Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Anke,

Mooie foto's hoor. Wel jammer van je meubels.

De laatste foto die van het haantjes gevecht daar hebben ze een prima plaatsje voor uit gekozen.
Het beeld wat daar voorover gebukt staat dat kijkt toe.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Ach ja als je valkjes hebt dan slopen ze je meubels. Trouwens de katten kunnen er ook wat van :o
Dat beeld zijn twee kinderen die aan het bokkie springen zijn,
het voorovergebogen figuurtje staart dus naar zijn voeten ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Hoi Anke,

Wat een leuke foto's!!
Bijten die dan je rieten zetel stuk?
(Wat een sloebers...)  ;D

Groetjes
Silke

Anke

Hoi Sylke,
Ze bijten niet alleen de bank stuk hoor, alles wat voor de snavel komt moet door de valkjes worden gekeurd...
Planten staan al niet meer in de voorkamer. Behalve een nieuwe bananenplant, omdat ik heel zeker weet dat die niet giftig is en dus valkjesproof ;D

Hallo allemaal,
Even een valkjes update :)

Chico heeft haar "ik doe alleen wat ik zelf wil" bui weer laten varen, ze komt weer gezellig uit de kooi, laat zich ook weer gewillig terugzetten en vanmorgen kwam ze tijdens het losvliegen weer om een kroel vragen :)

James is nu in de eigenwijze periode en heeft 's avonds echt wel een paar pogingen nodig om de kooi in te gaan. Voorheen bleef hij braaf zitten op mijn vinger en ging meteen ::)
Vanmorgen had James ook geen zin om de kooi uit te gaan en Chico wel ::) Na flink wat soebatten kwam hij dan toch.
Tja als ze 's avonds niet willen... dat is maar een twee uurtjes, maar in het weekend als ze echt lekker lang mogen losvliegen vind ik het toch een foute keus om niet te komen spelen ;)

Max gaat gewoon lekker haar gangetje en zit erg graag bij mij waar ik ook ga of sta in de huiskamer.
Het is soms net of ik een levende broche op mijn truitje heb ziten :)

Alex gaat lekker zijn eigen gang. Hij fluit de sterren van de hemel ;D

Mijntje is helemaal door de rui heen en heeft het prima naar haar zin. Ze laat zich de avances van Jaco lekker aanleunen ;)

Jaco is ook door de rui heen en ik zag vanmorgen dat de eigenwijze gele vleugelpen aan de linkerkant weer eigenwijs is teruggegroeid ;D Het is dan misschien een foutje maar wel een consequent foutje :)

Vanmiddag weer foto's ;D




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Hoi Anke,

wel jammer dat ze zoveel stuk bijten hé  ;D

Ik verlang al terug naar de leuke foto's!

Groetjes
Silke

Mara

Hoi Anke

Hihi, leuke foto's heb je weer gemaakt. En die schommel, die ken ik  ::)  ;D.

mara

Anke

Citaat van: Silke M. op 14 oktober 2007, 11:48:35
Hoi Anke,

wel jammer dat ze zoveel stuk bijten hé  ;D

Ik verlang al terug naar de leuke foto's!

Groetjes
Silke


Hoi Silke,
Ach aan het slopen ben ik al gewend ;D
Nog even geduld voor de foto's ;)
Groetjes Anke

Hoi Mara,
Fijn dat je genoten hebt van de foto's.
Hi hi goh herken jij die schommel :o ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Foto tijd ;D
Er zijn er een paar licht wazig... maar toch wel leuk :)

James en Chico op de mand


Max op het speeltuintje


Joehoe hier zitten we


Alex


Mijntje


Max intimideert de bananenplant :)


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara


Silke *

Hoi Anke,

idd, héél leuke foto's weer!
En zeker die van Max  ;D


Groetjes
Silke x

Anja

Hoi Anke,

Mooie foto's. Gekke Max zeg.............moest wel even goed kijken of het Max was of een bananenplant ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hey Anke .... alles goed lees ik ....en het stuk bijten van riet hebben ze hier ook al toegepast ...!! Ik vind dat niet zo erg want het zijn maar plantenbakjes en als ze stuk zijn koop ik gewoon nieuwe he !!!  Maarja ...een zetel is natuurlijk meer waard ....ja kan niet altijd nieuwe kopen he !! Kunnen ze een zetel dan stukbijten ?  Dat riet is toch heel sterk ?  Grtjs Ann



Anke

Citaat van: Anja op 14 oktober 2007, 21:28:30
Hoi Anke,

Mooie foto's. Gekke Max zeg.............moest wel even goed kijken of het Max was of een bananenplant ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja


Hoi Anja,
Max was hem niet aan het immiteren maar aan het intimideren ;D,
Groetjes Anke

Citaat van: Dierenfreackske op 15 oktober 2007, 05:20:11
Hey Anke .... alles goed lees ik ....en het stuk bijten van riet hebben ze hier ook al toegepast ...!! Ik vind dat niet zo erg want het zijn maar plantenbakjes en als ze stuk zijn koop ik gewoon nieuwe he !!!  Maarja ...een zetel is natuurlijk meer waard ....ja kan niet altijd nieuwe kopen he !! Kunnen ze een zetel dan stukbijten ?  Dat riet is toch heel sterk ?  Grtjs Ann


Hoi Ann,
De valkjes nemen gewoon hapjes van het riet...
En als ze maar genoeg hapjes nemen gaat het vanzelf stuk ;D :o
Groetjes Anke 




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Kan je zien hoe moe ik was. Moest nu weer goed kijken.

Groetjes Anja

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Anke (til) op 14 oktober 2007, 17:30:55
Max intimideert de bananenplant :)


Groetjes Anke


Maar de vraag blijft nog altijd...
Waarom zijn de valkparkietjes krom??
;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -