Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Ik ken het probleem : handen of vingers tekort komen met valkjes.  ;)
En als ik dan eens een paar xtra handen heb,gebeurd er niks.  :-\  :D
Hele leuke foto's weer.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Anke

Nu weet ik niet meer of ik nu wel of niet op de nieuwe foto's had gereageerd...maar goed, bij deze dan...

Hele leuke foto's weer!

mara

caro

Hoi Anke,

Ik loop erg achter met het lezen van de dagboekjes. Maar ik heb wel zitten genieten van de foto´s.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Anke

Hallo allemaal,
Van foto's genieten is altijd leuk ;D
Ik heb wel al foto's gemaakt, maar geen puf om die er vanavond nog op te zettten.
Ik beloof dat ik morgen weer foto's plaats ;D
Verder gaat het hier allemaal goed.
Alex heeft de laatste dagen niet zo'n zin om zijn kooi uit te gaan. Hij komt wel op mijn vinger zitten maar vliegt er direct weer af :-\
Na veel soebatten lukt het dan toch... Gekke valk :)
Op dit moment vliegen de valkjes weer rond dat het een lieve lust is. Mijn haren wapperen er helemaal van ;D
Groetjes Anke








Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Ik heb in het begin jou dagboekje gevolgd, weet ik nog. Toen was ik aan het volgen hoe het tam maken van Jaco en Mijntje ging.
Maar ik ben helemaal vergeten om het bij te houden  :-[.
Dus ik ga er binnenkort even voor zitten om alles bij te lezen, want nu ben ik wel heel erg benieuwd hoe je van Twee vogels na opeens naar 6 vogels bent gekomen  ;D. Ik laat je wel weten als ik er klaar mee ben  ;)

Groetjes Danielle

Anke

Citaat van: danielle op  4 september 2007, 20:14:13
Ik heb in het begin jou dagboekje gevolgd, weet ik nog. Toen was ik aan het volgen hoe het tam maken van Jaco en Mijntje ging.
Maar ik ben helemaal vergeten om het bij te houden  :-[.
Dus ik ga er binnenkort even voor zitten om alles bij te lezen, want nu ben ik wel heel erg benieuwd hoe je van Twee vogels na opeens naar 6 vogels bent gekomen  ;D. Ik laat je wel weten als ik er klaar mee ben  ;)

Groetjes Danielle


Hoi Danielle,
Wahahaha ehm... het valkjes virus heeft hier toegeslagen ;D
Veel leesplezier ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Alex heeft zijn dag niet lees ik. Wat betreft de foto's...................we wachten heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geduldig tot morgen ;D ;D ;) ;)

Groetjes Anja

Peggy

Hoi Anke,  ook ik loop zo hier en daar heel erg achter maar ben weer een beetje bijgelezen. Het gaat goed bij jou,dat lees ik wel en dat vind ik natuurlijk erg fijn om te lezen.
Het is al even geleden maar ik ben blij dat het weer goed gaat met t pootje v alex. en ik heb ook erg gelachen en genoten van je filmpjes...en ja het geluid bedenk ik er zelf dan wel even bij  ;)  vooral het filmpje met de serenade die je niet hoort;  geweldig!  zo komisch.
Ook een beetje laat ; maar nog bedankt voor je reactie wat betreft je volieres...nu weet ik waarom je er drie in huis hebt staan  ;D  Ik dacht ook twee koppeltjes te hebben maar ik denk dat ik maar één man heb en drie poppen. dus wie weet komen er over een tijdje wel twee mannen bij  ;D :o Nu hoop ik nog gewoon dat Zazu een manneke is  ;D
Je hebt trouwens veel en mooie foto's gemaakt.  altijd leuk om al die foto's te bekijken.
Ik probeer je dagboekje te blijven volgen hoor ;)
gr peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anke

g
Citaat van: Anja op  4 september 2007, 20:20:40
Hoi Anke,

Alex heeft zijn dag niet lees ik. Wat betreft de foto's...................we wachten heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geduldig tot morgen ;D ;D ;) ;)

Groetjes Anja


Hoi Anja,
Ik hoop dat je het redt tot morgen wachten ::)
Groetjes Anke

Citaat van: Peggy op  4 september 2007, 20:32:17
Hoi Anke,  ook ik loop zo hier en daar heel erg achter maar ben weer een beetje bijgelezen. Het gaat goed bij jou,dat lees ik wel en dat vind ik natuurlijk erg fijn om te lezen.
Het is al even geleden maar ik ben blij dat het weer goed gaat met t pootje v alex. en ik heb ook erg gelachen en genoten van je filmpjes...en ja het geluid bedenk ik er zelf dan wel even bij  ;)  vooral het filmpje met de serenade die je niet hoort;  geweldig!  zo komisch.
Ook een beetje laat ; maar nog bedankt voor je reactie wat betreft je volieres...nu weet ik waarom je er drie in huis hebt staan  ;D  Ik dacht ook twee koppeltjes te hebben maar ik denk dat ik maar één man heb en drie poppen. dus wie weet komen er over een tijdje wel twee mannen bij  ;D :o Nu hoop ik nog gewoon dat Zazu een manneke is  ;D
Je hebt trouwens veel en mooie foto's gemaakt.  altijd leuk om al die foto's te bekijken.
Ik probeer je dagboekje te blijven volgen hoor ;)
gr peggy


Hoi Peggy,
Gezellig dat je weer op bezoek komt hier.
De koppeltjes hier moeten nog wel vormen hoor. Ik hoop dat het met mijn keuze eens zijn ;D
Als je nu drie popjes hebt, dan is dat toch een heeeeeeeel goede reden om er nog twee manlijke valkjes bij te nemen ::) :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Zo...hèhè....eindelijk ff de tijd gevonden bij jou te koekeloeren en wat zie ik....MOOIE FOTO'S  :D leuk stel heb je hoor, maar kun je ze niet leren dat zij de foto's maken terwijl JIJ kriebelt  ;D

Flauw dat je niet ff de foto's van vandaag plaatst hoor  ::) :P :P :P
;) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Randy

heee anke 8)

ik zie dat alles goed gaat met je valkjes 8) had ook niet anders verwacht hoor ;D

jij houd het voorlopig bij 6 valkjes, of ben je van plan om je huiskamer om te toveren in een ''kamer''voliere :P???

Groetjes Randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Wilma1

Citaat van: Randy op  5 september 2007, 15:29:03
heee anke 8)

ik zie dat alles goed gaat met je valkjes 8) had ook niet anders verwacht hoor ;D

jij houd het voorlopig bij 6 valkjes, of ben je van plan om je huiskamer om te toveren in een ''kamer''voliere :P???

Groetjes Randy


Als ze al begint met 2 en dat zijn er nu 6, heeft ze voor wij er erg in hebben 14!!!!

Geloof mij, als het virus is toegeslagen....breidt het alleen maar uit  ;D
:P Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja


Anke

Citaat van: Anja op  5 september 2007, 18:32:18

Nog geen foto's ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja


Hoi Anja,
Ik heb net gegeten (moest gewoon werken...) en ik ga nu aan de foto's beginnen ;D
Groetjes Anke

Citaat van: Wilma1 op  5 september 2007, 16:47:30
Citaat van: Randy op  5 september 2007, 15:29:03
heee anke 8)

ik zie dat alles goed gaat met je valkjes 8) had ook niet anders verwacht hoor ;D

jij houd het voorlopig bij 6 valkjes, of ben je van plan om je huiskamer om te toveren in een ''kamer''voliere :P???

Groetjes Randy


Als ze al begint met 2 en dat zijn er nu 6, heeft ze voor wij er erg in hebben 14!!!!

Geloof mij, als het virus is toegeslagen....breidt het alleen maar uit  ;D
:P Wilma



Hoi Randy en Wilma,
Het blijven er voorlopig echt 6 hoor. Ik wil wel voldoende tijd hebben voor mijn valkjes he ;D
Enne... Wilma ik ben druk bezig om de valkjes te trainen om de telefoon op te nemen, de vaatwasser in en uit te ruimen, te stofzuigen. Maar het is heel gek.... ze kunnen het maar niet onder de knie krijgen ;D Dus foto's maken..... ik zal het ze vragen :P
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Lang gewacht, vooral niet stil gezwegen, nooit gedacht en toch gekregen..... hier zijn de beloofde foto's ;D

Max heeft een leuke landingsplaats gevonden :)


Chico en James aan het spelen op het speelplaatsje


James


Alex speelt buiten de kooi met het touw in de kooi...


Mijntje


Jaco


Joehoeee


Wat zou er in dit schaaltje zitten...


Ik knipte af en hup...Max zat met chocoladevla voetjes boven op mijn camera :-\ ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes