Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anja


Mara

Hoi Anke

Je hebt hele mooie foto's geplaatst hoor. Maar moet je die 's avonds zo laat posten?   ;)

Hoe is het vandaag met je?

mara

*Yvon

Hoi hoi

Leuke foto's.  ;D
Ik zag nu ook dat het beschadigde plekje van Max nu ook weg is.  :)
Willen de valkjes ook niet badderen in de gootsteen?
Of kunnen ze niet in de keuken komen?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara


Dierenfreackske




Anke

Citaat van: Mara op 11 oktober 2007, 20:10:41
Hoi Anke

Je hebt hele mooie foto's geplaatst hoor. Maar moet je die 's avonds zo laat posten?   ;)

Hoe is het vandaag met je?

mara


Hoi Mara,
Fijn dat je hebt genoten. Hi hi ik zal mijn best doen om voortaan foto's te plaatsen voor kindertjes bedtijd ;D
Groetjes Anke

Citaat van: Yvonne op 11 oktober 2007, 21:08:13
Hoi hoi

Leuke foto's.  ;D
Ik zag nu ook dat het beschadigde plekje van Max nu ook weg is.  :)
Willen de valkjes ook niet badderen in de gootsteen?
Of kunnen ze niet in de keuken komen?

Groetjes Yvon



Hoi Yvon,
Goed gezien, het plekje achter de kuif van Max groeit goed dicht!
Het is lastig om de valkjes naar de keuken of de douche te transporteren vanwege de katten.
Ik heb een keuken met een open deur naar de gang, dus ze kunnen makkelijk wegvliegen. Wat betekent dat ik de katten dan moet opsluiiten in de slaapkamer en dat vind ik wel heel zielig.
Ik heb ook wel eens een laag schaaltje water in de kamer gezet als ze los zijn. Ze lopen er met een grote boog omheen ;D
Ik geloof dus niet echt dat de valkjes hier een badmogelijkheid missen :)
Groetjes Anke

Hoi Ann,
Fijn dat je de foto's leuk vond :)
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Jaaaa het is weer weekend ;D
Ik was gisteren niet online maar de valkjes uiteraard wel uit de kooi.
Het is fijn om te merken dat Chico heeft besloten om iets makkelijker terug de kooi in te gaan.
Dat scheelt heel wat irritatie mijnerzijds ::) ;D
Verder gaat het hier hartstikke goed met de valkjes. Ze vermaken zich opperbest.
Jaco en James hebben regelematig een "haantjes gevecht" ze zijn duidelijk vastbesloten om de rivaal niet in de buurt van hun vrouwtje te laten komen ;D
Chico en Mijntje laten zich lekker het hof maken :)
Max zit gezellig bij mij en gaat ook graag met de andere valkjes opstap.
Alex gaat steeds vaker snel zijn kooi uit en doet zijn best om de andere valkjes bij te houden. Ik kan niet wachten tot Aaltje weer kan vliegen, dan kan hij lekker mee doen met de rest.
Volgende week nog een week werken en dan.... heb ik een week vakantie. Joepieeeee ;D ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Hoii Anke,

Heb eens naar al je foto's gekeken van je valkjes, en die zijn echt super!!!!  ;D

En je valkparkietjes natuurlijk ook!!  ;)

Zelf vind ik het jammer dat ik geen tamme valkjes heb, wel 6 buiten in de volière.

Mijn tam valkje is een eindje geleden gestorven  :'(

Nu mag ik geen meer binnen  :-[

En ik ga zeker dit boekje ook beginnen volgen!!  :D


Groetjes
Silke
xx

Anja


Ben ik blij dat ik tegelijk vakantie met jou heb. Dan kan ik het zeker bijhouden met al de foto's die er gaan komen ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Anke

Hoi Silke,
Wat leuk dat je mijn boekje hebt gevonden en wilt gaan volgen ;D
Bedankt voor je complimentje :)
Wat jammer dat je tamme binnenvalkje is overleden en dat je geen nieuwe mag.
Maar 6 valkjes buiten in de voliere is ook leuk!
Ik weet wel een paar mensen op dit forum die alleen maar valkjes buiten in de voliere hebben en toch ook met hun valkjes kunnen kroelen in de voliere :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Citaat van: Anja op 13 oktober 2007, 13:25:46

Ben ik blij dat ik tegelijk vakantie met jou heb. Dan kan ik het zeker bijhouden met al de foto's die er gaan komen ;D ;D ;D

Groetjes Anja


Hoi Anja,
Bereid je maar vast voor, want omdat we naar het NOP gaan wil ik wat extra geheugen kaartjes kopen ;D
En... ik wil eigenlijk een betere camera aan gaan schaffen ::) ::) En die moet je wel proberen dan he? ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Hoi Anke,

Ik ben al blij dat ik 6 valkjes buiten heb  ;D
Jammer, maar mn moeder ergert zich een beetje aan al die vuiligheid.
Valkjes verliezen veel stof en laten veel zaadjes vallen hé  :)
En om een tam valkje in een kooi in de garage te steken, heb ik ook geen zin, dat is niet echt een leven voor een valkje aangezien het alleen maar eens op toezicht buiten zou kunnen hangen aangezien we veel katten hebben...

Als ik kleine valkjes heb, maak ik die wel tam  ;)
Als er dan mensen eentje kopen zijn ze al wat tam.


Groetjes
Silke x

Anja

Citaat van: Anke (til) op 13 oktober 2007, 13:28:43
Citaat van: Anja op 13 oktober 2007, 13:25:46

Ben ik blij dat ik tegelijk vakantie met jou heb. Dan kan ik het zeker bijhouden met al de foto's die er gaan komen ;D ;D ;D

Groetjes Anja


Hoi Anja,
Bereid je maar vast voor, want omdat we naar het NOP gaan wil ik wat extra geheugen kaartjes kopen ;D
En... ik wil eigenlijk een betere camera aan gaan schaffen ::) ::) En die moet je wel proberen dan he? ;)
Groetjes Anke



Yes yes yes.......daar hoef ik me niet op voor te bereiden hoor. Dat kan ik met gemak aan. Ik heb ook een extra geheugenkaartje gekocht voor volgende week.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hey Anke ....ik ben thuisgekomen he !!!
Alles goed met je en de valkjes lees ik !!!
Ga eerst nog een paar dagboekjes bijhouden en dan praat ik wat met mijn Suske en Wiske en Tweety !!! Grtjs



Anke

Hoi Ann,
Gezellig dat je er weer bent ;D
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je vandaag je tweede grasje ging halen?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
De valkjes zijn vandaag weer los geweest en hier volgt het fotoverslag ervan ;D

Max onderzoekt het hoesje van het fototoestel


James en Max aan het chillen op de bank. Als je goed kijkt zie je ook sloopwerkzaamheden aan de armleuning


James


Jaco en Mijntje, die wel erg dik lijken op deze foto ::)


Chico aan het poetsen


Chico en James in het meest knusse hoekje dat ze kunnen vinden :)


Heee wegwezen jij >:( Heb ik hier dan helemaal geen privacy!


Haantjes gevecht


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes