Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

aad

ach hier zijn er al 3 usb kabels geneuveld .. en een headset  :-\

Yvette

Ik heb van je foto's genoten maar de onderste vind ik wel heel erg grappig

danielle

Ik zoek wat afleiding, dus ik heb jouw dagboekje ook weer bijgelezen en bijgekeken  ;) .
Vooral de foto's kijken is echt geweldig, ze zijn echt super leuk. Ik had ook heel wat te kijken, dat is het voordeel als je al een tijdje niet hebt gekeken  ;D .
Ik zag dat ze bij jou ook de hele muur hebben ondergespetterd? Hier zit ook de hele muur achter de vogel kooien vol met spetters. Hoe ze dat toch voor elkaar krijgen  :-\ .

Heel veel groeten van Danielle

Wilma1

Leuke foto´s  :D ik vind die op dat mandje erg leuk.... ja en riet trekt aan, maar níet alleen voor vogels hoor  :P katten zijn er óók gek op  ::)
:P Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hey Anke ....leuke foto's !! Hebben ze al goed aan de bananenplant gezeten of enkel geinspecteerd ?
Die laatste foto van Max van ik supermooi !!!Grtjs Ann



Peggy

Ik kom ook weer eens even kijken....Leuke foto's weer. jouw valkjes scharrelen dus echt door het hele huis heen.  Dat doen ze hier eigenlijk niet..ze blijven min of meer toch rondom de kooi als ze los zijn  ::)

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anja


Kaatje

Hoi Anke,

Weer even je boekje gezocht hoor ... Ik krijg van sommige topics geen notificatie meer en dat is toch wel erg jammer, .... maar goed ik heb je weer gevonden  :D

Wat een ontzettende leuke foto's ... Vooral die van Mijntje en Jaco op de schommel, ja allemaal zijn ze super hoor maar die jaco en Mijntje zijn echt 2 schatjes om te zien zo !

En slopen !? Straks gaat mijn schoonmoeder verhuizen en dan mogen ze lekker helpen behang af te scheuren  ;) En idd, als er wat voor de snavel komt moet het getest worden maar goed dat weten we van de valkjes en ik neem het, zolang het binnen de perken blijft allemaal voor lief  ;D

Ondanks dat ze genoeg speelgoed hebben, incl een hele speeltuin zijn de toetsen van de laptop veel leuker om eruit te slopen .... het dopje wat voor de slaapstand zorgt is ook heel leuk om aan te knabbelen zodat het beeldscherm gaat flikkeren  ::)

Dit mag dus absoluut niet en dat geeft wel verschil van mening, ... voor straf moet hij dan weer naar de speelplek en dan duurt het wel weer even voor Paco hier is  ;)

Rico gaat het gedrag immiteren en heeft de toetsen ook al ontdekt .... het zijn net kleine kinderen, zo ondeugend ... geweldig gewoon !

Je hebt in ieder geval heerlijk van je vrije donderdag en het weekend kunnen genieten en bijna vakantie voor je meid !!

Een hele fijne dag vandaag  :D

Groetjes Karin

Anja


Mara


Anke

Hallo allemaal,
Ik moest gisteravond werken :(
Het was weer tijd voor de tien minuten gesprekken met de ouders van de kinderen op de groep.
Het is best leuk om te doen hoor. Maar ja ik was pas om 22:00 thuis ::)
Het ergste vond ik toch dat de valkjes dus niet uit hun kooi konden :( Dus mogen ze nu vanavond extra lang :)
Morgen ben ik vrij en dan nog 1 dag werken en dan... een hele week vakantie ;D ;D ;D

Hoi Anja,
Hi hi misschien doet Max ook wel een bananenplant na ;D

Hoi Marc,
Max is als geel dus de kleur van een banaan heeft ie al ;)

Citaat van: aad op 15 oktober 2007, 20:15:23
ach hier zijn er al 3 usb kabels geneuveld .. en een headset  :-\


Hoi Aad,
Ik pak de belangrijke kabeltjes tegenwoordig in. Je hebt van die plastic dingen waarmee je kabels netjes bij elkaar kunt houden. Die zijn valkjesnavel proof ;D ;D

Hoi Yvette,
Fijn dat je van de foto's genoten hebt.

Citaat van: danielle op 15 oktober 2007, 21:02:19
Ik zoek wat afleiding, dus ik heb jouw dagboekje ook weer bijgelezen en bijgekeken  ;) .
Vooral de foto's kijken is echt geweldig, ze zijn echt super leuk. Ik had ook heel wat te kijken, dat is het voordeel als je al een tijdje niet hebt gekeken  ;D .
Ik zag dat ze bij jou ook de hele muur hebben ondergespetterd? Hier zit ook de hele muur achter de vogel kooien vol met spetters. Hoe ze dat toch voor elkaar krijgen  :-\ .

Heel veel groeten van Danielle


Hoi Danielle,
Ik las net pas je berichtje over Tommie :'(
Fijn dat mijn boekje je wat leuke afleiding kan bezorgen.
De muur hier achter de kooien is compleet besmeurt met valkjespoep ::) Ach ik laat het maar lekker zitten. Als ik daar ooit iets anders wil dan maak ik het schoon en verf ik het wel over.

Hoi Wilma,
De valkjes slopen de bank aan de bovenkant, de katjes doen het sloopwerk aan de onderkant ;)
Citaat van: Peggy op 16 oktober 2007, 15:31:23
Ik kom ook weer eens even kijken....Leuke foto's weer. jouw valkjes scharrelen dus echt door het hele huis heen.  Dat doen ze hier eigenlijk niet..ze blijven min of meer toch rondom de kooi als ze los zijn  ::)

Gr Peggy



Hoi Peggy,
Hier zijn de valkjes ook begonnen met alleen in de buurt van de kooien zitten. Inmiddels hebben ze de hele huiskamer veroverd ;D

Hoi Karin,
Leuk dat je ook weer even komt kijken :)
Tja valkjes en slopen.... je neemt het als ware valkjesverslaafde gewoon voor lief :)

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Leuke foto's !!  ;D
Beetje late reaktie.  :-[
Max gaat dus lef krijgen t.o. de bananenplant ??  ;D ;D
En dalijk een heerlijk weekje vrij.
Hmmm,wat moet je dan allemaal gaan doen ?  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Citaat van: Yvonne op 17 oktober 2007, 20:31:38
Hoi hoi

Leuke foto's !!  ;D
Beetje late reaktie.  :-[
Max gaat dus lef krijgen t.o. de bananenplant ??  ;D ;D
En dalijk een heerlijk weekje vrij.
Hmmm,wat moet je dan allemaal gaan doen ?  ;) :D

Groetjes Yvon



Hoi Yvon,
Een late reactie is ook een reactie ;D ;D
De bananenplant is nieuw op de vensterbank, Max vind het blijkbaar maar een vreemde indringer :)
Enne... wat ga ik doen in de vakantie???? NIKS ;D ;D ;D ;D
Oh wat heerlijk ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Lekker vrij vandaag dus de valkjes mogen van deze vrijheid meegenieten :)
Vanmiddag ben ik van plan om een nieuwe fotocamera te kopen. Jullie mogen dan lekker meegenieten van mijn probeersels ;D
Verder gebeurt er hier niet zoveel, het keutelt gezellig door.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Citaat van: Anke (til) op 18 oktober 2007, 11:11:55
Hallo allemaal,
Lekker vrij vandaag dus de valkjes mogen van deze vrijheid meegenieten :)
Vanmiddag ben ik van plan om een nieuwe fotocamera te kopen. Jullie mogen dan lekker meegenieten van mijn probeersels ;D
Verder gebeurt er hier niet zoveel, het keutelt gezellig door.
Groetjes Anke


Hoi Anke,

Geniet maar lekker van je vrije dag  ;D Oewhh, ... nou wij willen wel lekker meegenieten van jou probeersels !! Gaaf dat je een nieuwe camera gaat kopen, spannend hoor en ik benieuwd welke het worden zal ;)

Veel plezier met shoppen  :D

Groetjes Karin