Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: Yvon en Rene op 12 juli 2007, 17:11:29
Hoi hoi

Wat denk jij wat dit gaat worden??


;D ;D

Groetjes Yvon



Een valkparkietje misschien ???  ;D ;D ;D


Wat een mooie foto's en die stok met die bollen erop heb ik ook, hangt op de camping....bij jou hebben ze er al bollen af, DÁT is zelfs Ruby nog niet gelukt  :o
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mariska

Hoi Anke,

Beetje lang weggebleven :-[

Maar ik ben wel flink verwend met al die foto's en verhaaltjes vanaf dinsdag :D
Gaat helemaal goed heb ik alweer gezien.
James gaat lekker zijn gangetje zoals ik al gedacht had.
Ik ben echt heel blij dat het zo goed gaat en dat het klikt met de andere ;)

Ennuh, James zijn zusje Izzy is een bonte lutino ;)
Ik heb binnen ook Dopey nog zitten, ook een lutino en ik zie duidelijk verschil.
Izzy is veel geler van kleur.

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Anke

Citaat van: Wilma1
Groetjes Yvon
/color]



Wat een mooie foto's en die stok met die bollen erop heb ik ook, hangt op de camping....bij jou hebben ze er al bollen af, DÁT is zelfs Ruby nog niet gelukt  :o
;D Wilma[/size]
[/quote]

Hoi wilma,
Die bollen heb ik er zelf afgesloopt.... Ze zaten nogal los dus trok ik er een aantal zo af ;D
Groetjes Anke

Citaat van: Mariska op 13 juli 2007, 13:56:20
Hoi Anke,

Beetje lang weggebleven :-[

Maar ik ben wel flink verwend met al die foto's en verhaaltjes vanaf dinsdag :D
Gaat helemaal goed heb ik alweer gezien.
James gaat lekker zijn gangetje zoals ik al gedacht had.
Ik ben echt heel blij dat het zo goed gaat en dat het klikt met de andere ;)

Ennuh, James zijn zusje Izzy is een bonte lutino ;)
Ik heb binnen ook Dopey nog zitten, ook een lutino en ik zie duidelijk verschil.
Izzy is veel geler van kleur.

Liefs
Maris!!


Hoi Maris,
Als je vanaf dinsdag nog bij moest lezen dan had je wat te doen ;D
James is een heel relaxed valkje hier, het is net of hij er al jaren is :)
Hij "zegt"erg weinig, maar Chico kletst (als een echte vrouw) voor drie dus waarschijnlijk krijgt hij er gewoon geen tjiepje tussen ;)
Ik ben ook heel blij dat het goed klikt met Chico, ze hebben het reuze naar hun zin samen ;D
Ik ga zo eens in je dagboekje naar Izzy kijken :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mariska

Ik vind het zo leuk dat het klikt met Chico :D

Komen daar ook nog foto's van, alsjeblieft ;D :P

James deed hier aan brabbelen.
Heel lief :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Anke

Citaat van: Mariska op 13 juli 2007, 19:54:33
Ik vind het zo leuk dat het klikt met Chico :D

Komen daar ook nog foto's van, alsjeblieft ;D :P

James deed hier aan brabbelen.
Heel lief :-*


Hoi Maris,
James en Chico zijn nou niet bepaald al aan het kroelen ofzo hoor. Ze zitten gewoon gezellig in het hok en gaan samen eten en door het hok klimmen :)
Maar er valt nooit een boos tjiepje of fladdertje dus ik heb goede hoop dat ze straks een lief koppeltje zullen vormen.
En zodra ik daar fotografisch bewijs van heb..... zal ik het plaatsen ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mariska

Hoi Anke,

Wat je nu verteld is al heel positief ;)
Ik heb dan ook goeie hoop voor de toekomst :D

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Randy

heee anke 8)

echt vet leuk dat james zo goed met chico kan opschieten, dat zit egt wel goed hoor ;) :P
hoop dat malibu ook soon versierder is ;D
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Anke

hee perongeluk tussen het bericht typen door alvast een stukje geplaats....
Even weggehaald maar :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Vanmorgen weer met een trosgierst sessie bezig geweest.
Jaco durft nu ook 1 pootje op mijn hand te zetten, hij doet dat al iets zelfverzekerder. Mijntje komt vlot op mijn hand zitten om trosgierst te eten.

Ook bij Chico en James is er nu een ochtenritueel.
Chico vindt trosgierst heerlijk maar komt liever kroelen dan trosgierst uit mijn hand eten.
Omdat ik graag wil dat James nog wat vertrouwder wordt met mijn handen laat ik James ook trosgierst op mijn hand eten. Hij vind het heerlijk en gaat ook breeduit op mijn hand zitten.
Het is vast een grappig gezicht. Ik op mijn knieen voor dat hok, met de ene hand Chico kroelend en op de andere hand James die zit te eten ;D

Vanmiddag heb ik de valkjes er weer uitgelaten. James stapte keurig op en bleef ook even zitten toen ik hem over zijn kopje aaide... :) Hij heeft natuurlijk een goed voorbeeld aan Chico die niet onder stoelen of banken steekt dat ze kroelen heeeerlijk vindt ;D
Overigens maakt James sinds vandaag wat meer geluidjes.
Het brabbelen wat Mariska noemde heb ik nu ook gehoord.

Ik heb voor de kooi van James en Chico ook wat grotere etensbakjes besteld. Ik wist dat ze iets groter waren dan degene die Jaco en Mijntje hebben...
Wahaha het zijn wel hele grote bakken, nu hoef ik voor Chico niet meer opzoek naar een badje ze past makkelijk in de waterbak ;D

Dat was dan weer even het laatste nieuws.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Randy

heee anke

wat leuk dat het allemaal zo goed gaat tussen je valkjes :P
echt toppiej 8)
ik heb nu btw nieuwe fotos geplaatst ;)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Anke

Hallo allemaal,
Het is hier rotweer, dus hoogtijd om eens iets gezelligs te doen met... fotoooooooo's ;D

James heeft zijn nieuwe grote voerbak gevonden, je kan er heel goed in zitten :)


Joehoe zie je me nog...



Chico en Mijntje gaan op onderzoek uit...


Hee Chico kom je ook? Tis hier hartstikke leuk


Algehele inspectie van de nieuwe woning


Hee buurman kom je een bakkie doen?


Ja hoor dan ga ik even de buurvrouw halen...


Ik heb er nog meer....
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Kom maar op met de andere foto's.

Mara

p.s. wanneer kom je weer eens in mijn boekkie buurten, heb ook nieuwe foto's.  ;)

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Rotweer ?? Hoe kan dat nou ??
Ze hebben ons mooi weer beloofd.  >:( :D
Los jij je verveling maar op met leuke foto's maken !!  ;D
Ze staan erweer goe dop allemaal.  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Citaat van: Yvon en Rene op 15 juli 2007, 12:08:29
Hoi hoi

Rotweer ?? Hoe kan dat nou ??
Ze hebben ons mooi weer beloofd.  >:( :D
Los jij je verveling maar op met leuke foto's maken !!  ;D
Ze staan erweer goe dop allemaal.  ;) :D

Groetjes Yvon



Hoi Yvon,
Ik doe mijn best ;D
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Even een tammaak update.
James blijft al steeds langer op mijn vinger zitten. Ik mag hem heel voorzichtig een paar keer over zijn kopje aaien.
Ik heb het idee dat James nog niet echt weet wat hij ervan moet vinden om geaaid te worden...
Na een paar keer vindt hij het genoeg en vliegt hij terug naar de kooi.

Mijntje stapt buiten de kooi tegenwoordig keurig op :)
Ik mocht haar vanmorgen zelfs op mijn schouder zetten ;D
Ze blijft dan even zitten en zoekt vervolgens een ander plekje op om te zitten.

Chico is uiteraard al tam zat en zit erg graag bij me.
Gisteren was ik de huiskamer aan het schoonmaken en toen kwam ze op mijn schouder zitten.
Ze is wel een half uur bij me gebleven. Als ik voorover boog dan trippelde ze naar beneden en zat ze op mijn rug.
Dat maakt schoonmaken nog eens gezellig ;D
Af en toe speelt ze nog wel epilady,maar als ik haar streng toespreek dan houdt ze weer op :)

Jaco doet alles op zijn eigen tempo.
Hij heeft nog absoluut geen zin om op mijn vinger te stappen.
Dat is wel jammer, vooral als hij het hok weer in moet.
Nu gaat dat met de stok, en het is telkens weer rodeo voordat hij besluit om toch maar op te stappen ::) Maar goed zo gaat het ook dus waarom niet :)

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes