Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Sally

Hallo anke,
alweer zo'n mooie foto's!. Pfuh ik kan er niet genoeg van krijgen.
Het zijn allemaal toch zo'n schatjes.
En wat een mooie schommel hebben ze. en die speeltuin vind ik ook helemaal af. Heb je die zelf gemaakt?

groetjes

Peggy



Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Wilma1

Citaat van: Anke (til) op  6 september 2007, 20:11:54
hallo allemaal,
De werkweek zit er weer op, joepie weekend ;D
Vanmiddag heb ik mijn buurvrouw gesproken en ik vond het een goede gelegenheid om te vragen of ze mijn valkjes wel eens hoort.
Oh heb je vogeltjes dan?? Daar hebben ze dus geen last van ;D
Wat dochter lief wel een vervelend geluid vind is de katjes die door mijn slaapkamer rennen 's morgens en 's avonds :o
Dochtertje slaapt eronder. Hi hi ik weet niet eens dat mijn katten dat doen, want dan slaap ik namelijk ;D
Het meisje is een jaar of negen (denk ik).
Ik was echt heel verbaasd. En veel kan ik er ook niet aan doen natuurlijk. De katten mogen juist in de slaapkamer komen omdat ze anders midden in de nacht heel hard bij de deur gaan zitten mauwen.... en dat is volgens mij veel erger dan rennende kattenvoetjes ;D
Ach ze zeiden  het ook alleen maar omdat ik vroeg van de vogeltjes, dus het zal allemaal wel meevallen.
Verder gaat het hier allemaal prima.
Max heeft ontdekt dat ze van mijn laptop de toetsjes los kan maken ::) Het pijltje naar links ligt al los :-\ Kleine sloperd....
Morgen is het weer tijd om foto's te plaatsen.
Groetjes Anke


Sokjes aan de pootjes  ??? ;D  ;D ;D en valkjes kun je dus gaan vermeerderen  :P want niemand heeft er last van  ::) ;D *hinthint*

Doe je wel de knopjes weer op de goede plek van het toestenbord  ;D ;D ;D
;) Wilma
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Citaat van: Sally op  7 september 2007, 21:55:09
Hallo anke,
alweer zo'n mooie foto's!. Pfuh ik kan er niet genoeg van krijgen.
Het zijn allemaal toch zo'n schatjes.
En wat een mooie schommel hebben ze. en die speeltuin vind ik ook helemaal af. Heb je die zelf gemaakt?

groetjes


Hoi Sally,
De bovenkant van het speelplaatsje kan je gewoon kopen.
Meerdere mensen op dit forum hebben het zelfde speelplaatsje. Ik heb het speelplaatsje bovenop een vogelvoederplank gezet. Ook deze kan je gewoon in de winkel kopen :)
Ze vinden het hier erg leuk.
Groetjes Anke

Hoi Peggy,
Fijn dat je mijn foto's mooi vindt!
Groetjes Anke
Citaat van: Wilma1 op  8 september 2007, 11:37:41
Citaat van: Anke (til) op  6 september 2007, 20:11:54
hallo allemaal,
De werkweek zit er weer op, joepie weekend ;D
Vanmiddag heb ik mijn buurvrouw gesproken en ik vond het een goede gelegenheid om te vragen of ze mijn valkjes wel eens hoort.
Oh heb je vogeltjes dan?? Daar hebben ze dus geen last van ;D
Wat dochter lief wel een vervelend geluid vind is de katjes die door mijn slaapkamer rennen 's morgens en 's avonds :o
Dochtertje slaapt eronder. Hi hi ik weet niet eens dat mijn katten dat doen, want dan slaap ik namelijk ;D
Het meisje is een jaar of negen (denk ik).
Ik was echt heel verbaasd. En veel kan ik er ook niet aan doen natuurlijk. De katten mogen juist in de slaapkamer komen omdat ze anders midden in de nacht heel hard bij de deur gaan zitten mauwen.... en dat is volgens mij veel erger dan rennende kattenvoetjes ;D
Ach ze zeiden  het ook alleen maar omdat ik vroeg van de vogeltjes, dus het zal allemaal wel meevallen.
Verder gaat het hier allemaal prima.
Max heeft ontdekt dat ze van mijn laptop de toetsjes los kan maken ::) Het pijltje naar links ligt al los :-\ Kleine sloperd....
Morgen is het weer tijd om foto's te plaatsen.
Groetjes Anke


Sokjes aan de pootjes  ??? ;D  ;D ;D en valkjes kun je dus gaan vermeerderen  :P want niemand heeft er last van  ::) ;D *hinthint*

Doe je wel de knopjes weer op de goede plek van het toestenbord  ;D ;D ;D
;) Wilma
;) Wilma



Hoi Wilma,
Ik ga mijn katjes gewoon leren om op hun tenen door mijn slaapkamer te lopen :)
Hmm valkjes erbij.... Voorlopig vind ik 6 echt genoeg hoor.
Eerst maar eens kijken of de dames en heren koppeltjes willen gaan vormen :)
Ik heb vannacht wel gedroomd dat er ergens hele zielige valkjes zaten en die nam ik allemaal mee naar huis, misschien heb ik wel voorspellende dromen ;
Oh en wat die toetsen betreft: terugklikken is wel heel lastig ::) Ik hoop dus dat Maxje hier snel mee ophoudt ;D
Groetjes anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Het is weekend, dus kunnen jullie extra genieten van foto's ;D

Maxje zit graag zo bij mij op mijn borst te frutselen met van alles. Dat kan ze uren volhouden :) Ondertussen zit ik achter de laptop of kijk tv :)


Oh wat een heerlijk kettinkje


Jaco


James en Max


Hare Majesteit Chico, van die blik kan Bea nog wat leren ;D


Mijntje


Twee koppels boven de lamellen :)


Ik ben net nog even naar het tuincentrum geweest, want ik was kattenvoer vergeten...
Natuurlijk vond ik dat helemaal niet erg, want dat gaf mij de kans om nog ff lekker rond te snuffelen naar leuke dingen.
Ik heb twee touwladdertjes gekocht om de volieres met elkaar te verbinden. Handig voor Alex dan kan hij van kooi naar kooi lopen :) Lekkere snoepstaven :P oh ja en natuurlijk kattenvoer ;D
Omdat de mand waar de parkieten zo graag opzitten in de voorkamer een inmiddels dode bananenplant bevat. Hij kan blijkbaar niet zo goed tegen valkparkietjes die er aan trekken en scheuren... heb ik verse potaarde gehaald en ik wil in de mand allemaal kruidenplantjes zetten die de valkjes mogen hebben. Dan kunnen ze er naar hartelust aan rotzooien en het is nog gezond ook. Jammer dat vogelmuur een onkruid is anders had ik dat er ook in gezet ;D
Jullie zijn weer op de hoogte ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Wat een verwennerij zeg. Mooie foto's en een zeer koninklijke blik hoor.
Ben benieuwd hoe de mand er uit gaat zien.

Groetjes Anja

Mara


Anja

Hoi Anke,



Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst.
Laat je maar lekker verwennen.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Dank je wel ;D
Je lust vast wel een stukje taart :)

En voor wie verder nog langs komt: tast toe ;D
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Vanmorgen ben ik al vroeg aan de slag gegaan om de kooien van de valkjes schoon te maken.
Nu dat gebeurt is is het tijd om met een kopje koffie het forum even bij te lezen.
Met de valkjes gaat het hier prima, ze zijn nu heerlijk aan het spelen en rond vliegen.
Ik merk dat Alex, nu hij ziet dat Max zo graag door mij gekroeld wordt, wat nieuwsgieriger wordt naar mij en in de kooi steeds dichterbij komt zitten. Maar als ik mijn hand naar hem toe steek gaat hij vlug weg. Ik heb nu dus een andere strategie bedacht. Als ik Max kroel ga ik proberen om Alex met trosgierst te lokken. Eens kijken of dat nu wel wil helpen.
Ik  houd jullie op de hoogte :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

HOi Anke



Van harte gefeliciteerd en maak er een fijne dag van. Nog plannen voor vandaag?

Mara

Anke

Hoi Mara,
Dankjewel ;D
Ik ga aan het eind van de middag naar mijn broer (en zijn drukke gezin) en dan ga ik daar borrelen en eten.
Verder vier ik het niet ;D




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hallo anke,

Gelukkige verjaardag!
maak er een fijne dag van.

groetjes

Anke

Hoi Sally,
Dankjewel ;D

Hallo allemaal,
Ter verhoging van de feestvreugde tracteer ik jullie op nog wat foto's ;D

Max zit graag op de laptop. En kijk eens welk knopje er links vanhaar los ligt...


Heee waarom beweegt er daar nou niks...


Max inspecteerd het touwladdertje


James op de mand. Hij is in de rui en op het moment niet echt op zijn mooist.


Kijk mij eens...


Jaco,Mijntje en Alex


Chico neemt een bad in het waterbakje van de katten ;D


James en Chico rusten even uit


Ssssst Mijntje slaapt...


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Hele mooie foto's zeg! Ik heb er weer van genoten.  ;D

Mara

Sally

hallo anke

Wat een leuke tractatie. ;D
weer zo een mooie foto's!
Ik heb er weer erg van genoten!

groetjes!