Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

danielle

Hoi Anke,
Ik ben al bij de 21 pagina's en dus bij de 4 valkjes  ;D. Nog 34 pagina's en 2 valkjes te gaan...........

Wat een leuke foto's, vooral die foto waar ze op de kop staan!

Groetjes Danielle

Mara

Hoi Anke

Hele mooie foto's. Echt heel mooi. IK heb er van genoten.

Mara

Anke

Citaat van: danielle op  5 september 2007, 20:33:42
Hoi Anke,
Ik ben al bij de 21 pagina's en dus bij de 4 valkjes  ;D. Nog 34 pagina's en 2 valkjes te gaan...........

Wat een leuke foto's, vooral die foto waar ze op de kop staan!

Groetjes Danielle


Hoi Danielle,
Jij bent wel een doorzetter zeg met lezen ;D
Ik hoop dat je je ermee kan vermaken :)
Fijn dat je de foto's leuk vond. Jaco en Mijntje hangen regelmatig ondersteboven, dat vinden ze leuk :)
Groetjes Anke
Citaat van: Mara op  5 september 2007, 20:35:36
Hoi Anke

Hele mooie foto's. Echt heel mooi. IK heb er van genoten.

Mara


Hoi Mara,
Gelukkig dat je ze mooi vond, dan heb je niet voor niks gewacht ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Wat een leuke foto's.

Deze vind ik wel heel lief.



Groetjes Anja

Yvette

Hoi Anke

Ik vind je foto's heel erg leuk geworden en sommige waren om te gillen van het lachen zoals met joehoee  :D
En je hebt een hele en vooral erg leuke speelplaats voor ze

Anke

hallo allemaal,
De werkweek zit er weer op, joepie weekend ;D
Vanmiddag heb ik mijn buurvrouw gesproken en ik vond het een goede gelegenheid om te vragen of ze mijn valkjes wel eens hoort.
Oh heb je vogeltjes dan?? Daar hebben ze dus geen last van ;D
Wat dochter lief wel een vervelend geluid vind is de katjes die door mijn slaapkamer rennen 's morgens en 's avonds :o
Dochtertje slaapt eronder. Hi hi ik weet niet eens dat mijn katten dat doen, want dan slaap ik namelijk ;D
Het meisje is een jaar of negen (denk ik).
Ik was echt heel verbaasd. En veel kan ik er ook niet aan doen natuurlijk. De katten mogen juist in de slaapkamer komen omdat ze anders midden in de nacht heel hard bij de deur gaan zitten mauwen.... en dat is volgens mij veel erger dan rennende kattenvoetjes ;D
Ach ze zeiden  het ook alleen maar omdat ik vroeg van de vogeltjes, dus het zal allemaal wel meevallen.
Verder gaat het hier allemaal prima.
Max heeft ontdekt dat ze van mijn laptop de toetsjes los kan maken ::) Het pijltje naar links ligt al los :-\ Kleine sloperd....
Morgen is het weer tijd om foto's te plaatsen.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Fijn dat je buren geen last van de vogies hebben.  ;D
Misschien kan je je katten sloffies aangeven.  ;)  :P
's Avonds laat is het stil,dus dan hoor je al snel iets.
De foto waren weer leuk !!
Misschien kan je in het vervolg een doekje bij het schaaltje liggen.
Kan Max haar pootjes eerst afdoen voor ze naar je toe komt.  ;D


Groetjes Yvon



Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Citaat van: Yvonne op  6 september 2007, 20:17:47
Hoi hoi

Fijn dat je buren geen last van de vogies hebben.  ;D
Misschien kan je je katten sloffies aangeven.  ;)  :P
's Avonds laat is het stil,dus dan hoor je al snel iets.
De foto waren weer leuk !!
Misschien kan je in het vervolg een doekje bij het schaaltje liggen.
Kan Max haar pootjes eerst afdoen voor ze naar je toe komt.  ;D


Groetjes Yvon





Hoi Yvon
;D ;D ;D ;D
Goed idee van die slofjes.
Eigenlijk mogen mijn valkjes helemaal niet op mijn borden etc zitten... maar het was zo'n schattig gezicht :)
Ik zal haar voortaan een servet in de tas meegeven, we worden hier wel netjes opgevoed he ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

Hoi Peggy,
Gezellig dat je weer op bezoek komt hier.
De koppeltjes hier moeten nog wel vormen hoor. Ik hoop dat het met mijn keuze eens zijn
Als je nu drie popjes hebt, dan is dat toch een heeeeeeeel goede reden om er nog twee manlijke valkjes bij te nemen 
Groetjes Anke

Hoi anke,
Daar heb je helemaal gelijk in Anke. Mijn oudste v 7 jr hoopt daar ook op  ;D
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hallo allemaal,
Vandaag dan eindelijk weer een vrije dag. Vanmorgen ben ik eerst bij een collega op bezoek geweest, zij heeft vorige week een zoontje gekregen en dus was het hoog tijd voor een bezoekje. Wat een snoepig jongetje was het ;D
Onderweg naar huis even langs de dierenwinkel voor kattengrit en een zak grote parkietenvoer (alweer...) ik denk dat ik toch eens een grote zak ga bestellen en dan maar meteen Teurlings....
Eenmaal weer thuis mochten de Valkjes lekker los vliegen.
Ik laat Alex tegenwoordig zelf kiezen of en zo ja wanneer hij zijn kooi wil verlaten ::) Hij heeft ineens geen zin meer om via mijn vinger de kooi uit te gaan. Wel laat hij zich braaf weer via mijn vinger terug in de kooi zetten. Ach ja Jaco en Mijntje gaan ook op hun eigen tijd de kooi uit, dus waarom Alex niet.
Chico en James willen altijd eerst gekroeld worden voordat ze de kooi uitgaan. Chico stapt ook echt niet op voordat ze kroeltjes heeft gekregen ;D
Max lust wel pap van kroelen en knuffelen en die zit het liefst de hele tijd dat ze eruit is bij mij op de schouder of waar dan ook. Zelfs boven op mijn hand als ik zit te typen ;D
Kortom het gaat hier allemaal goed. Ik heb weer de nodige foto's op de camera staan. Ik denk dat ik die vanavond plaats.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hallo anke,
Ik zal hier ook eens op bezoek komen. als ik de tijd heb zal ik van voor beginnen lezen zodat ik helemaal op de hoogte ben van jouw valkje's avonturen.
Maar nu wil ik eerst en vooral al zeggen dat ze allemaal even mooi en schattig zijn! en dat je echt prachtige foto's hebt geplaatst!.
Ik heb ervan genoten!

groetjes Sally

Anke


Citaat van: Sally op  7 september 2007, 18:49:03
Hallo anke,
Ik zal hier ook eens op bezoek komen. als ik de tijd heb zal ik van voor beginnen lezen zodat ik helemaal op de hoogte ben van jouw valkje's avonturen.
Maar nu wil ik eerst en vooral al zeggen dat ze allemaal even mooi en schattig zijn! en dat je echt prachtige foto's hebt geplaatst!.
Ik heb ervan genoten!

groetjes Sally


Hoi Sally,
Gezellig dat je hier ook eens komt buurten :)
Het hele verhaal lezen is een hele kluif hoor ;D
Fijn dat je van de foto's hebt genoten. Hieronder volgen er nog een paar ;D
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Het is avond dus.... tijd voor foto's ;D

Chico en James, die steeds vaker samen zijn en waarbij het Chico steeds minder lijkt te irrteren dat James haar steeds opzoekt.


Jaco en Mijntje, alweer op de schommel ::) , tja ze zitten er graag :)

Eindelijk weer eens een echt mooie foto van Alex


James en Jaco boven het raam


Max zit heeel geconcentreerd aan een moertje te frutselen


Chico en Mijntje aan het chillen op de mand


James inspecteerd de kattenbrokjes. Hij keek niet alleen... ik hoorde hem ook kauwen :o


Vier valkjes lopen de avondvierdaagse


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Hele leuke foto's! Ik denk toch dat ik me ook zo'n schommel ga aanschaffen als ik de voliere heb ingericht....Want nu hangt in het nachthok nog de ringen. Die gaan straks weer naar buiten en ik vind die schommel zo mooi...

Mara

Anja

Hoi Anke,

Leuke foto's. Wat kleurt Alex mooi bij je mat ;D ;D ;D ;D

Pas maar op dat je valkjes niet gaan miauwen ;D ;D ;D
Hier zijn ze dol op de hondenbrokken.

Groetjes Anja

Anke

Citaat van: Mara op  7 september 2007, 19:23:17
Hoi Anke

Hele leuke foto's! Ik denk toch dat ik me ook zo'n schommel ga aanschaffen als ik de voliere heb ingericht....Want nu hangt in het nachthok nog de ringen. Die gaan straks weer naar buiten en ik vind die schommel zo mooi...

Mara


Hoi Mara,
Die schommel is hier bij alle valkjes erg intrek dus jouw valkjes vinden het vast ook heel leuk om er één te krijgen in de voliere :)
Groetjes Anke

Citaat van: Anja op  7 september 2007, 19:23:52
Hoi Anke,

Leuke foto's. Wat kleurt Alex mooi bij je mat ;D ;D ;D ;D

Pas maar op dat je valkjes niet gaan miauwen ;D ;D ;D
Hier zijn ze dol op de hondenbrokken.

Groetjes Anja


Hoi Anja,
Daar heb ik de mat speciaal op uitgezocht :P :P
Hmm miauwende valkjes.... ik hoop dat ze er niet van gaan stampen... want dan horen de buren het ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes