Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Randy

heee anke 8)

ik heb weer een paar blz gelezen, wat gaat dat snel als je het niet bijhoud :o
maar je bent ook lekker op dreef met valkjes, whaha worder er echt steeds meer ;D
heb ik zelf ook last van  ::) ik denk iedereen hier wel :P je begint met 1 en eindigt bij een voliere vol 8)
alex is een mooi beesiej :P
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*Yvon

Hoi hoi

Ze ziet er zo lief uit en ze is nog eens heel erg lief ook.  :-* :-*


Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Citaat van: Yvon en Rene op  3 augustus 2007, 00:18:32
Hoi hoi

Ze ziet er zo lief uit en ze is nog eens heel erg lief ook.  :-* :-*


Groetjes Yvon



Hoi Yvon,
Dat ze lief is kan je ook erg goed zien aan de kroelfoto's die je hebt gemaakt :)
Ik verheug me er erg op om lief Maxje hier te hebben straks ;D
Wachten duurt lang,lang,lang wat duurt dat wachten lang.... ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
De valkjes zijn er vanmorgen al vroeg uit en dat vinden ze wel fijn na vier dagen alleen maar 's avonds uit de kooi.
Ik ben druk bezig om met Alex te trainen. Het is een eigenwijsje hoor :)
Alex vind mij nog een beetje eng. Dus krijgt hij wat extra aandacht om goed aan mij te kunnen wennen.
Ondanks dat hij gekortwiekt is kan hij erg goed vliegen ;D
Weliswaar laten de landingen wat te wensen over soms ,maar hij komt best hoog!

Ik zal zo even wat foto's plaatsen.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Fototijd ;D

Alex, hee wat kom je doen?


Even poetsen


Chico, kijk eens hoe knap ik ben :)


Alex en James gezellig samen


James


Mijntje als acrobaat


Bovenaanzicht van Jaco. Hier kan je goed zien hoeveel wit hij op zijn kopje erbij krijgt


Dat was het weer even.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad

hoi Anke

Zie dat jij een Quintet heb , maar dat is toch ook een oneven aantal ??  ;)

groetjes aad

Rianne

Hoi Anke,

zit Alex ook zo te brabbelen? Dani hier zit vaak gezellig te kletsen, erg grappig om te horen. Zij kan ook nog behoorlijk goed vliegen!
Helaas heb ik nog erg weinig tijd voor Dani gehad, maar toen ik haar woensdag even op de bank beneden bij me had, kon ik haar na een tijdje zowaar kroelen :) Niet van harte maar ze liet het toe. Hopelijk heb ik vanavond nog even tijd voor haar...

Anke

Citaat van: aad op  3 augustus 2007, 15:45:44
hoi Anke

Zie dat jij een Quintet heb , maar dat is toch ook een oneven aantal ??  ;)

groetjes aad

Hoi Aad,
Dat klopt een oneven aantal....dus komt lutino popje Max (bij Yvon vandaan) over een paar weken ons valkenteam versterken om het weer even te maken. Dan wordt het dus een sextet ;D
Groetjes Anke

Citaat van: Rianne op  3 augustus 2007, 18:43:29
Hoi Anke,

zit Alex ook zo te brabbelen? Dani hier zit vaak gezellig te kletsen, erg grappig om te horen. Zij kan ook nog behoorlijk goed vliegen!
Helaas heb ik nog erg weinig tijd voor Dani gehad, maar toen ik haar woensdag even op de bank beneden bij me had, kon ik haar na een tijdje zowaar kroelen :) Niet van harte maar ze liet het toe. Hopelijk heb ik vanavond nog even tijd voor haar...


Hoi Rianne,
Wat lief dat je Dani mocht kroelen ;D
Alex zit hier af en toe te fluiten. Brabbelen heb ik hem nog niet horen doen :)
Alex krijgt bij mij nu naast de opstap training als hij uit de kooi is, ook training in het hok met trosgierst, omdat hij mijn handen toch nog best eng vind. Grappig is dat hij wel gewoon opstapt maar van verdere intimiteiten is Alexje nog niet zo gediend ;D Maar dat komt vanzelf ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•


Anke

Hoi Bonnie,
Fijn dat je de foto's leuk vindt. Zo kan je Alex gezellig volgen.
Er komen nog meer foto's aan, want vrije tijd en los vliegende valkjes, lijdt onvermijdelijk tot foto's ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Ik zie nu pas je foto's.
Heel erg mooi hoor.


Wat een attitude zeg.

Groetjes Anja

Anke

Hallo allemaal,
Vanmorgen zijn de valkjes weer lekker los geweest en er werd naar hartelust gevlogen, mijn haren bewogen helemaal in de wind die ze maakten ;D
Het is grappig om te zien dat Alex het erg leuk vindt om bij de anderen te zijn, het duurt meestal even maar uiteindelijk heeft hij de moed verzamelt om ook ergens heen te vliegen.
Het is voor mij de eerste keer dat ik een gekortwiekt valkje heb en ik was bang dat Alex de rest niet zou kunnen volgen.
Dat valt dus mee, Alex komt wel waar hij wezen wil.
Alex heeft vandaag twee keer geoefend dat ik met mijn hand in de kooi zit. Hij vind het niet echt leuk, taalt ook niet naar de trosgierst maar langzaam wordt hij wel rustiger en gaat eten en poetsen als mijn hand in het hok ligt. Dat gaat dus best goed ;D Fluiten doet Alex ook steeds meer nu heb ik dus twee fluiters inhuis, het lijkt wel een orkest ;D
James begint steeds meer gewend te raken aan kroelen. Hij komt als hij in de kooi zit, speciaal een stokje lager zitten om gekroeld te worden. Het grappige is dat hij nog niet zijn kopje vooroverbuigt om gekroeld te worden.
Chicogaat gewoon lekker haar gang. Het haartjes trekken doet ze steeds minder. Chico lijkt nog niet echt onder de indruk van de prachtige fluitconcerten van James....
Mijntje eet nog steeds braaf trosgierst op mijn hand en ze stapt steeds beter op. Opvallend is dat Mijntje IN de kooi absoluut niet op wil stappen :o, dat doet ze alleen als ze los is.
Jaco heeft vanmorgen voor het eerst sinds lange tijd weer in alle rust trosgierst uit mijn hand gegeten. Op mijn hand zitten is er niet bij, maar iniedergeval wel dichtbij mijn hand. Tja Jaco heeft gewoon heeeel veel tijd nodig :)
Dat was dan weer de "hoe gaat het met de valkjes update"
Morgen weer foto's ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Vanmorgen kwam Mijntje mij heel gezellig bij het deurtje van de kooi begroeten :)
Toen viel mij iets op wat ik eigenlijk al langer zie maar heb genegeerd.... Mijntje krijgt steeds meer geel in haar gezichtje,in haar nek en op haar kopje ::)
Ze is in de rui en krijgt steeds meer gele veertjes...
De plekken waarvan ik dacht dat ze wit waren op de achterkant van haar kopje (waardoor ik dacht... zieje wel ze is echt wel een zusje van Jaco...) zijn bij nadere inspectie niet wit maar geel...
Nu rijst de vraag, ik zal toch niet stiekum twee mannetjes  wildkleurtjes inhuis hebben..... Wahaha als dat zo is dan zijn ze wel mega homo hoor, ze zitten de hele dag te flikflooien met elkaar en ik heb ze ook al een paar keer zien wipwappen ;D

Ik heb een aantal foto's bijelkaar gezocht. Om een vergelijkend warenonderzoek te doen :)

De allereerste foto van Mijntje


Hier zie je bijna geen geel




Kijk eens wat mooi geel ik word :)






Hier zie je goed dat ze best veel geel op haar kopje heeft


Deze is van vandaag. Mijntje had niet echt zin om op de foto te gaan..







jammer dat ik het niet echt goed op de foto kan krijgen.
Maar wat denken jullie? Is ze gewoon split bont of heb ik twee homo's in huis? ;D
Groetjes Anke








Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

allereerst heb je weer prachtige foto's geplaatst.
Persoonlijk denk ik dat Mijntje gewoon split bont is en geen mannetje.

Groetjes Anja

Anke

Citaat van: Anja op  5 augustus 2007, 12:18:34
Hoi Anke,

allereerst heb je weer prachtige foto's geplaatst.
Persoonlijk denk ik dat Mijntje gewoon split bont is en geen mannetje.

Groetjes Anja



Hoi Anja,
De meeste foto's staan hier al ergens in het boekje :)
En ik geloof ook niet echt dat Mijntje een mannetje is hoor.
Ze zou dan ook een stuk jonger zijn dan ik dacht. En nu pas in de eerste rui zijn.
Maar ja ze komt uit een dierenwinkel, dus zeker weet je het nooit ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes