Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anke

Inmiddels weet ik wat het probleem is: Als ik het filmpje bewerk met windows moviemaker dan slaat hij het op als een bestand wat you tube niet herkent.
Dus.... aanpassen van het filmpje.... opslaan en dan nog eens opslaan als bestand wat you tube wel herkent...
Ach het houdt me van de straat ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Hahaha  ;D

Laat je nog weten of het lukt?
Je maakt me al hélemaal nieuwsgierig.

Alles nog goed anders met de valkjes?

Groetjes
Silke x

Anja

Hoi Anke,

Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. ;D ;D ;D
Ik heb er van genoten. Ben blij te horen dat jij ook met een andere stem tegen je valkjes praat.......................ik doe dat dus ook.
Hoezo gek :P :P :P

Groetjes Anja

Wilma1

Citaat van: *Anke* op 26 oktober 2007, 21:07:23
Inmiddels weet ik wat het probleem is: Als ik het filmpje bewerk met windows moviemaker dan slaat hij het op als een bestand wat you tube niet herkent.
Dus.... aanpassen van het filmpje.... opslaan en dan nog eens opslaan als bestand wat you tube wel herkent...
Ach het houdt me van de straat ;D
Groetjes Anke


Het is toch frisjes buiten  :P dus ga jij maar lekker binnen knutsteln aan je filmpjes  ::) en dan gaan wij kijken  ;)
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Citaat van: *Yvon* op 26 oktober 2007, 21:03:47
Hoi hoi

Ik heb je even na gedaan Qua naam dan.  ;) ;D
Ik vind het leuker als mijn naam gewoon lekker afgekort is.  ;D
Je kan ook bucket gebruiken toch om een filmpje te uploaden ?

Groetjes Yvon



Hoi Yvon,
Doe jij mij maar lekker na hoor! :) Het is veel vertrouwder om de naam Yvon weer te zien staan ;D
Groetjes Anke

Hoi Yvette,
Fijn dat je hebt genoten, dan zijn mijn inspanningen niet voor niets geweest :)

Citaat van: Anja op 26 oktober 2007, 23:25:19
Hoi Anke,

Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. ;D ;D ;D
Ik heb er van genoten. Ben blij te horen dat jij ook met een andere stem tegen je valkjes praat.......................ik doe dat dus ook.
Hoezo gek :P :P :P

Groetjes Anja


Hoi Anja,
Hi hi het is ook heel gek om mezelf terug te horen. Ik denk dat je automatisch een ander soort geruststellende stem opzet.
Fijn dat je ervan hebt genoten. Ik vind het zelf heel leuk dat ik de eerste keer uit de kooi vast heb kunnen leggen :)


Citaat van: Wilma1 op 27 oktober 2007, 11:45:53
Citaat van: *Anke* op 26 oktober 2007, 21:07:23
Inmiddels weet ik wat het probleem is: Als ik het filmpje bewerk met windows moviemaker dan slaat hij het op als een bestand wat you tube niet herkent.
Dus.... aanpassen van het filmpje.... opslaan en dan nog eens opslaan als bestand wat you tube wel herkent...
Ach het houdt me van de straat ;D
Groetjes Anke


Het is toch frisjes buiten  :P dus ga jij maar lekker binnen knutsteln aan je filmpjes  ::) en dan gaan wij kijken  ;)
;D Wilma



Hoi Wilma,
Goed plan, lekker bij de kachel en dan filmpjes knutselen ;D

Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Vanmorgen zijn de valkjes er weer lekker uitgeweest. Inmiddels zitten ze weer in hun doorzonwoningen met uitzicht :)
Uiteraard heb ik foto's gemaakt en filmpjes met mijn nieuwe fototoestel... hi hi daar kan het ook mee :)
Ik ga eens lekker aan de slag om te knutselen ;D
Groetjes Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *


Anke

Hoi allemaal,
Ik heb de smaak te pakken, hier een filmpje gemaakt met de digicamera.
Ik zou zeggen geniet vooral van het uitzicht op mijn prachtige rode sokjes ;D
Alex gaat steeds meer de huiskamer ontdekken en durft zelfs af en toe eens bij me te zitten.... stoere valk :)



Terwijl jullie filmpje kijken kan ik eens gaan zien wat voor bruikbaars er tussen de 62 foto's zit die nog op het kaartje stonden ;D

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Alex is een mooi valkje ook hoor en hij komt al
heel dicht he ....zalig als ze op je komen zitten he !!!
Grtjs Ann   Mooi en leuk filmpje hoor !!



Anke

Hallo allemaal,
Fotot tijd :)
Ik ben nog steeds druk aan het oefenen met de camera, en het handmatig scherpstellen is nog wat lastig. Maar het automatisch doen is zo saai.. :P















Lekker hoor in de voerbak :o


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja


Anke

Hoi Anja,
Max was alweer onderweg om naar de camera te wandelen...
daarom zijn de meeste foto's van Max ook mislukt, die gaat niet stil zitten wachten tot ik eindelijk klaar ben met instellen ;D Die wil OP de camera zitten en meedoen :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Ik ken het. Die heb ik er hier ook een paar bij.
Of een foto willen nemen van een ander valkje en dan op het laatste oment het koppie voor de lens steken.

Groetjes Anja

Mara


Yvette


Silke *

Hoi Anke,

Je hebt héél lieve foto's geplaatst.
Ze zijn echt fotogeniek bij jou he  ;)

De laatste foto in de voederbak is pas zot!  ;D

Groetjes
Silke x