Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Sally en Anja,
Fijn dat jullie genoten hebben van de foto's.
@Anja: ze hebben er wel in zitten rotzooien. Of ze echt iets gegeten hebben.....Maar het gaat erom dat dit een "plant"is waar ze wel aan mogen trekken en knabbelen. Want de bananenplant die er oorspronkelijk in zat heeft bij al de valkjes aandacht het loodje gelegd ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette

Hoi Anke

Je hebt hele leuke foto's gemaakt van je lieve en vooral schattige valkjes
En met die hondenmand vol met kattenspeeltjes moest ik eventjes straks neemt hij enorme duik om met die speeltjes te spelen

Mara

Hoi Anke

Hele mooie foto's heb je gemaakt hoor Je hebt ook een mooi stel valkjes.

mara

Anja

Hoi Anke,

Nu mogen ze er aan zitten en nu doen ze het niet ;D ;D ;D ;D ;D
Hoezo eigenwijs.

Groetjes Anja

Anke

Citaat van: Yvette op 15 september 2007, 19:44:12
Hoi Anke

Je hebt hele leuke foto's gemaakt van je lieve en vooral schattige valkjes
En met die hondenmand vol met kattenspeeltjes moest ik eventjes straks neemt hij enorme duik om met die speeltjes te spelen


Hoi Yvette,
Chico en Max hebben heel leuk met een muisje zitten spelen. ik heb er een filmpje van maar ook dat is weer donker en ik heb geen programma om de filmpjes te bewerken :(

Hoi Mara,
Fijn dat je de foto's mooi vindt

Hoi Anja,
Valkparkieten zijn gewoon al eigenwijs bij de geboorte ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Wat een kippies zeg. Ik kan me het goed voorstellen hoe het gaat want die van mij die spelen hier met de honden speeltjes.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi Anke ....bedankt voor de tip ! Ik denk dat ze beiden in de rui zijn ! Want ze verliezen beide steeds veertjes  !
Hun kooi lag inderdaad weer vol met die kleine veertjes !
En ook bij ons in de salon waar ze steeds vertoeven he !!!
Mooie foto's heb je weer Anke !! Grtjs Ann



Mara

Hoi Anke

Ik vind foto's altijd leuk. Ik ga dadelijk de foto's van gisteren uploaden en de foto's van vandaag van mijn eigen voliere.

Weet je wat ik wel vond, toen ik gisteren naar huis was had ik echt zo iets van, ik wilde altijd heel graag een papegaai, maar als ik het leed zie dat sommige vogels is aangedaan, dan denk ik dat ik het toch maar laat, ik weet nu dat ik geen roodstaart en ook geen kaketoe neem, hoe lief ik ze ook vind. Ben gewoon veel te bang dat ik ze fout opvoedt en dan zo'n lief diertje een ellendig leven bezorg......Dat klinkt heel stom....

Mara

Anke

Hoi Mara,
Nee hoor dat klinkt helemaal niet stom.
Ik vind dat mensen heel goed moeten nadenken voordat ze een dier inhuis nemen en zeker een papgaai.
Hoewel ik denk dat jij met al je vogelliefde zo'n beest juist een heel mooi leven zou kunnen geven :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Misschien dat ik hem te veel liefde zou geven en hem juist daarom te veel zou verwennen. Snap je. En dat is ook niet goed, dus dat moeten we voorkomen. Ik heb wel een Senegal papegaai gezien, en die vond ik wel fijn, zijn wat kleiner dan een grijze roodstaart en een kaketoe. Dus misschien een van die, vond hem erg leuk. Ook de bonte boertjes waren heel erg lief.

Mara

Anke

Citaat van: Anja op 15 september 2007, 21:41:41
Hoi Anke,

Wat een kippies zeg. Ik kan me het goed voorstellen hoe het gaat want die van mij die spelen hier met de honden speeltjes.

Groetjes Anja


Hoi Anja,
Zijn die hondenspeeltjes niet veel te groot ;D ?

Citaat van: Dierenfreackske op 16 september 2007, 00:16:49
Hoi Anke ....bedankt voor de tip ! Ik denk dat ze beiden in de rui zijn ! Want ze verliezen beide steeds veertjes  !
Hun kooi lag inderdaad weer vol met die kleine veertjes !
En ook bij ons in de salon waar ze steeds vertoeven he !!!
Mooie foto's heb je weer Anke !! Grtjs Ann


Hoi Ann,
Graag gedaan ;D
Tja veertjes in de woonkamer... met 6 valkjes liggen hier altijd veertjes in de woonkamer. Maar met de rui wel ietsje meer ;D

Groetjes anke

Hallo allemaal,
Ik heb het vermoeden dat Jaco en Mijntje opzoek zijn naar een plekje voor een nestje....
Ze zitten steeds in de kooi op de bodem in een hoekje te rotzooien en geluidjes te maken.
Ook als ze uit de kooi zijn zoeken ze afgeschermde plekjes op.
Nou doen ze dat wel vaker, maar nu jaagt Jaco stelselmatig ieder valkje weg dat hen wil volgen....
Ik ben benieuwd.....
Ik ben bezig met foto's uploaden, die komen er dus aan.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
daar zijn ze dan..... de foto's ;D

James bij de tv


Jaco en Mijntje bij het kruidentuintje


Max en Chico met het kattenspeeltje


Samen spelen is gezellig :)


James en Chico lekker aan het poetsen. Ze zitten hier al best heel dicht bij elkaar, voorheen mocht dit niet hoor van Chico


Jaco en Mijntje


Max en Alex


James Jaco en Mijntje


De vogeltjes zijn hier net terug de kooi in en ik hoor heel tevreden gesnavelknars :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Het zijn weer hele mooie foto's hoor die je gemaakt hebt. Wat een verwennerij.

Mara

Anja

Hoi Anke,

Meer meer meer meer meer ;D ;D ;D ;D

De hondenspeeltjes zijn niet te groot hoor want ik hed 2 mini hondjes dus dat valt wel mee.

groetjes Anja