Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

aad

hoi Anke

Denk zal ook eens hier een keer buurten ..was al weer poosje terug  ;)
Even over het aantal vogels .. ik zou er nooit meer dan één nemen .. maarja alleen is maar alleen he .
Dus 2 ..
Maar ja komen er jongen dus eentje houden .. die is nu eigenlijk zo alleen he .. dus er moet er uiteindelijk voor jacky ook maar een man komen  ;)

Groetjes aad

Anja

Citaat van: til op  7 juli 2007, 16:05:37
Citaat van: Anja op  7 juli 2007, 15:57:13
Hoi Anke,

Ook ik zou het maar bij 2 laten en ik heb er intussen 11. Er gaat er sowieso nog zeker 1 bijkomen om een even aantal te hebben maar of het bij 12 blijft.........

Groetjes anja



Hoi Anja,
Jouw truuk heb ik al ontdekt, jij doet er gewoon telkens twee tegelijk bij dan blijft het aantal oneven ;)
Groetjes Anke






Je hebt weer mooie foto's geplaatst zeg. Wat jammer van de foto's die verloren zijn gegaan. Och ja volgende keer beter.

Groetjes Anja

Anke

Citaat van: aad op  7 juli 2007, 18:47:42
hoi Anke

Denk zal ook eens hier een keer buurten ..was al weer poosje terug  ;)
Even over het aantal vogels .. ik zou er nooit meer dan één nemen .. maarja alleen is maar alleen he .
Dus 2 ..
Maar ja komen er jongen dus eentje houden .. die is nu eigenlijk zo alleen he .. dus er moet er uiteindelijk voor jacky ook maar een man komen  ;)



Groetjes aad



Hoi Aad,
Tja zo gaat dat he... Eigenlijk spannen de valkjes gewoon tegen ons samen. Ze zijn zo lief, aanhankelijk, gezelllig en aan ons gehecht, dat wij dan ook willen dat ze het leuk hebben als wij er niet zijn, anders missen ze ons zo...
En jawel hoor... voor je het weet heb je een hele kolonie valkjes ;D :o
Maar vinden wij dat erg??  Neeeeeeeeeeeeeeeeee




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ManjaV

Hoi Anke,

Nou, ik kan er ook over meepraten ;D ;D
In september 2005 kocht ik Mikki in de dierenzaak en begin februari 2006 kwam Sunny erbij. En toen volgde de een na de ander en nu heb ik er 9. ;D ;D Met maandag de tiende op komst ;D
Anja pakt het inderdaad slim aan :D :D :D

Mooie kooien heb je trouwens. Schitterend!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Wilma1

Citaat van: til op  7 juli 2007, 15:35:21
Citaat van: Wilma1 op  7 juli 2007, 13:47:31
IK ZOU HET BIJ 2 HOUDEN  ::) maar werden er 14 en er waren er nog 3 in aantocht, toen ik alles af moest blazen.....

Duzzzzzz......zeg maar GEEN aantallen hoor, want dan komt Yvon een hangslot brengen, wat ik háár eens heb gegeven en ZIJ toch niet gebruikt  ;D ;D ;D
:P Wilma



Hoi wilma,
Kijk eens wat een mooie slotjes er hier al op de kooien zitten ;D






En toch zijn er in de afgelopen periode alweer valkjes bijgekomen.... ;D
Gek he ::) ;D
Groetjes Anke




                                     


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke


Citaat van: ManjaV op  7 juli 2007, 20:49:12
Hoi Anke,

Nou, ik kan er ook over meepraten ;D ;D
In september 2005 kocht ik Mikki in de dierenzaak en begin februari 2006 kwam Sunny erbij. En toen volgde de een na de ander en nu heb ik er 9. ;D ;D Met maandag de tiende op komst ;D
Anja pakt het inderdaad slim aan :D :D :D

Mooie kooien heb je trouwens. Schitterend!

Groetjes,
Manja


Hoi Manja,
Ach vier of zes valkjes maakt toch ook niet zoveel meer uit....
Maar is wel gezellie ;D En als je er dan 6 hebt ach dan kan 8 ook nog wel ::) ::)
Ik ben ook erg blij met mijn kooien.
De Jokkkooi is een oudje hoor, die heb ik een beetje opgeknapt zodat hij weer dienst kan doen :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
zondag valkjes dag ;D
Vanmorgen was het drietal er al vroeg uit. Ze waren ook erg aan het roepen naar elkaar, blijkbaar wilden ze gezellig samen zijn :)
Het is leuk om te zien dat zodra Chico uit haar hok is, ze direct op de voliere van Jaco en Mijntje gaat zitten.
Het liefts erin alsof ze wil zeggen: hee jongens schiet eens op kom ook spelen ;D

Er wordt hier regelmatig door de hele kamer gevlogen. Chico land dan bij mij of op de laptop, Jaco en Mijntje landen boven op hun kooi.

Maar vanmorgen stond ik  bij de kooi in de buurt en geheel perongeluk (denk ik....)

Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;D


Wow ga je een foto nemen hiervan, dan kijk ik even de andere kant op :)


Tja en omdat chico al op mijn schouder zat....
He bah weg met die flits :o


Oh wat een lekkere ketting ;D



Nog steeds lekker hoor



Tja 1 plus 1 is......Twee ;D ;D ;D
I am in heaven... ;D


Ze blijven gezellig zitten voor deze fotosessie :)


En waar is Jaco tijdens dit fotofeestje??
Die bekijkt het merkwaardige gedrag van de dames eens goed vanuit zijn hoge positie op de kooi :)



Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

ahhhhhhh wat leuuuuukkkkkk en we zien een gezicht bij jouw naam  ;D :P

Best leuk om te zien, wat voor een uiterlijk, bij welke naam hoort vindt ik  :D ;)

je bent bij mij "goedgekeurt"  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Wat kunnen dieren je soms toch verassen  :o je bent er soms úúúúúúren en dáááááágen mee bezig  ::) en zonder resultaat  :-\ en nu je er niets voor doet, komen ze gewoon bijk je zitten, alsof al die moeite niet nodig was geweest  ;D
:P Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Citaat van: Wilma1 op  8 juli 2007, 11:28:04
ahhhhhhh wat leuuuuukkkkkk en we zien een gezicht bij jouw naam  ;D :P

Best leuk om te zien, wat voor een uiterlijk, bij welke naam hoort vindt ik  :D ;)

je bent bij mij "goedgekeurt"  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Wat kunnen dieren je soms toch verassen  :o je bent er soms úúúúúúren en dáááááágen mee bezig  ::) en zonder resultaat  :-\ en nu je er niets voor doet, komen ze gewoon bijk je zitten, alsof al die moeite niet nodig was geweest  ;D
:P Wilma



Hoi wilma,
Jullie hebben de primeur!!
Eigenlijk wil ik niet met mijn hoofd op het internet ;D
Zelfs op de site van het werk staat nog steeds geen foto ::)
Maar ja als je een foto van twee valkjes op  je schouder wilt nemen..... dan zit er niks anders op ;)
Lief is het he, en inderdaad op het moment dat je het niet verwacht... hoppa doen ze het toch ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Til

Leuke foto's. Pietluttige eters....ow jee....maar met veel geduld krijg je ze wel aan andere dingen. Gewoon proberen hoor!!

Mara

Anja

Hoi Anke,

Zo nu kennen we jou ook. Een gezicht bij "Tante Til"  ;D ;D ;D ;D
Mooie foto's zeg.  Foto 6 spreekt boekdelen. Wat ben je gelukkig en geniet je van je schatjes.

Groetjes Anja

Anke

Hallo allemaal,
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ga zo James bij Mariska halen ;D
Ik moet nu opschieten, want ineens heb ik nog van alles te doen :o
Vanavond een update ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Gefeliciteerd met James. Dat was nog al onverwachts of niet?
We horen het straks wel van je.

Groetjes Anja

Anke

Hallo allemaal,
We hebben weer gezinsuitbreiding ;D ;D
Vanmiddag heb ik James bij Mariska opgehaald.
Hij is nu helemaal zelfstandig en kon dus weg.
Omdat het wegens andere bezigheden volgende week wat lastig werd hebben we spontaan afgesproken om het dan vandaag maar te doen ;D ;D
Het was erg gezellig bij Mariska en de reis naar huis is prima verlopen.
Nu zit James stokstijf op de stok in zijn nieuwe onderkomen, bij te komen van de wereldreis ;)



Er staan nog een paar mooie foto's in het boekje van Mariska, die zal ik straks even stelen ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rob S

Oow kijk ns aan, jij hebt James Bont 004 ;D Leuk man, echt een erg mooi valkje! Ik hoop voor je dat het net zo'n vrouwenversierder wordt als James BonD, dan krijg je vast veel mooie jonge valkjes ;D (als dat tenminste de bedoeling is :P ;D)

Groetjes