Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi hoi,
wat heb jij een mooie valkparkietjes!
En zo'n mooie foto's van hun. Het filmpje was ook heel leuk hoor.
En ja, ik ben een echte stoere meisjes valkparkiet.
Mijn baasje denkt tenminste toch dat ik een meisje ben.
Er komen heel snel foto'tjes van mij in mijn dagboek!
Veel kroeltjes.
* Kyra *
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


ManjaV

Hoi Anke,

Wat een leuke foto's. Wat lief dat Alex en Max naast elkaar hebben geslapen! Echt heel schattig.
Hoe gaat het nu met Alex' pootje? Wat raar dat je er niets aan kunt zien. Ik heb het ook wel eens gehad dat hier eentje last had van zijn pootje, maar dat was altijd na een half uurtje weer over. (Het pootje was dan bv. ergens in blijven hangen).

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anke

Citaat van: ManjaV op 26 augustus 2007, 15:47:53
Hoi Anke,

Wat een leuke foto's. Wat lief dat Alex en Max naast elkaar hebben geslapen! Echt heel schattig.
Hoe gaat het nu met Alex' pootje? Wat raar dat je er niets aan kunt zien. Ik heb het ook wel eens gehad dat hier eentje last had van zijn pootje, maar dat was altijd na een half uurtje weer over. (Het pootje was dan bv. ergens in blijven hangen).
Groetjes,
Manja


Hoi Manja,
Het lijkt wel iets beter te gaan met het pootje van Alex. Op dit moment zit hij netjes met twee pootjes op de stok.
Tja Alex is gekortwiekt en hij zat nog maar net in de grote kamervoliere. Waarschijnlijk is hij na wat onhandig fladderwerk een beetje te hard op zijn pootje geland.
Ik houd hem goed in de gaten hoor, wordt het niet beter dan ga ik uiteraard naar de DA.
Groetjes Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Ik vind het zo gaaf om te lezen dat Max zo superlief is en het zo goed doet.  ;D
En al zo close slapen met Alex.  ;D
Als Alex z'n pootje niet rood,blauw of dik wordt,heeft hij miss een spiertje verrekt.  ::)
En dat kan best weleens een paar daagjes gevoelig zijn,denk ik.

Oja,leuke foto's en filmpjes !!  ;D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Citaat van: Yvonne op 26 augustus 2007, 19:28:38
Hoi hoi

Ik vind het zo gaaf om te lezen dat Max zo superlief is en het zo goed doet.  ;D
En al zo close slapen met Alex.  ;D
Als Alex z'n pootje niet rood,blauw of dik wordt,heeft hij miss een spiertje verrekt.  ::)
En dat kan best weleens een paar daagjes gevoelig zijn,denk ik.
Oja,leuke foto's en filmpjes !!  ;D

Groetjes Yvon



Hoi Yvon,
Ik zat vanmiddag hier zo te genieten... Max op mijn schouder, kroelen en knuffen en Chico op de laptop kroelen... zo gezellig ;D
Wat Alex zijn pootje betreft: Fijn dat je met me meedenkt!
Ik denk idd dat ie iets verrekt heeft ofzo. Ik zie wel dat hij heel voorzichtig zijn pootje alweer een beetje belast.
Dat heb je zelf ook wel eens, niks te zien maar het doet verrekte zeer ;)
Tja en dan heb je als parkiet dus gewoon heeel zielig kooiarrest :'(
Groetjes Anke






Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

mooie foto's en erg leuke filmpjes. Heeft Max nu ook een rode snavel?
Hoe is het met het pootje van Alex nu?

Groetjes Anja

Anke

Citaat van: Anja op 26 augustus 2007, 20:48:41
Hoi Anke,

mooie foto's en erg leuke filmpjes. Heeft Max nu ook een rode snavel?
Hoe is het met het pootje van Alex nu?

Groetjes Anja


Hoi Anja,
Klaar met feesten? ;D
Max heeft maar een paar voorzichtige hapjes van de rodepeper genomen.... niet genoeg om een rood snaveltje te krijgen ;D
Het pootje van Alex lijkt iets beter te gaan. Af en toe steunt hij er wat langer op, maar zo te zien doet het hem nog best pijn. Arm onhandig valkje :(
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
He he eindelijk uitgewerkt en tijd voor de valkjes :)
Met het pootje van Alex gaat het gelukkig al beter. Hij staat er al weer op, maar nog wel een beetje voorzichtig, dus heeft hij vanavond nog kooiarrest. Ik hoop dat hij morgen weer lekker los mag vliegen :)
De rest van de valkjes vermaakt zich opperbest.
Ik ben nog even een filmpje aan het uploaden :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hier is het filmpje :)
Je moet het geluid van de serenade er wel even bijdenken ;D

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

wat een prachtige serenade ;D ;D ;D
Wat heb jij op je laptop liggen. Lijken wel pollepels.

Erg bekend om dit terug te zien. Hier kunnen ze ook zo lekker op mijn laptop gaan zitten.

Groetjes Anja

Anke

Citaat van: Anja op 27 augustus 2007, 21:13:08
Hoi Anke,

wat een prachtige serenade ;D ;D ;D
Wat heb jij op je laptop liggen. Lijken wel pollepels.

Erg bekend om dit terug te zien. Hier kunnen ze ook zo lekker op mijn laptop gaan zitten.

Groetjes Anja


Hoi Anja,
Die witte dingen zijn twee opgerolde stukken keukenpapier.
Dit is ter bescherming van het toetsenbord. Valkjes willen nog wel eens een poepje laten vallen als ze gezellig op je scherm komen zitten. Van het scherm krijg ik het wel af, als het echter tussen de toetsen van het toetsenbord terecht komt, dan is dat niet schoon te krijgen ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja


Anke

Citaat van: Anja op 27 augustus 2007, 21:46:09
Hoi Anke,

Slim bedacht. Thnx voor de tip zeg.

Groetjes Anja


Hoi Anja,
Graag gedaan ;D
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Ik heb goed nieuws het pootje van Alex is weer als nieuw ;D
Hij doet er alles weer mee en is dus vanavond gewoon gezellig los samen met zijn valkenvriendjes :)
Ik heb weer wat foto's gemaakt, ik ga mijn best doen om ze ook vanavond nog te plaatsen.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Fijn dat het weer goed gaat met Alex.
Ben benieuwd naar de foto's maar ik weet nu al dat ze geweldig zullen zijn.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Heb jij Jomanda gaven, dat je al weet hoe de foto's zullen zijn ;D
Nou hier komen ze hoor :)

James en Chico aan het chillen...


Max


Chico


Alex en in de kooi Jaco


James


Mijntje en Alex


Jaco had niet zo'n zin om te spelen vandaag


Hmm waar zit dat kettinkje nou....


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes