Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Gerdy

wat fijn dat Floortje nu bij je is..ze is een mooi popje..super

leuk dat ze morgen kennis mag maken met de andere valkjes..ik ben heel benieuwd hoe dat allemaal gaat.

gr Gerdy

Anke

Hallo allemaal,
Vergeet ik helemaal te vertellen dat Max vandaag weer een eitje heeft gelegd.
Ik heb het omgewisseld voor een nep eitje.

En.... vanmorgen stak het oudste E-tje (Easy) ineens zijn koppie uit het blok :o
Hij is net 3 weken oud.... Beidhandje... ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke, gefeliciteerd met je lieve Floortje en wat gaaf dat Easy met haar koppie uit het blok zat , hihi! Fijn dat het gezellig was bij Caroline en Sophytje al iets beter is ! Fijn die Max is echt super met eitjes leggen he, gelukkig kan je een paar bij Macy en Beauty leggen he misschien , hopelijk legt ze ook snel eitjes nu!Grtjs Ann :D :D

*Manon*

Wat zit Floortje parmantig in haar nieuwe huis  ;D ;D ;D
Ze is prachtig. Van harte gefeliciteerd met haar Anke  :D

Wilma1

Hoi Anke,
Gefeliciteerd met Floortje, ze zal vast snel vriendjes worden met de anderen. :D :D
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

christa

ha anke
kom je ook een keer bij mij op bezoek? :P  :P
groeten christa ;)

Dierenfreackske

Hoi Anke, hoe is het vandaag geweest met Floortje en is er al iemand uit het blok komen piepen? Altijd spannend bij jou hoor! Grtjs Ann ;D ;D ;D

Anke

Hallo allemaal,
Floortje is de nacht heel goed doorgekomen.
Nu is ze lekker aan het vliegen met de andere valkjes.
Dat gaat heel goed. Floortje is een bijdehandte dame, ze stapt overal gewoon op af ;D

Nicky (haar toekomstige platonische partner) heeft al een prachtige serenade voor haar gezongen ;D
Het gaat helemaal goed komen dus met kleine Floor :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ManjaV

Hoi Anke,

Gefeliciteerd met de komst van Floortje! Ze ziet er heel lief uit.  :-*

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

danielle

Hoi Anke,
Fijn dat alles goed is gegaan bij het ophalen van Floortje en dat ze zich al zo thuisvoelt bij jou.
Geniet lekker van haar.

Groetjes van Danielle

Caroline

Hoi hoi!!!

FIjn dat het zo goed gaat met Floortje en dat ze al lekker thuis is.

Wat een scheetje hè?? En stoer!!!  ;D ;D

Ik mis haar ook best wel hoor.  :-[ Maar vind het geweldig dat ze met jou mee is.  :D

Bedankt voor je update ook in mijn boekje .... geef haar maar een knuffeltje van me.  :-*

Groetjessssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Geweldig dat Floortje zich zo thuis voelt bij jullie en dat haar toekomstige partner zich al zo loopt uit te sloven... echt fijn hoor!

Liefs Manon

Dierenfreackske

Hoi Anke, het is bijna voorjaar he ...hihihi! Ik kijk er zo naar uit om jullie te ontmoeten en al mijn nieuwe valkjes te verwelkomen hoor! Nog even he! Mijn geduld wordt ook heel erg op de proef gesteld, maar ja , wat wil je, als je mooie valkjes wilt, moet je er iets voor over hebben zeg ik, hihi! Blij dat Floortje het zo goed maakt daar , maar ja kan het anders? Nee he ! Knuffie  Ann

Anja

Hoi Anke,

Gefeliciteerd met Floor. Ze is prachtig hoor. Veel plezier met haar.

Dikke knuffel,

Anja

Dierenfreackske

Hey Anke, hoe is het daar vandaag? Is Floortje het al een beetje gewoon daar? Heeft ze al gespeeld? Grtjs Ann