Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anja

Yessssssssssssssssss

binnenkort dus weer oma  ;D ;D ;D ;D
Spannend hoor.

Liefs,

Anja

Caroline

Gaaf, alweer een tikkend eitje .... was het hier maar een vast zover .... ik krijg bijna het legenestsyndroom.  :-[

Succes!!!

Groetjesssssssssss

PS. ik zag het helemaal voor me hoe jij met 1 hand zat te typen omdat Floor op je hand zat.  ;D ;D

Gaaf trouwens dat ze niet meer heeft gefloten.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Anke,

En.....................hoe gaat het met het tikei?

Liefs,

Anja

Anke

Hoi Anja,
Het donsje heeft vandaag hard gewerkt.
Van een klein stukje vanmorgen is het gevorderd tot bijna het eierdopje rond.
Het gaat nu niet lang meer duren voordat het geboren gaat worden :)
Het liefst wil ik er de hele tijd met mijn neus bovenop zitten.
Dat doe ik natuurlijk niet :P ;)
Als de andere valkjes weer het hok in gaan straks ga ik weer even spieken.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke, spannend zeg , hoor je al piep piep ?  Wat moeten die donsjes er hard voor werken he eer ze uit zo'n eitje zijn ?
Ik ben ook benieuwd hoor welk donsje het gaat worden en dat pleegdonsje ook , is waarschijnlijk ook al aan't werken ?
Hihihi , grtjs Ann

Anke

Hallo allemaal,
Nog geen donsje.
Ik hoop dat  het allemaal goed gaat in het eitje....
Wordt vervolgt....
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Ik heb nog wat foto's van E-tjes voor jullie :)

Magic

Wuppie en Jacco

Lekker poetsen

Jacco

Wuppie

Groetjes Anke

Sassie

Anke

Dierenfreackske

Hoi Anke, kwijl kwijl , wat een schatjes ook die witmaskertjes , ook je andere twee lievertjes zijn mooi natuurlijk, en hun kuif groeit al snel aan he! Mooi mooi , was weer genieten hoor ! Grtjs Ann

carco

Lief  :-*
Nog steeds niets ?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Anke

Hallo allemaal,
Helaas heb ik zojuist in het aangetikte eitje een dood donsje gevonden :'(
Omdat ik het niet zag bewegen en het de afgelopen uren niet verder was gekomen met het rondje dacht ik: ik ga helpen.
Ik was vanplan het gaatje een beetje groter te maken.

In het Cockatiel boek staat dat als een donsje roteert en het kapje eraf aan het tikken is, dan dan de dooier al is opgenomen.
En dat dit rotatie proces maar een minuut of 10 duurt.

Toen ik het aangetikte gaatje wat groter wilde maken voelde ik dat ik het vliesje niet kapot kreeg.

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en verder gekeken.
In het eitje zat een mooi donsje. De dooier was al opgenomen.
Was ik nu maar eerder gaan helpen...

Rust zacht lief donsje :'( :'(
Groetjes Anke

Anke

Hallo allemaal,
Het is misschien een beetje macaber maar ik deel al het wel en wee van de valkjes  met jullie dus wil ik deze foto ook met jullie delen.

Zo zag het donsje eruit.
Niks aan te zien, gewoon een volgroeid mooi donsje :'(

Groetjes Anke

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Dierenfreackske

Anke, heel veel sterkte hoor! Jeetje nee, niet jezelf kwellen , je kon het ook niet weten he, ik zou het ook niet geweten hebben , misschien sommigen met ervaring dan misschien weer wel , maar dat is nu valkjes kweken he, je hebt het zoooo goed gedaan en er zo naar uitgekeken, je kon het echt niet weten meiss, je doet echt zooooooooo je best hoor!
Geloof me , je kan toch niet alles zien he, hopelijk gaat het met het pleegdonsje en de andere wel goed hoor, soms kan je er niets aan doen he, je hebt echt je best gedaan he, meis , je moet verder nu aan de andere donsjes denken he, komaan he, concentreren , want het donsje van Max en Juul heeft jou ook nodig,  ik hoop dat je het een beetje kan verwerken, sterkte hoor .

Hoi , ach arme schat toch , rust maar zacht ! Doe je de groetjes aan Spirit?