Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Zo,dat was een behoorlijke update.  ;)
Zolang het lekker keutelt is het goed.  ;D
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de weekend foto's.  ;) :D

Met mini Maxie gaat het goed hoor.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Rianne


Mara

Hoi Rianne

Zowel Alex als Dani zijn heel erg mooi!!

mara

Anja


Anke

Hoi Rianne,
Bedankt voor het plaatsen van de foto's ;D
Ik kwam speciaal even kijken voordat ik zo naar bed ga.
Nu slaap ik extra lekker ;D
Tot morgen :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Christine

Leuk uitbreiding!!
Ik kom vrijdag nog eens piepen!!

Groetjes
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Anke

Hallo allemaal,
Zojuist ben ik met Alex thuis gekomen. Het was erg gezellig bij Rianne en het was leuk om haar en haar valkjes eens live te
zien.
Alex zit nu rustig  in de Jokkooi. Hij (ik zeg voorlopig maar hij, maar de tijd zal het leren of Alex een heer of dame is...) heeft net eens het hok doorklommen en zit zich nu lekker te poetsen.
Straks zal ik wat foto's maken.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Christine

Citaat van: til op 27 juli 2007, 14:16:51
Hallo allemaal,
Zojuist ben ik met Alex thuis gekomen. Het was erg gezellig bij Rianne en het was leuk om haar en haar valkjes eens live te
zien.
Alex zit nu rustig  in de Jokkooi. Hij (ik zeg voorlopig maar hij, maar de tijd zal het leren of Alex een heer of dame is...) heeft net eens het hok doorklommen en zit zich nu lekker te poetsen.
Straks zal ik wat foto's maken.
Groetjes Anke

Oké het is blijkbaar vrijdag vandaag!! :-\
Veel plezier met Alex!
Ik ben benieuwd naar de foto's ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Anke

Hallo allemaal,
Hier alvast even een foto van de nieuwste aanwinst :)
Ik laat hem verder nog maar even met rust. Dan kan hij bijkomen van de enerverende dingen die hij vandaag heeft meegemaakt ;)



Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Wat een knapperd en wat heeft hij een lief koppie.

Groetjes Anja

Anke

Citaat van: Anja op 27 juli 2007, 17:29:32
Hoi Anke,

Wat een knapperd en wat heeft hij een lief koppie.

Groetjes Anja


Hoi Anja,
Ik ben ook helemaal verliefd op mijn "Aaltje" ;D
Ik heb hem zojuist ook zien eten, dus ook dat zit snor.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Hey Anke,

Fijn dat het al meteen zo goed gaat met Alex, ik hoop voor je dat het inderdaad een mannetje blijkt te zijn en dat hij fijn in de groep zal gaan passen straks :)

Anke

Citaat van: Bonnie op 27 juli 2007, 17:44:23
Hey Anke,

Fijn dat het al meteen zo goed gaat met Alex, ik hoop voor je dat het inderdaad een mannetje blijkt te zijn en dat hij fijn in de groep zal gaan passen straks :)


Hoi Bonnie,
Alex is gewoon een heel stoer  en relaxed valkje ;)
Voorlopig blijft het maar even hij. De hele tijd hij/zij schrijven is zo vermoeiend ;D
Morgen ga ik eens kijken of hij het aankan om gezellig met der rest los te zijn :)

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara


Sally