaar bont of licht bont?
Hahah, leuk dat hij bij de Santpoortse valkje past  ;D

Groetjes
Silke x


Hoi Silke,
Ik vind bontjes ook heel leuk ;D
Ik weet op het moment net zo veel als jij. Ik heb Kiko (Timo) ook nog nooit gezien ;D
Groetjes anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Gefeliciteerd met Timo. Ik wist het wel ;D :P
Nu heb je dus 7 valkjes als ik het goed heb. Je staat ook bij Caroline op de lijst voor 2 albino's toch?

Dan zit er dus nog 1 valkje alleen. Komt er dan nog 1 bij?

Mooie foto's vooral die van de tv met de 2 valkjes erop.

groetjes Anja

Silke *

Hoi Anke,

Je hebt hem nog nooit gezien?
Wat moet jij een lieve zijn, het kan je niet echt schelen hoe het valkje eruit ziet, als het maar een goeie thuis kan hebben!  :D

Groetjes
Silke x  :-*

Anke

Citaat van: Anja op 24 november 2007, 23:50:30
Hoi Anke,

Gefeliciteerd met Timo. Ik wist het wel ;D :P
Nu heb je dus 7 valkjes als ik het goed heb. Je staat ook bij Caroline op de lijst voor 2 albino's toch?

Dan zit er dus nog 1 valkje alleen. Komt er dan nog 1 bij?

Mooie foto's vooral die van de tv met de 2 valkjes erop.

groetjes Anja


Hoi Anja,
Dank  voor je felicitaties :)
Het klopt straks zijn het 7 valkjes. Plus de twee die hopelijk bij Caroline geboren worden  maakt 9 ;D
Het plan is om Timo (zo ga ik hem gewoon maar noemen) bij de twee popjes te zetten.
Want... 1 van de twee popjes is te zijnertijd bestemd als partner van een jong van Max en Alex :)
Maar ja dat kan nog wel even duren he....
Vandaar dat ik bij Caroline twee popjes heb "besteld" om elkaar gezeldschap te houden.
Het zat er dus toch al in dat er tzt nog een valkje bij zou komen.
Toen zag ik dat Timo een nieuw huisje zocht en dacht ik: dan mag hij bij mij komen wonen ;D
Groetjes Anke
Citaat van: Silke M. op 25 november 2007, 00:11:31
Hoi Anke,

Je hebt hem nog nooit gezien?
Wat moet jij een lieve zijn, het kan je niet echt schelen hoe het valkje eruit ziet, als het maar een goeie thuis kan hebben!  :D

Groetjes
Silke x  :-*


Hoi Silke,
Ik wist toch al dat er tzt nog een vakje bij zou komen (zie verhaal hierboven) waarvan de mutatie niet zoveel uit zou maken. En als ik er dan voor kan zorgen dat er een herplaatsingsvalkje een goed tehuis krijgt dan doe ik dat graag.
En inderdaad uiterlijk vind ik dan niet echt heel belangrijk :)
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Ik heb de eigenaren van Timo net een mailtje gestuurd
Nu nog even afwachten hoe en wanneer hij deze kant opkomt.
Uiteraard hou ik jullie op de hoogte :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

Gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst.. ik zag je reactie bij Karin haar oproepje... en toen weer de reactie van Karin.. nou toen moest ik Kiko wel hier kunnen vinden.. hahahaha..

Leuk hoor! hoop dat het goed gaat klikken tussen je valkjes en kiko!



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anke

Hoi Debbie,
Dank je wel :)
Ik ben ook benieuwd hoe Kiko (Timo) het hier zal vinden.
Ik ben nu de volieres aan het schrobben. Straks de hele boel weer eens flink stofzuigen en dan zet ik de kooi van Timo maar alvast op zijn plek, dan ben ik er in iedergeval helemaal klaar voor :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Hihi, wat leuk zeg dat Kiko naar je toe komt. Is al bekend wanneer?

Mara

Anke

Hoi Mara,
Ik verheug me erop dat Timo komt.
Wanneer dat gaat gebeuren weet ik niet. Ik heb de eigenaren een mailtje gestuurd en wacht nu op een mailtje of telefoontje terug.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Even uitpuffen van het voliere schoonmaken....
Het staat nu vast: Max en Alex zijn de grootste viespukken :o
Bij hen zijn altijd alle stokken vies en is het de grootste rotzooi onder in de kooi ::)
Ach ik zal het de ukjes maar niet kwalijk nemen, ze zijn tenslotte het jongste van het hele stel :)

De valkjes vliegen intussen gezellig los. Ik heb weer een paar leuke foto's gemaakt, die zal ik vanmiddag plaatsen.
Als de valkjes straks weer in hun kooi zitten aan mij de schone taak om hier de boel nog weer eens uitgebreid te stofzuigen.....
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met Timo !!  ;D
Zover ik weet moet het wel een mooi bontje zijn.
Van Karin heb ik een aantal gezien die echt lief en mooi waren.
Helaas staan er geen foto's meer in haar oude boekje.  :-\

Vanmiddag pas de foto's?
Wss ben ik dan onze nieuwe aanwinst halen.
Dan geniet ik vanavond wel van je foto's.  ;) ;D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Yvon,
Ik heb aan Karin gevraagd of ze ergens nog een foto van Timo kan opdiepen en dat ging wel lukken :)
Dus... die krijg ik via de mail :)
Tja er moet hier dus nog het nodige geschrobd en geboend worden dus pas vanmiddag foto's ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Nou ik ben net klaar met schrobben boenen en douchen.
Ik kom straks nog even spieken naar de foto's.

Groetjes Anja

Anke

Hallo allemaal,
De achterkamer is weer schoon en enigzins heringericht om de kooi van Timo ook kwijt te kunnen.
Dushi zit er al weer naar te kijken (en klimt er nu zelfs bovenop :o om eens te zien wat daaar nu weer in komt te zitten...

Tijdens het schoonmaken stonden de volieres aan de andere kant en toen zag ik dat er best nog plek is voor meer volieres :P ;D

Ik ga de foto's verkleinen en uploaden dus tot zo.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Dat beloofd wat ;D ;D ;D

Jij gaat me nog inhalen zeg.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Als het allemaal zo gaat zoals ik wil.... zitten hier straks 10 ;)
Enne... wie weet.... ;D :P ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes