Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Anke,

Nee hoor ik ben niet ongeduldig geweest want ik ben zelf ook net pas on line.

Super foto's vooral de eerste vind ik helemaal geweldig.

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Anke,

Wat een lieve foto's! Het is zo leuk om een valkje met een veertje te zien sjouwen. ;D Dat ziet er altijd grappig uit, vind ik.
En wat schattig die foto waarop Jaco en Mijntje (toch?) aan het kroelen zijn.  :-* :-*

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

•=Bonnie=•

Anja

Hoi Anke,

Hoe is het hier? Je bent zo stil vandaag.

Groetjes Anja

Anke

Hallo allemaal,
Daar ben ik weer. Sorry ik was gister avond zoooo moe dat ik geen puf had om op het forum te kijken.
Fijn dat jullie allemaal van de foto's genoten hebben :)
Uiteraard blijf ik oefenen met de camera ;D

Hoi Bonnie,
Met Alex gaat het prima. Hij heeft het gezellig met Max in de kooi. Er zijn nog geen tekenen van kroelen of zo iets, maar ze zijn nog jong he...
Inmiddels is hij ook in de rui, dus hopelijk zal hij over niet al te lange tijd gezellig met de rest mee kunnen vliegen :)
Groetjes Anke

Hier gaat alles goed. De valkjes raken er al aan gewend dat ze als ik thuiskom gewoon weer wakker moeten worden om te spelen :)
Nu de klok is verzet kom ik met donker thuis en dan slaapt het hele stel natuurlijk al.
Oh ja straks nog wat foto's in de aanbieding ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Ik zal meteen even mijn belofte waarmaken...

James en Mijntje aan het chillen op de stoel

Chico

Max speelt kiekeboe

Jaco en Mijntje gezellig samen

James en Alex

Alex

Ik ben James en ik doe een kussen na ;D

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerda

Hoi Anke,

Leuke foto's van je 6tal!!

Ik moest erg lachen om 'ik ben James en ik doe een kussen na' ;D ;D

Groetjes, Gerda

Silke *

Hoi Anke,

Mooie foto's hoor!

Ik moest net als Gerda wat lachen bij die foto hoor!  ;D ;D

Vele groetjes
Silke x

Anke

Hoi Gerda en Silke,
Fijn dat jullie de foto's leuk vonden :)
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Vanavond ben ik er niet (ja alweeeeer niet....) Ik heb eerst jaarvergadering van het werk (bleeeh saai ::)   en daarna gaan we met alle collega's naar een optreden van Van Velsen in het Patronaat in Haarlem. Joepie ;D ;D ;D
Dus ik vermaak me wel vanavond ;D
Groetjes Anke

Silke *

Hoi Anke,

Eerst saai.... dan leuk  ;D

Geniet er maar van!! (alhoewel je al wel vertrokken bent)  ;D

Groetjes
Silke x

Yvette

Anja

Hoi Anke,

Genieten en genieten van je foto's.

Veel plezier vanavond.

Groetjes anja

Mara

Hoi Anke

Ik val volgens mij in herhalingen. Leuke foto's!

Mara

Wilma1

Ik kom weer precies op het JUIST moment binnen vallen  ;D superfoto's

en weet je wat IK wil!!! ZO EEN THEEKAN met decoratie erop  ;D :o ::) :P die staat hier wel mooi!!!!!!  ;)

Je maakt mooie foto's met het toestel, maar jij hebt geloof ik NOG meer mogelijkheden erop zitten, echt gaaf hoor!!!!!

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Hallo allemaal,
Jullie hebben genoten van de foto's en ik gisteren van Van Velsen.
Het was echt erg leuk. Na het optreden tuitte mijn oren en ik ben nog wat schor van het meebrullen en gillen ;D
Vandaag was dus echt een sudderdagje, ik kan er erg slecht tegen om laat naar bed te gaan ::)

De valkjes hebben weer genoten van het losvliegen, ze hadden er vanmorgen al vroeg zin in, ze waren echt aan het roepen dat ze eruit wilden. Ze moesten er ook extra van genieten want morgen heb ik ouderavond van het werk dus... mogen ze er niet uit :(
Jaco en Mijntje zijn op het moment weer met regelmaat aan het wipwappen, ze hebben er zin in ;D
Groetjes Anke