Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Mara,
Jazeker, er staan twee series in mijn boekje
De tweede serie staat op bladzijde 24 (bovenaan deze dus, tenzij het inmiddels bladzijd 25 is geworden ;) ) Edit: ja dus ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Leuke foto's zeg! Trouwens, mijn broer kweekt bananenplanten.

Mara

Anke

Citaat van: Mara op 15 juli 2007, 19:09:33
Hoi Anke

Leuke foto's zeg! Trouwens, mijn broer kweekt bananenplanten.

Mara


Hoi Mara,
Fijn dat je van mijn foto's genoten hebt!
Bananenplanten kweken dat is weer eens wat anders dan Valkjes kweken ;D
Ik heb eens een bananenplant gehad die had zelfs banaantjes :) Ze waren klein, maar wel lekker ;D
Helaas sterft de moederplant daarna af.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Dat klopt ja, na het dragen van de vruchten sterft de plant af. Dat is wel jammer. Mijn broer heeft er nu ook eentje die bezig is met het vormen van vruchten en die is hoog!! Echt ruig om te zien.

Mara

Anke

Hallo,
Even een update: Ik mocht James daarnet kroelen ;D
Ik heb het hem wel een beetje aangedrongen, maar toen ik eenmaal bezig was vond hij het best wel lekker :)
Wat is het toch een snoepje :-*
Oh en een ander leuk nieuwtje is nu ook Mijntje op de driehoekschommel aan het plafond durft te zitten :), nu Jaco en Chico nog :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

Hoi Anke,
Ik liep een beetje achter zeg...ik heb zojuist je dagboekje weer eens goed doorgelezen en ik lees dus dat je inmiddels 4 valkjes hebt. Super!  en wat een beautys hoor! Het gaat goed bij jou,dat lees ik wel ;D  Dus jij wilt mss ook ooit jonkies ?  Wij wel iig. Nu nog niet hoor...mss over een jaar of twee als we er meer verstand van hebben ;D ;D
echt leuk om te lezen dat je nu 4 valkjes hebt. Komen er nog meer of vindt je het zo even genoeg ?
Is ook zo leuk hè?
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Citaat van: Peggy op 15 juli 2007, 21:07:35
Hoi Anke,
Ik liep een beetje achter zeg...ik heb zojuist je dagboekje weer eens goed doorgelezen en ik lees dus dat je inmiddels 4 valkjes hebt. Super!  en wat een beautys hoor! Het gaat goed bij jou,dat lees ik wel ;D  Dus jij wilt mss ook ooit jonkies ?  Wij wel iig. Nu nog niet hoor...mss over een jaar of twee als we er meer verstand van hebben ;D ;D
echt leuk om te lezen dat je nu 4 valkjes hebt. Komen er nog meer of vindt je het zo even genoeg ?
Is ook zo leuk hè?
Gr Peggy



Hoi Peggy,
Je liep inderdaad wat achter, dat krijg je he als je op vakantie gaat ;)
Het is erg gezellig zo en omdat ik inderdaad als de valkjes daaraan toe zijn graag jongen wil, blijft het (denk ik ;)  ) voorlopig bij 4. Ik wil namelijk graag dan 1 of 2 jongen houden, en daar moet wel plek voor zijn :)
Maar je weet het natuurlijk nooit ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Daar was ik weer ;D Na een dag hard werken is het nu goed rusten, gezellig met de valkjes uit de kooi.
Het was hier net zo donker van de dreigende regen, overal inhuis moesten de lampen aan :o

Vanmorgen kwam ik bij de kooien van de valkjes en wat denk je... ze hadden de broccolie bijna op ;D Dus..... een harde opvoeding helpt wel :P
Morgen en overmorgen ben ik lekker vrij,dus ik denk dat er dan wel weer wat foto's zullen volgen :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Geweldig dat ze de broccoli hebben gegeten.
Rust jij maar lekker uit dan wachten wij op de foto's.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Zooooo,het gaat helemaal goed hier !!  ;D
Soms moet je een valkje iets opdringen voor ze weten of ze iets lekker vinden of niet.  ;)
En je driehoeksschommel wordt over een poosje door alle valkjes gebruikt.
Ze volgen elkaar meestal wel,toch ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Citaat van: Yvon en Rene op 16 juli 2007, 22:14:47
Hoi hoi

Zooooo,het gaat helemaal goed hier !!  ;D
Soms moet je een valkje iets opdringen voor ze weten of ze iets lekker vinden of niet.  ;)
En je driehoeksschommel wordt over een poosje door alle valkjes gebruikt.
Ze volgen elkaar meestal wel,toch ?

Groetjes Yvon


Hoi Yvon,
Gelukkig weten wij wel wat valkjes lekker vinden ;D
En met die schommel komt het wel goed hoor, idd goed voorbeeld doet goed volgen :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Randy

heee til van TANTE TILLS BOOTCAMP 8) ;)

die van mij zijn ook zo moeilijk met andere dingen eten, groenten ensoow, ze willen geen eens brood :o
ze lusten alleen sla :-X
maargoedt we wachten in spanning af,,, voor de fotos ;)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Anke

Hallo allemaal,
Vanmorgen ben ik naar de grote Jumper dierenwinkel in Osdorp geweest.
Leuke houten speeltjes gekocht en een stammetje (eigenlijk een broedblok met een minigaatje erin) voor James en Chico op de grond in de voliere.
Een voorraad Catzan ingeslagen en een mega pak trosgierst,voorlopig hebben ze daaraan nu geen gebrek.
Ze hadden bij deze Jumper geen valkjes zoal ik al dacht.
ik wilde ook nog twee pedy perch stokken, maar die hadden ze alleen maar in mega grote maat (beetje maatje kaketoe ;) )
Nu zijn de valkjes weer los. Eens kijken of er leuke foto's te maken zijn ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Leuk hè de Jumper. Ik kan daar een hele tijd rondzwerven hoor.

Groetjes Anja

Anke

Citaat van: Anja op 17 juli 2007, 13:45:39
Hoi Anke,

Leuk hè de Jumper. Ik kan daar een hele tijd rondzwerven hoor.

Groetjes Anja


Hoi Anja,
Ik ook hoor.Maar als ik niet oppas neem ik weer veel te veel leuke dingen mee ;)
De foto's komen eraan ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes