Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anke

Citaat van: Rob S op  8 juli 2007, 20:13:25
Oow kijk ns aan, jij hebt James Bont 004 ;D Leuk man, echt een erg mooi valkje! Ik hoop voor je dat het net zo'n vrouwenversierder wordt als James BonD, dan krijg je vast veel mooie jonge valkjes ;D (als dat tenminste de bedoeling is :P ;D)

Groetjes


Hoi Rob,
Op deze vrouwenversierder zit al een gepareld popje te wachten :)
Hopelijk gaan ze elkaar aardig vinden ;D

Overigens is James net in beweging gekomen, hij heeft al op de voerbakjes gezeten en is nu naar een stokje hoger verhuist :)
Groetjes Anke


Hallo allemaal,
Hierbij de beloofde eerlijk gestolen foto's uit het boekje van Mariska ;D





en nog een met zijn tweeling broertje Mika.
James is de linkse ;)



Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Woooouuuuuwwwwie !!! ;D ;D

Ik dacht dat ik ongeduldig was........  ;)
ben al benieuwd naar de foto's als de valkjes gaan kennis maken met elkaar.

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hoi Anke,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! :D :D Hij zal nog wel even moeten bijkomen van de reis he? ;) Het is een prachtvalkje!
Nu heb je twee mannen en twee popjes, echt leuk zeg! Wat vinden de andere drie van James? Heb je ze al laten kennismaken of komt dat morgen?

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Wilma1

Leuk toch, als je weet wie wie is ??? tenminste zo denk ik erover...ik weet dat velen niet met hun snuit op de foto willen en dat is ierder zijn leuze....maar ikke wel hoor, ze mogen weten hoe ik eruit zie....geen aliën of zo, maar gewoon ikke zoals ik ben  ::) :P  de ene dag beter dan de andere  ;D als je haar maar goed zit  ::)

Dus ookw eer een valkje erbij, lees ik....leuk hoor...het is een ware verslaving, ik weet zeker, als ik ze nog omcht hebben, dat het er ook al veel meer waren geworden en dan dus tijd voor en grotere voliere....  ;D ;D ;D[
;) Wilma/size]


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mariska

Ik ben heel benieuwd hoe het vandaag met mijn liefje gaat ;D

Maar jij bent werken en nu zal ik voor de verandering dus eens geduld moeten hebben :P
Niet mijn sterkste kant eigenlijk, maar nu heb ik iets om naar uit te kijken ;)

Geef James maar een  :-* van mij.

Stoere foto's hoor met de 2 dames op je schouders :D
Gaat met James ook vast helemaal goed komen.

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Anke

Citaat van: Mariska op  9 juli 2007, 11:34:53
Ik ben heel benieuwd hoe het vandaag met mijn liefje gaat ;D

Maar jij bent werken en nu zal ik voor de verandering dus eens geduld moeten hebben :P
Niet mijn sterkste kant eigenlijk, maar nu heb ik iets om naar uit te kijken ;)

Geef James maar een  :-* van mij.

Stoere foto's hoor met de 2 dames op je schouders :D
Gaat met James ook vast helemaal goed komen.

Liefs
Maris!!


Hoi Mariska en alle anderen ;)
Het gaat hier echt hartstikke goed ;D
James heeft een prima nacht gehad. vanmorgen vroeg heeft hij al heel stoer trosgierst uit mijn hand gegeten ;D
Nu net heb ik de birdies uit hun kooi gelaten en ik dacht eens kijken wat James aan kan vandaag.
Hij vond het prima dat ik met mijn hand in de kooi kwam en ook prima dat die hand weer vlakbij kwam.
Ik bood hem een stukje brood aan uit de hand ja oor smikkel :)
Toen dacht ik wat kan mij het schelen ik kijk of James op mijn hand wil zitten om te eten en ja hoor..... met twee voetjes op mijn hand ;D
Tja van het een kwam het ander ook opstappen op mijn vinger deed hij meerdere keren achter elkaar braaf ;D
Wat een stoer valkje is James toch.
Nu is hij dus gezellig uit de kooi en kan hij kennismaken met de andere valkjes.
Ik ga zo foto's plaatsen
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Hier komen dan de eerste beloofde foto's :)

James op zijn nieuwe woning




Heee wil ik gaan strekken kom jij met die camera.... dan stop ik lekker weer :)



Het is wel een klein schommeltje,maar ik pas er precies op



En.... Taraaaaaaa kijk eens wat ik al kan ;D



Meer foto's van de kennismaking komen straks ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mariska

Aaaah, nu komen er toch traantjes bij Marisje :'(
Van blijdschap ;D

Dat vind ik echt heel fijn om te horen.

Raar hè dat de tranen pas komen als ik hoor hoe goed het gaat?!

Ik ga even liggen nu, maar kom straks of morgenvroeg gelijk foto's kijken ;)

Edit:

De foto's kwamen er nog tussendoor :D
Yoepie, wat fijn.
Ik zie aan zijn kopje dat hij op zijn gemakje is en interesse heeft in alle nieuwe dingetjes om hem heen.

Heb jij ook een ring hangen?
Dat vind hij fantastisch :D

Je hebt mijn dag goed gemaakt :-*

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Anja

Hoi Anke,

Het is net of je James al jaren hebt zeg. Zo goed zo rustig enrelaxt prachtig zeg

Groetjes anja

Anke

Citaat van: Mariska op  9 juli 2007, 20:40:09
Aaaah, nu komen er toch traantjes bij Marisje :'(
Van blijdschap ;D

Dat vind ik echt heel fijn om te horen.

Raar hè dat de tranen pas komen als ik hoor hoe goed het gaat?!

Ik ga even liggen nu, maar kom straks of morgenvroeg gelijk foto's kijken ;)

Edit:

De foto's kwamen er nog tussendoor :D
Yoepie, wat fijn.
Ik zie aan zijn kopje dat hij op zijn gemakje is en interesse heeft in alle nieuwe dingetjes om hem heen.

Heb jij ook een ring hangen?
Dat vind hij fantastisch :D

Je hebt mijn dag goed gemaakt :-*

Liefs
Maris!!


Hoi Maris,
Fijn dat ik je blij heb kunnen maken ;D
Ik was net zo gelukkig toen bleek dat James helemaal niet bang is en gelijk mee kan doen met de rest van de valkjes.
Ik heb net vanavond een ring in zijn kooi gehangen, want dat schommeltje was wel leuk maar een beetje klein zag ik toen James erop ging zitten :)
Tussen de middag ben ik met een collega even wezen shoppen in de dierenwinkel en de ring en wat "sloopspeelgoed"  ;) gekocht. Eens kijken of ze dat hier leuk vinden :)
Groetjes Anke

Citaat van: Anja op  9 juli 2007, 20:48:30
Hoi Anke,

Het is net of je James al jaren hebt zeg. Zo goed zo rustig enrelaxt prachtig zeg

Groetjes anja


Hoi Anja,
Geweldig he hoe goed James het doet!
Het is ook leuk om te zien hoe de andere valkjes reageren.
Ook hier is het woord relaxed van toepassing.
Er zijn nu vier valkjes los hier, maar het is heel rustig.
Heerlijk hoor.
Groetjes Ank




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja


Fijn dat het zo goed gaat hoor. Ik heb ook alleen maar goede ervaringen als er een valkje bij kwam.
Fijn is dat hè daar kan je van genieten vind je niet.

Groetjes anja

Anke

Citaat van: Anja op  9 juli 2007, 21:06:05

Fijn dat het zo goed gaat hoor. Ik heb ook alleen maar goede ervaringen als er een valkje bij kwam.
Fijn is dat hè daar kan je van genieten vind je niet.

Groetjes anja


Hoi Anja,
Het is alleen maar genieten hier :)
James is zojuist in de voerbak gaan zitten in het hok van Jaco en Mijntje :)  Terwijl James daar zit te eten komt Mijntje eraan, steekt haar kopje in de voerbak en eet een hapje mee... dat vind ik nou echt vertederend :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja


Wat liefffffffffffffffff wat een goede opvoeding heeft die James van jou gehad zeg. ;D ;D ;D In een andere kooi gaan eten.............nou ja zeg ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Anke

Citaat van: Anja op  9 juli 2007, 21:18:20

Wat liefffffffffffffffff wat een goede opvoeding heeft die James van jou gehad zeg. ;D ;D ;D In een andere kooi gaan eten.............nou ja zeg ;D ;D ;D

Groetjes Anja


Wahaha Chico gaat in de voliere in bad ;D, ook vanavond weer, deze keer staan de foto's wel op de pc :)
Dus voor morgen beloof ik weer allerlei leuke foto's ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Als ik morgen thuis kom van het werk kom ik gelijk kijken hoor.
Ben erg nieuwsgierig en benieuwd.

Groetjes Anja