Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anke

Citaat van: Yvette op  1 september 2007, 11:29:58
Je hebt hele leuke en vooral ontzettende lieve valkjes

Hoi Yvette,
Leuk dat je ook in mijn boekje komt kijken :)
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Het is.....foto time ;D

Het blijft toch leuk en lief twee van die donderstenen op je schouders :)


Chico op haar favoriete (Knabbel)stoel


James en Max lekker aan het klooien op het speelplaatsje


Alex gaat bij de buren op visite


James en Chico aan het chillen op de tafel


Jaco en James op de stoel


James komt Mijntje versieren... Mijntje en Jaco moeten daar niks van hebben


Lekker weer met zijn twee ;)


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hey..leuke foto's hoor !! Zitten jouw valkjes allemaal bij je in huis in de kooi om te slapen of niet want ik weet nog niet wat ik moet doen voor Suske en Wiske ! Moet ik wachten tot er jonkies zijn of moet ik nog een koppeltje bij of andere vrouwtjes bij of niet ? Voorlopig zijn ze een koppeltje maar ze zijn maar met twee he !!!



Anke

Citaat van: Dierenfreackske op  1 september 2007, 12:12:29
Hey..leuke foto's hoor !! Zitten jouw valkjes allemaal bij je in huis in de kooi om te slapen of niet want ik weet nog niet wat ik moet doen voor Suske en Wiske ! Moet ik wachten tot er jonkies zijn of moet ik nog een koppeltje bij of andere vrouwtjes bij of niet ? Voorlopig zijn ze een koppeltje maar ze zijn maar met twee he !!!


Hoi dierenfreackse,
Mijn valkjes zitten per twee in een kamervolier, dus er staan hier drie kamervolieres.
Ze zijn er hier ongeveer drie uur per dag uit en verder zitten ze in hun kooien. Ik heb namelijk drie katten :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

wat een verwennerij. Weer erg leuke foto's. Sieraden vinden volgens mij alle valkjes leuk.

GroetjesA nja

Mara


Randy

heee anke 8)

tijd niet gesproken :-[ :P
maar leuke foto's weer ;D je blijft zeker schoonmaken met 6 van die rommelmakers in huis??? :P

je katten zitten niet constant voor de kooi, of zijn ze er wel aangewend???


Groetjes randy 8)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Anke

Citaat van: Anja op  1 september 2007, 13:54:07
Hoi Anke,

wat een verwennerij. Weer erg leuke foto's. Sieraden vinden volgens mij alle valkjes leuk.

GroetjesA nja


Hoi Anja,
Valkjes zijn volgens mij familie van de kraaien, alles wat glimt of blinkt is leuk :)
Groetjes Anke
Citaat van: Mara op  1 september 2007, 16:06:56
Hoi Anke

Weer hele leuke foto's heb je gemaakt.  ;D

mara


Hoi Mara,
Thnx ;D
Groetjes Anke
Citaat van: Randy op  1 september 2007, 19:53:51
heee anke 8)

tijd niet gesproken :-[ :P
maar leuke foto's weer ;D je blijft zeker schoonmaken met 6 van die rommelmakers in huis??? :P

je katten zitten niet constant voor de kooi, of zijn ze er wel aangewend???


Groetjes randy 8)


Hoi Randy,
Heeee je bent er weer ;D
Ach of je nu 4 of 6 valkjes hebt... rommel maken ze toch ;D
De katten zijn aan de vogeltjes gewend, ze kijken wel hoor, maar meer nieuwsgierig van wat ze aan het doen zijn dan dat ze aan het jagen zijn :)
Ze horen bij het gezin.
Maar.... als er een kauw of mus het waagt om op het balcon te landen.... dan veranderen de brave katjes ineens in echte jagers ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette

Wat onzettende leuke foto's heb je gemaakt en zie ik ook gelijk je foto achter je naam

Anke

Citaat van: Yvette op  1 september 2007, 21:18:11
Wat onzettende leuke foto's heb je gemaakt en zie ik ook gelijk je foto achter je naam


Hoi Yvette,
Leuk is dat he een gezicht bij de verhalen :)
Maar het gaat natuurlijk om de valkjes ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette

Hoi Anke

Ik vind ook altijd leuk om de gezichten te zien maar je hebt volkomen gelijk dat de valkjes de hoofdrol spelen

Anke

Hallo allemaal,
De hoogste tijd voor fotoooooooooo's ;D

Wij willen allemaal tegelijk gekroeld worden....Maar ja 1 hand moet het fototoestel vasthouden..


Dus dan maar om de beurt :)
Max


James


Chico


Joehoe.. hier zijn we


Ménage a trois ;)


En nog eens..


Chico,Mijntje,James en Max


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Randy

hee anke 8)

ja het gaat wel om de valkjes maar is tog leuk als je weet hoe diegene eruit ziet met wie je praat ;D 8)
leuke foto's, wel goed dat ze allemaal zo tam blijven ook al heb je er nu 6 ;)

Groetjes randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Anja

Hoi Anke,

Wat een heerlijke foto's zeg.

Je hebt toch 5 vingers aan je hand............dan moet dat toch lukken ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Anke

Citaat van: Randy op  2 september 2007, 12:47:15
hee anke 8)

ja het gaat wel om de valkjes maar is tog leuk als je weet hoe diegene eruit ziet met wie je praat ;D 8)
leuke foto's, wel goed dat ze allemaal zo tam blijven ook al heb je er nu 6 ;)

Groetjes randy


Hoi Randy,
Ze zijn niet allemaal even tam hoor. Ik heb zes valkjes waarvan James,chico en Max graag kroelen. Chico en Max zitten ook graag op mijn schouder. James heeft daar niet zo'n belangstelling voor. Mijntje stapt op mijn vinger om de kooi weer in te gaan, maar moet verder niet veel van mij hebben. Dat geldt ook voor Alex, die vind mij nog steeds eng.
En Jaco is helemaal niet tam, die stapt op een stok om de kooi weer in te gaan :)
Maar ze zijn allemaal hartstikkel lief en kunnen lekker los rond vliegen ;D
Groetjes Anke
Citaat van: Anja op  2 september 2007, 13:02:50
Hoi Anke,

Wat een heerlijke foto's zeg.

Je hebt toch 5 vingers aan je hand............dan moet dat toch lukken ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja


Hoi Anja,
Het zou handig zijn om met vijf vingers te kroelen, maar de valkjes willen niet dicht genoeg naast elkaar gaan zitten ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske