Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

ManjaV

Hoi Anke,

Wat een leuke foto's zeg. :D Zo een hangmatje vinden de valkjes vast ook erg leuk. Waar waren je katten in de tussentijd, buiten? ;D
Leuk is dat om te zien he, hoe ze zich vermaken als ze uit de kooi zijn.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anke

Hoi Karin,
Ik zorg wel goed voor mijzelf hoor ;D

Hoi Manja,
Als de valkjes losvliegen dan verblijven de katjes in de rest van de flat en het balcon :)
Ik geniet er iedere dag van hoe de valkjes zich vermaken als ze los mogen vliegen!
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Het is zaterdag, ik ga nergens heen en het is rotweer. Dus... alle tijd voor de valkjes ;D
Het is leuk om te zien dat Chico en James elkaar nu echt opzoeken, het komt niet alleen meer bij James vandaan.
Regelmatig doen ze wat onhandige pogingen om met elkaar te sjanzen. Ik doe pogingen om het met de camera vast te leggen, maar dat wil niet echt lukken :(

Jaco en Mijntje doen pogingen om te wipwappen. Vanmorgen stapte Jaco op en toen verloor hij zijn evenwicht, einde oefening ;D

Max is geheel tevreden als ze lekker bij mij mag zitten.
Alex heeft weer meer zin om zijn kooi uit te komen en is druk bezig om de kamer lekker te verkennen.
Kortom het gaat prima hier ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Fototijd ;D

Is het geen knap stel samen...



Jaco opzoek naar het aller lekkerste nootje


In en uit de kooi :)


Hee hallo!


Het is echt een wonder dat het schilderij nog blijft hangen..


Alex op het touwladdertje


Even uitrusten


Chico op de draad. Jaco en Mijntje hebben nog geen zin


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Je hebt hele mooie foto's gemaakt! Zoals gewoonlijk.

Mara

danielle

Hoi Anke,
Ik had weer heel wat te lezen en te kijken.
Wat een mooie foto's heb je geplaatst, ik vind dat je echt mooie valkjes hebt.

Ik vind het nog steeds eng om te zien als je valkjes op de grond lopen (vanwege Gijsje), goed opletten he, waar je loopt!
Ik ben in ieder geval blij dat mijn andere vogeltjes niet op de grond lopen, daar zou ik veel te bang van worden. Maar valkjes zijn wel groter dan grasjes, dus dat is natuurlijk wel een verschil.

Wat grappig dat ze echt oefenen en stuntelen met sjansen en wipwappen  :D . Tommie doet ook zijn uiterste best om indruk te maken op Izzie. Ik denk dat het ook nog wel eens op wipwappen gaat uitdraaien, maar daar is Izzie nu nog een beetje jong voor  ;) .

Groeten van Danielle

Anke

Hoi Mara,
Dank je wel :)

Citaat van: danielle op 29 september 2007, 17:07:56
Hoi Anke,
Ik had weer heel wat te lezen en te kijken.
Wat een mooie foto's heb je geplaatst, ik vind dat je echt mooie valkjes hebt.

Ik vind het nog steeds eng om te zien als je valkjes op de grond lopen (vanwege Gijsje), goed opletten he, waar je loopt!
Ik ben in ieder geval blij dat mijn andere vogeltjes niet op de grond lopen, daar zou ik veel te bang van worden. Maar valkjes zijn wel groter dan grasjes, dus dat is natuurlijk wel een verschil.

Wat grappig dat ze echt oefenen en stuntelen met sjansen en wipwappen  :D . Tommie doet ook zijn uiterste best om indruk te maken op Izzie. Ik denk dat het ook nog wel eens op wipwappen gaat uitdraaien, maar daar is Izzie nu nog een beetje jong voor  ;) .

Groeten van Danielle


Hoi Danielle,
Dank je wel voor het compliment :)
Grappig dat je het zegt. Dat je het lopen eng vindt vanwege Gijsje.
Ik let natuurlijk altijd goed op, maar sinds ik jouw verhaal over Gijsje gelezen heb, denk ik daar regelmatig aan als de valkjes los zijn en kijk ik nog eens extra goed. Een gewaarschuwd mens telt voor twee :)
Tja oefening baart kunst he... dat geldt dus ook voor sjansen en wipwappen ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hey Anke ...wat een leuke foto's weer
en ja ...ze zijn gek op je schilderij !!
Maar 't is ook een mooi he !! Lief
die valkjes er alle drie zo op he !!!
Als je schilderij stuk is ....mag je er een komen halen bij ons
....heb er hier ook genoeg liggen met zo'n zonsondergang enzo op !!! hihi  (grapje he ))!!



*Yvon

Hoi hoi

Wat leuk dat Chico wss toch voor de charmes van James gaat vallen.  :D
En Jaco en Mijntje zie en hoor je dalijk ineens rare geluiden maken.  ;) :D
En Max zoekt gewoon jou nog lekker op.  :-*
Heerlijk allemaal dat het zo lekker z'n gangetje kan gaan allemaal.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Ik heb helemaal geen notificatie van jou gehad ??? Dan kan ik wachten tot ik een ons weeg  ::) ;D

Maaaaar geslaagde foto's.....leuk op de kattenpaal..... maaar waar waren de katten ???  ;D

Zo een hangmatje kun je maken voor de valkjes iets lekker zacht om in te liggen, op maat knippen,  bevestigen met paperclips aan de tralies ... en VÓILA klaar is de hangmat, kost weinig  :D ;)
;) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ManjaV

Hoi Anke,

Wat een lieve foto's weer zeg! Echt leuk om te zien hoe ze zich vermaken. Grappig, de valkjes op het schilderij. Ze zitten hier ook vaak op het schilderij. ;D ;D Soms komt het wel eens scheef te hangen. ;)

En inderdaad, een knap stel samen! :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anke

Citaat van: Dierenfreackske op 30 september 2007, 00:05:30
Hey Anke ...wat een leuke foto's weer
en ja ...ze zijn gek op je schilderij !!
Maar 't is ook een mooi he !! Lief
die valkjes er alle drie zo op he !!!
Als je schilderij stuk is ....mag je er een komen halen bij ons
....heb er hier ook genoeg liggen met zo'n zonsondergang enzo op !!! hihi  (grapje he ))!!


Hoi Ann,
Ze proberen hier zelfs met 4 valkjes op het schilderij te zitten ;D En het hangt aan een heel klein spijkertje ::)
Deze zonsondergang is van het eiland Terschelling en mij wel erg dierbaar :)
Groetjes Anke

Hoi Manja,
Het grappige is dat ze meestal hetzelfde schilderij uitzoeken om op te zitten. De anderen in de kamert zijn gewoon minder favoriet :)
Groetjes Anke
Citaat van: Wilma1 op 30 september 2007, 00:54:46
Ik heb helemaal geen notificatie van jou gehad ??? Dan kan ik wachten tot ik een ons weeg  ::) ;D

Maaaaar geslaagde foto's.....leuk op de kattenpaal..... maaar waar waren de katten ???  ;D

Zo een hangmatje kun je maken voor de valkjes iets lekker zacht om in te liggen, op maat knippen,  bevestigen met paperclips aan de tralies ... en VÓILA klaar is de hangmat, kost weinig  :D ;)
;) Wilma




Hoi Wilma,
Als de valkjes losvliegen dan zijn de katjes niet in de woonkamer ;D
Hmmm een hangmatje in de vogelkooi.... volgens mij zitten ze toch liever op stok :)
Groetjes Anke
Citaat van: Yvonne op 30 september 2007, 00:11:36
Hoi hoi

Wat leuk dat Chico wss toch voor de charmes van James gaat vallen.  :D
En Jaco en Mijntje zie en hoor je dalijk ineens rare geluiden maken.  ;) :D
En Max zoekt gewoon jou nog lekker op.  :-*
Heerlijk allemaal dat het zo lekker z'n gangetje kan gaan allemaal.

Groetjes Yvon



Hoi Yvon,
Het gaat echt hartstikke lekker hier :)
De valkjes kunnen goed met elkaar opschieten en de losvlieg uurtjes zijn gewoon erg gezellig!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Ik heb nog een filmpje.
Jaco en Mijntje zijn gezellig samen bezig :)


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja


Ik heb zo moeten lachen. Jaco doet de staart van Mijntje omlaag en floep daar gaat de staart weer omhoog.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Ik vond het ook zo komisch. Volgens mij had Mijntje wel ergens zin in... maar Jaco wilde liever met Mijntje haar staart spelen ;D

Overigens zijn Jaco en Mijntje steeds vaker bezig om knusse hoekjes op te zoeken..... Ik heb zo'n vermoeden dat ze snode plannen hebben ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Ja dat ken ik. Dan zoeken net zolang tot ze weer een hoekje hebben. Dan maak je dat weer dicht en hup hebben ze weer een ander stekkie.

Groetjes Anja