Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anke, ..gefeliciteerd met de al 2 bevruchte eitjes , nu het laatste nog he, hopelijk is het derde ook bevrucht,  , wel jammer dat het eerste eitjes stuk is he, maar dat kan je niet voorzien, ga vandaag ook kijken of ik iets zie hoor.  ;D ;D ;D
Grtjs Ann

Anke

3 maart 2009, 11:59:12 #6001 Last Edit: 3 maart 2009, 22:15:50 by Anke
Hallo allemaal,
Vanmorgen heb ik Floortje horen fluiten :o ;D ::)
Zou het dan toch een man zijn???
De tijd zal het leren :)

Macy was vanmorgen even van haar nest, en ik kon het niet laten even te spieken.

Over het pleegei heb ik zo mijn twijfels, ik zie 1 grote dikke ader die in hoefijzervorm door het ei loopt, verder niks.
Het doet mij erg denken aan het onbevruchte(of niet goed ontwikkelende ) ei van Chico en James. Die had ook 1 dikke ader, die later weer verdween.

Het tweede pleegei is inderdaad bevrucht en ziet er goed uit.
Ik zie bij Macy weer een bolletje onder haar buik, dus ik verwacht vandaag wel weer een eitje :)

Chico zit erg veel in het blok, ik meen ook een verdikking te zien bij haar buik. :)
Wordt vervolgd.....
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hey Anke, wat superspannend ook en wat gaat daar weer allemaal gebeuren he, ik hoop dat het eitje met de dikke aders , toch misschien een gewoon bevrucht eitje is, ?
Heel erg gefeliciteerd met het andere bevruchte eitjes hoor, zijn er nu 2 goed bevrucht en een derde niet zeker nog he? Ow jee , is Floortje dan misschien toch een man?  Is nog spannend he! hihi  ;D ;D ;D ;D. Silver is aan 't wachten achter Luna maar zal ten vroegste maar volgend jaar morgen nestelen hoor! De ongeduldigaard. Grtjs Ann

Anke

Hallo allemaal,
Macy heeft er nog een eitje bijgelegd ;D

De valkjes zijn hier weer lekker aan het vliegen.
Deze keer kwamen de E-tjes netjes op de vinger de kamervoliere uit  ;D
Ze zijn namelijk lief maar ook heeel eigenwijs ::)

Chico heeft duidelijk een knik in haar staart....
Het is wachten op het eerste eitje van ronde twee :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Volgens mij heb ik erg veel gemist, maar ik ga proberen om je te blijven volgen..... :-[

groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi hoi Anke, gefeliciteerd met het 4 de eitje van Beauty en Macy hoor, whaaaahaaaaaaa, wat spannend weer ook bij jou en Chico een knak in de staart, ook een eitje dus heel gauw he!
Ik ben zo benieuwd welke donsjes er weer gaan komen daar ook, hihi  komt wel weer goed daar ook he, leuk de E-tjes op je vinger door de kamer. grtjs Ann

Caroline

Floris aan het fluiten??  :P

Heb ik hier nog niet gehoord .... broertje Mushu floot wel elke avond samen met Nick maar vanaf het moment dat die weg waren, was het stil in de lummelenkooi.  ;)

Ben toch best wel benieuwd.  ::)

Het blijven vreemde jongen van Amor & Diégah .... J'adore van onze Sanne, een getekend cinnamon witmasker popje kreeg na haar eerste rui pareltjes.  ::) EN echt ..... die had ze dus niet.  ???

Geen FLoris maar ene knuffie van me.  :-*

Groetjessssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
De valkjes slapen hier al :)
Floor komt iedere morgen naar me toe voor een lekkere knuffel en kroel dus ik zal haar  eh... hem?? morgen namens jou even lekker knuffelen ;D
Groetjes Anke

Dierenfreackske

WELCOME IN THE MAGIC WORLD !!

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Knuff. Ann

Anke

Hallo allemaal,
Het derde eitje van Macy is ook bevrucht :D
Verder gaat het hier allemaal zijn gangetje :)
Groetjes Anke

Dierenfreackske

Hoi Anke, wat fijn dat het derde eitje van B&M ook is bevrucht , ik ben al benieuwd naar de donsjes daar ook! Grtjs Ann

Randy

hej anke 8)

gefeliciteerd met je bevruchte eitjes hea ;D
op hoeveel valken/koppels zit u in totaal,, naja zitten ::) hoeveel valkjes heeft uw nu in totaal??  ;D

groestjes randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Anke

Hallo allemaal,
Vanavond heb ik het eerste eitje weer bij Chico gevonden :)
Ronde 2 is dus officieel begonnen ;D
Groetjes Anke

Hoi Randy,
Dank je wel :)
Ik heb nu zes koppeltjes die ook daadwerkelijk jongen mogen krijgen.
Daarnaast nog een broer/zus koppel, die als pleegkoppel kunnen dienen.
Verder nog twee vrijgezelle dames die op een man wachten.
En dan nog een koppeltje dat samen is voor de gezelligheid maar geen jongen mag krijgen.
Groetjes Anke

Dierenfreackske

Hoi Anke, whaaaauuuuuw, gefeliciteerd met het eerste eitje van Chico en James van ronde twee !
Whaaaaaaaauuuuuuuuuw zes koppeltjes .. Grtjs Ann

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met het eitje van Chico en James !!  ;D
Op naar de volgende.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >