Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Yvette

Wat heb jij weer heerlijke mooie foto's van je valkjes met een leuk verhaaltje erbij
En ik vind Dushi een schatje

Dierenfreackske

Hey....ik heb ook van je foto's heerlijk zitten genieten zeg ....
eigenlijk een beetje laat maar alvast ook van ons een hele fijne verjaardag gewenst en hopelijk heb je er een toffe dag van gemaakt maar dat zal wel .... !Leuke tamme valkjes heb je toch....ze komen zelf al kijken hoe laat het is he  !!!
En lekker aan tafel gaan kijken of er daar iets lekkers te vinden is zekze ?  Grtjs !! Ann !!



Anke

Hoi Karin,
Sooooo jij hebt supersnel mijn boekje uitgelezen :o
Leuk hoor dat je nu helemaal bij bent ;D
Ik ga zo vlug in jouw boekje kijken om te zien hoe het met Paco en Vicky gaat :)
Groetjes Anke

Hoi Yvette,
Dank je wel :)

Hoi Ann,
Hi hi bedankt voor de felicitaties.
Ze zijn hier allemaal ontzettend nieuwsgierig.
En dol op trosgierst dus als dat per ongeluk nog op de tafel ligt... weg trosgierst ;D
En geef ze eens ongelijk ;)
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Zo he he net klaar met het schoonmaken van drie kamervoliers. En nu ff lekker uitpuffen en het forum lezen ;D
De valkjes vliegen gezellig los. Behalve Alex, die heeft vandaag blijkbaar geen zin ::)
Zelfs tijdens het schoonmaken van de voliere bleef hij lekker zitten. Het is overigens fijn om te merken dat hij niet echt bang voor me is. Hij vertrekt geen spier als ik het hok inkom met hoofd en schouders om met stoffer en blik de beukensnippers op te vegen. Alex gaat rustig op zijn etensbak zitten dineren :)
Alex heeft alleen niet zo'n behoefte aan lichamelijk contact :)
Straks komen er weer foto's ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Ik heb leuk nieuws!!
Chico en James zaten net op de tv, gezellig te zitten. En James ging weer eens serenade zitten zingen voor Chico.
Eigenlijk dus heel gewoon. Maar wat zie ik.... Chico gaat terug zitten sjansen en geluidjes maken ;D ;D ;D
Helaas lag het fototoestel aan de ander kant van de kamer.
Wahahah ik wist echt niet wat ik zag ;D ;D
Helaas kwam toen Jaco met veel misbaar overvliegen en was het moment weer voorbij.
Wordt vervolgt...
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Anke,

Wouwie dat is leuk ... !! Jammer dat Jaco een beetje op een ongelukkig moment voorbij kwam vliegen ... maar het klinkt heel goed  ;D ;D

Jep, ik ben je boekje helemaal doorgekomen maar was al een tijdje langer aan het lezen hoor en stond het document netjes al die tijd op mijn bureaublad  ;D

Ik ben er natuurlijk een weekje tussenuit gevallen maar ik kon lekker doorlezen gisteren  ;) Enuhhh door de berg foto's kom je natuurlijk ook al een heel eind  ;D

Groetjes Karin

Anke

Hoi Karin
Ik vind het nog steeds knap dat je de tijd neemt om al die dikke dagboekjes door te spitten ;D
Tja het is natuurlijk hartstikke leuk dat Chico die het gesjans van James eigenlijk steeds negeerde, ineens dacht ach hij is toch wel leuk ;D
Wahaha James schrok er zelf van dat hij ineens succes had met zijn versierpoging. Chico deed stapjes dichterbij en James deed stapjes achteruit, ondertussen wel door fluitend ;D
Hi hi James is nog niet eens droog achter de oren ;)
Wat de foto's betreft: er komen er nog meer aan ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Anke,

Ik vind het geweldig om al je verhalen te lezen ... Wat ontzettend leuk hoe je dat schrijft, James is net droog achter zijn oren, hahaha ....

Ik hoop echt dat het wat gaat worden, het zijn sweeties dat is één ding wat zeker is ... je hebt schatjes, werkelijk !!!

En uiteraard hou ik me warm aanbevolen voor foto's, ... ik kan er geen genoeg van krijgen ;)

Heb zelf ook net wat foto's van Vicky en Paco geplaatst of zou het Vick zijn  ;D  Ik lig dus helemaal dubbel als blijkt dat het andersom is, .... wat ik me niet kan voorstellen want Paco is een echte Macho !

Groetjes Karin

Anke

Hallo allemaal,
Foto time ;D ;D

Mijntje en Alex aan de wandel


Ooh lekker hoor knagen aan een mandje


Mijntje en Jaco gezellig op het touwladdertje


Chico heeft ontdekt dat ze naar buiten kan kijken. Alleen schrikt ze ervan dat de lamellen haar kuifje aanraken :)


Ssst James slaapt


Max op de mand


Jaco


Mijntje nam een duik in het kruidentuintje ;D


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Je hebt weer hele mooie foto's gemaakt. Altijd weer genieten.

Wat een leuk kruidentuintje heb je...dat van mij is een beetje uit de kluiten gewassen..... ::)

mara

Sally

Hallo anke,

Hele mooie foto's heb je er weer opstaan. En die verhaaltjes zijn ook allemaal even gezellig om te lezen. zo leuk hoe je schrijft over je valkjes!
Ik heb even teruggebladert en die foto's zijn ook allemaal even mooi !. Dushi is ook een hele mooie poes!
En leuk dat je voor je verjaardag een weegschaaltje hebt gekregen. Lekker handig.

groetjes

Gerda

Hoi Anke,

Wat een leuke foto's weer!! Gezellig groepje zo!

Spikey zit ook wel eens in mijn kruidenpot, maar hij houdt erg van snoeien en vooral vlak bij de grond. En dan niet gaan eten, nee gewoon verder snoeien  ::) :o

Groetjes, Gerda

Anke

Citaat van: Mara op 23 september 2007, 18:06:56
Hoi Anke

Je hebt weer hele mooie foto's gemaakt. Altijd weer genieten.

Wat een leuk kruidentuintje heb je...dat van mij is een beetje uit de kluiten gewassen..... ::)

mara


Hoi Mara,
Fijn dat je hebt genoten.
Hi hi jouw kruidentuintje is vast niet binnen ;D
Groetjes Anke

Citaat van: Sally op 23 september 2007, 18:08:55
Hallo anke,

Hele mooie foto's heb je er weer opstaan. En die verhaaltjes zijn ook allemaal even gezellig om te lezen. zo leuk hoe je schrijft over je valkjes!
Ik heb even teruggebladert en die foto's zijn ook allemaal even mooi !. Dushi is ook een hele mooie poes!
En leuk dat je voor je verjaardag een weegschaaltje hebt gekregen. Lekker handig.

groetjes


Hoi Sally,
Gezellig dat je foto's bent komen kijken :)
Het weegschaaltje is idd erg handig :)
Groetjes Anke

Citaat van: Gerda op 23 september 2007, 18:12:21
Hoi Anke,

Wat een leuke foto's weer!! Gezellig groepje zo!

Spikey zit ook wel eens in mijn kruidenpot, maar hij houdt erg van snoeien en vooral vlak bij de grond. En dan niet gaan eten, nee gewoon verder snoeien  ::) :o

Groetjes, Gerda



Hoi Gerda,
Leuk dat je ook weer even komt kijken.
Het is hier een heel gezellig groepje ;D
Dit kruidentuintje is speciaal voor de valkjes. Aangezien ze hier niet van de planten kunnen afblijven en de planten dat niet overleven... Heb ik nu iets gevonden wat ze rustig mogen slopen en als ze zin hebben ook nog eten. Zijn de kruidjes gesloopt, dan plant ik toch weer nieuwe ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Wat een leuke foto's weer. De volgende keer wel zorgen dat je de camera bij de hand hebt.


Knibbel knabbel knuisje....................

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Ik doe mijn best ;D ;D ;D ;D
De camera lag in de achterkamer op tafel, maar ik  durfde hem niet te gaan halen, want dan moest ik langs ze lopen en ik wilde het moment niet verstoren ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Citaat van: Mara op 22 september 2007, 13:24:11
Hoi Anke

Teurlings is goed voer, dat geef ik hier ook altijd hoor.

Hoi Wilma

Bedoel je Welkoop of de Boerenbond?

mara


Nee, Welkoop hebben ze daar ook idd in Hardenberg er is er nog een, daar ga jij ook wel eens heen en daar heb ik die driehoek vandaan voor 7,95 euro .... noem er nog maar een paar  ;D

Hoi Anke,
IK ben benieuwd naar "wordt vervolgd" hihihihi.....

Ik smolt gisteren alweer voor een valkje in de dierenwinkel....hij zat zo te fluiten op míjn fluitje  :D met het kopje scheef...ohhhwww...ik ben maar weggelopen  :-\  :'(
;) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3