Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Monky

Hi Anke,

Je hebt een leuke stel vogels zo bij elkaar  :D
Je foto's zijn ook heel leuk geworden.

Het eerste wat ik dacht bij de eerste foto van Chico was, hé! dat is net Ilo... bij de tweede foto met James dacht ik... hé! dat is net Gizmo  ;D ;D ;D

Leuk hoor :D

Ook die foto van Dushi  ;D ;D ;D Echt schitterend. Worden jouw vogels daar onrustig van?

Die triangel aan het plafond moet ik ook nog doen... Maar dan moeten we in het plafond boren... dat vind ik zo zonde. Maar als ze er op gaan zitten is het wel schitterend  :D

Yup... leuke foto's  :D

Groetjes,
Monky

Anke

Hoi Diana,
Fijn dat je de foto's mooi vond.
Dushi is een Noorse Boskat en ja al zeg ik het zelf een echte beayty ;)

Hoi Monky,
Leuk he al die gelijkenissen als je valkjes op het forum bekijkt ;D
Dushi is de jongste van het stel katten hier en vind het leuk om vogeltjes te kijken. Niet om te jagen maar gewoon kijken wat die kleine tjiepdingen allemaal doen in de kooi.
Ze zit er heel rustig naast, soms zelfs OP de voliere en doet niks anders dan kijken.
De vogeltjes vinden het best. Soms als ze voorzichtig haar neus tegen de tralies duwt dan krijgt ze een snauw ;D
Maar de valkjes worden er niet onrustig van. Het lijkt wel of ze begrijpen dat Dushi er toch niet bij kan :)
Tja en valkjes kijken is nou eenmaal leuk, ik doe het zelf ook graag ;D
Oh en die schommel, die hangt hier op de plek waar eigenlijk de plafoniere hoort. Dan hangt er al een heel handig haakje en kan je de schommel zo ophangen ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Nou nou, jij bent op dreef. Alweer foto's. Nou nou.....ze moeten je vaker vrij geven.  ;D

Mara

Anke

Hoi Mara,
Helemaal mee eens, ik zal het aan mijn baas doorgeven ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette

Hoi Anke

Je hebt weer ontzettende leuke foto's van je valkjes en je kat is ook heel erg schattig
Bij mijn vorige papegaai had toen al lang een knauw gegeven door de tralies als een van mijn katten zat te loeren bij de kooi en ze begon gelijk in de aanval

Mara

Citaat van: Anke (til) op 20 september 2007, 15:16:11
Hoi Mara,
Helemaal mee eens, ik zal het aan mijn baas doorgeven ;D
Groetjes Anke


Haha, en wat denk je dat die baas zegt.  ;D

Anke

Citaat van: Mara op 21 september 2007, 19:28:14
Citaat van: Anke (til) op 20 september 2007, 15:16:11
Hoi Mara,
Helemaal mee eens, ik zal het aan mijn baas doorgeven ;D
Groetjes Anke


Haha, en wat denk je dat die baas zegt.  ;D


Die zegt: Als Mara dat zegt dan krijg jij in de week van 22 oktober vrij ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara


Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marc van de Kuifjes

Heel leuke foto's! :D

Zo'n driehoek om aan het plafond te hangen zoek ik nu al zo lang... ik heb hier nog geen enkele dierenwinkel gezien waar je die kunt kopen :(...




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*Yvon

Hoi hoi

Het waren weer hele leuke foto's !!  ;D
Alleen ik ben nu ook wel nieuwsgierig naar de voorkant van Dushi.  :P  ;D
Haar(?) achterkant is al mooi om tezien.  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Anke,

Wat een mooie foto's en Dushi is erg mooi.

Ben jij dan ook vrij. Ik ook ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Anke

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 21 september 2007, 21:25:24
Heel leuke foto's! :D

Zo'n driehoek om aan het plafond te hangen zoek ik nu al zo lang... ik heb hier nog geen enkele dierenwinkel gezien waar je die kunt kopen :(...


Hoi Marc,
Ik ben al verschillende sites tegengekomen waar je de driehoek kunt bestellen. Ik zou je alleen niet zo kunnen zeggen welke sites :(  Dus als je hem niet in de winkel kan kopen is dat misschien nog een optie?
Het is indiedergeval papagaaien speelgoed dus daar moet je op zoeken.
Groetjes Anke

Citaat van: Yvonne op 21 september 2007, 21:53:37
Hoi hoi

Het waren weer hele leuke foto's !!  ;D
Alleen ik ben nu ook wel nieuwsgierig naar de voorkant van Dushi.  :P  ;D
Haar(?) achterkant is al mooi om tezien.  :-*

Groetjes Yvon



Hoi Yvon,
Ik zal straks eens proberen een mooie foto te maken van de voorkant van Dushi ;D

Hoi Anja,
Gezellig dat je ook vrij bent, dan kunnen we in het NOP blijven slapen en maandag gewoon nog een keer ;D

Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Hoera weekend!
De boodschappen zijn al binnen en de valkjes vliegen nu lekker rond.
Ik heb een flinke zak Teurlings 228 besteld die ga ik vanmiddag halen. Daar kunnen de valkjes lang mee doen. Ik bleef zakjes van 2,5 kilo grote parkietenvoer aanslepen ::)
Ik ben benieuwd of de valkjes het verschil proeven ;D
Later volgen er uiteraard weer foto's ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Heeey Anke,
Ik zag je al meekijken, bij Yvon en denkende..."wanneer komt ze nu bij mij buurten ???"  :P  ;D Nouuuu híer ben ik dan  :P

FF die driehoek, die kun je kopen bij....ehhhh.....owwwww  ??? ??? ??? hoe heet die winkel nou toch weer.... daar heb ik hem gekocht....groot en ook in België .... Eugenie kent die winkel ook ??? help me eens op gang ??? ......hmmm ???...grrrrmmmmmblll  >:( nou als ik het weet zet ik het neer...

Ik ben benieuwd of ze net zo smullen van het Teurlings als ze hier deden. Z hoefden niet eens te wennen  :o het viel meteen in de smaak, erg letterlijk  ;D !!! Het is goedkoop en je hebt er véééél meer van. Nu moet ik op kleiner over, het staan te lang hier met 2 kromsnavels  :-\

Leuke foto's weer, maar alle foto's blijven altijd leuk eigenlijk  :D de VALKJES zijn LEUK en LIEFFFF ook die met Dushi is erg schattig :D
;) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Citaat van: Wilma1 op 22 september 2007, 11:10:58
Heeey Anke,
Ik zag je al meekijken, bij Yvon en denkende..."wanneer komt ze nu bij mij buurten ???"  :P  ;D Nouuuu híer ben ik dan  :P

FF die driehoek, die kun je kopen bij....ehhhh.....owwwww  ??? ??? ??? hoe heet die winkel nou toch weer.... daar heb ik hem gekocht....groot en ook in België .... Eugenie kent die winkel ook ??? help me eens op gang ??? ......hmmm ???...grrrrmmmmmblll  >:( nou als ik het weet zet ik het neer...

Ik ben benieuwd of ze net zo smullen van het Teurlings als ze hier deden. Z hoefden niet eens te wennen  :o het viel meteen in de smaak, erg letterlijk  ;D !!! Het is goedkoop en je hebt er véééél meer van. Nu moet ik op kleiner over, het staan te lang hier met 2 kromsnavels  :-\

Leuke foto's weer, maar alle foto's blijven altijd leuk eigenlijk  :D de VALKJES zijn LEUK en LIEFFFF ook die met Dushi is erg schattig :D
;) Wilma




Hoi Wilma,
Wat gezellig dat je hier ook weer eens komt kijken ;D
Ik vond het ook al opvallend dat Teurlings zoveel goedkoper is terwijl het toch beter zou zijn.
Hopelijk vinden ze het hier net zo lekker als jouw beestjes het vinden :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes