Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anke

Hallo allemaal,
Belofte maakt schuld... Dus hier is de volgende serie foto's ;D

Hee een hondenmand, maar we hebben hier toch geen hond :o


Mijntje op haar favoriete plekje, de mand van de bananenplant


Jaco opweg voor kooiinspectie


Mijntje en James


Nog een keer. Kijk eens wat een heerlijk schaaltje met wortel
Drie keer raden... dat lusten we niet ::)


James twijfelt nog,wel of niet uit de kooi komen


En Chico die gelooft het allemaal wel...


Dat was het weer ;D
Nu is het tijd om te stofzuigen, ook leuk als het regent...
Groetjes Anke






Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Regent het bij jou? Hier is het bloedheet en schijnt de zon volop.
Erg leuke foto's zeg. Wat betreft de wortel, dat lusten hier niet als ik het in schijfjes snij maar geraspt wel.

Groetjes Anja

Anke

Citaat van: Anja op 15 juli 2007, 14:47:27
Hoi Anke,

Regent het bij jou? Hier is het bloedheet en schijnt de zon volop.
Erg leuke foto's zeg. Wat betreft de wortel, dat lusten hier niet als ik het in schijfjes snij maar geraspt wel.

Groetjes Anja


Hoi Anja,
Geraspte wortelen ;D
Het is bij jou echt een vijf sterren hotel ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hier eten ze de wortel met groen en al in een keer op.....

Anke

Hoi Anja en Mara
Ik merk dat ze hier voorzichtig toch steeds meer dingen eten hoor. Een paar dagen geleden keken ze niet naar broccoli om.
Vandaag  opnieuw geprobeerd en nu hebben ze er toch van geknabbeld.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Stapje voor stapje, dan komt het denk ik allemaal wel in orde. Hier aten ze eerst geen krenten en rozijnen door het voer, en nu ik deze nieuwe heb vinden ze het heerlijk.

Mara

Anke

Citaat van: Mara op 15 juli 2007, 18:36:30
Hoi Anke

Stapje voor stapje, dan komt het denk ik allemaal wel in orde. Hier aten ze eerst geen krenten en rozijnen door het voer, en nu ik deze nieuwe heb vinden ze het heerlijk.

Mara


Hoi Mara,
Ik ben ook wel gemeen hoor. Ze krijgen bijvoorbeeld broccoli en als ze dat dan niet eten dan krijgen ze de hele dag niks anders extra's. Wil je het niet eten?? Dan heb je pech...
Hard ben ik he ::) ;D




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara


Anke

Citaat van: Mara op 15 juli 2007, 18:39:47
Hoi ANke

Jij bent gemeen..... ;)

Mara


Wahahaha dat noem ik opvoeden ;D
Dat krijg je he als je leidster bent op een kinderdagverblijf ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja


Ooooooooooo wat ben jij gemeen zeg.
Ik denk niet dat jij ooit 5 sterren zal krijgen ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Anke

Citaat van: Anja op 15 juli 2007, 18:45:29

Ooooooooooo wat ben jij gemeen zeg.
Ik denk niet dat jij ooit 5 sterren zal krijgen ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja



Hoi Anja,
Helaas geen vijf sterrenhotel, maar een gezond, vegetarisch alleen gezond voer resort.... Ze mogen namelijk ook niet met mij mee eten.... Hi, hi ik ben een valkjes Sonja bakker ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Mmmmm.....ik weet niet of ik jou wel als kinderleidster zou willen hebben.  ;) (Grapje he, ik hoop dat je dat begrijpt)....Dus jij wilt een hotel voor valkjes die moeten afslanken?

Mara

Anja

Citaat van: til op 15 juli 2007, 18:50:03
Citaat van: Anja op 15 juli 2007, 18:45:29

Ooooooooooo wat ben jij gemeen zeg.
Ik denk niet dat jij ooit 5 sterren zal krijgen ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja



Hoi Anja,
Helaas geen vijf sterrenhotel, maar een gezond, vegetarisch alleen gezond voer resort.... Ze mogen namelijk ook niet met mij mee eten.... Hi, hi ik ben een valkjes Sonja bakker ;D
Groetjes Anke


Hoi Anke,

Dus als wij valkjes met overgewicht hebben kunnen we die naar jou toe brengen. Jij gaat er dan voor zorgen dat ze weer prima op gewicht komen. Als wij nou eens onze krachten bundelen dan hebben we een 5 sterren  gezondheidsresort met hotel. Lijkt het je wat?

Groetjes anja

Anke

Citaat van: Mara op 15 juli 2007, 18:51:54
Hoi Anke

Mmmmm.....ik weet niet of ik jou wel als kinderleidster zou willen hebben.  ;) (Grapje he, ik hoop dat je dat begrijpt)....Dus jij wilt een hotel voor valkjes die moeten afslanken?

Mara


Wahaha ;D ;D ;D
Ik snap dat je een grapje maakt hoor Mara, maak je geen zorgen :)
Mijn hotel zou een hotel zijn met gezond eten, afslanken hoeft niet hoor. enne wel je bord leeg eten want je krijgt pas nieuw als het op is ;D :P
Groetjes Anke
Citaat van: Anja op 15 juli 2007, 18:54:47
Citaat van: til op 15 juli 2007, 18:50:03
Citaat van: Anja op 15 juli 2007, 18:45:29

Ooooooooooo wat ben jij gemeen zeg.
Ik denk niet dat jij ooit 5 sterren zal krijgen ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja



Hoi Anja,
Helaas geen vijf sterrenhotel, maar een gezond, vegetarisch alleen gezond voer resort.... Ze mogen namelijk ook niet met mij mee eten.... Hi, hi ik ben een valkjes Sonja bakker ;D
Groetjes Anke


Hoi Anke,

Dus als wij valkjes met overgewicht hebben kunnen we die naar jou toe brengen. Jij gaat er dan voor zorgen dat ze weer prima op gewicht komen. Als wij nou eens onze krachten bundelen dan hebben we een 5 sterren  gezondheidsresort met hotel. Lijkt het je wat?

Groetjes anja



Hoi Anja,
Wat een goed idee ;D ;D ;D
Ik zie het helemaal voor me ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara