Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

danielle

Dierenfreackske

Hoi Anke , nog steeds geen eitje ? Chico en James doen het stilletjes aan om dat zo gezellie in het blok te genieten van hun eerste eitje weer en elkaar, hihi, ik ben zooooooooo
nieuwsgierig he , nu duurt het al even he, komt wel goed, ze willen ons nog zo veel mogelijk in spanning houden blijkbaar, haha  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ik ben benieuwd ook hoeveel eitjes er gaan komen,  :D :D ;) ;) ;D ;Dgrtjs Ann

Anke

Hallo allemaal,
Het gaat hier allemaal zijn gangetje.
Nog geen eitje bij Chico.
De knik in de staart is wel steeds duidelijker te zien.
Als ik mag afgaan op de vorige nestjes dan zou er morgen een eitje moeten komen :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Spannend zeg. Morgen misschien een eitje.
Verder alles goed met de valkjes?

Liefs anja

Anke

Hoi Anja,
Alles goed hier met iedereen en alles :)
Nog geen eitje te bespeuren....
Ik doe geen voorspellingen meer ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad

Anders even deze r aad plegen  ;D ;D

Anke

Sally

HOi Anke,

Spannend hier! misschien kan er deze avond toch nog een eitje liggen? Dan heb je wel gelijk over wat je gister gezegd hebt he! De dag is nog lang ;)

Groetjes!

Dierenfreackske

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o wachten wachten wachten, spannend Anke ,  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D  Kunffie aan mijn lieve schattige Nottie , Luna en Sonny, ik ben zooooooooo benieuwd , en dat het maar snel maart is , hihihi, gelukkig zitten ze daar goed he , ik denk dat je ze heel erg zal missen als ze er niet meer zijn , niet ? Maar gelukkig bestaat er zo'n gezellig forum hier , waar je ze gelukkig ga kunnen volgen alle drie, hihi  wat zeg ik , allemaal he, hihi! Grtjs Ann

Anke

Dierenfreackske

Ik duim voor je dat je morgen een eitje vind, hihi !
Wat spannend hier steeds, hihi!  Grtjs Ann

Anke

Hallo allemaal,
Nog geen eitje, Chico zit nog steeds met de knik in de staart.....

Max en Juul wipwappen inmiddels drie maal per dag.... het lijkt wel of ze me willen zeggen: aaaaah mogen wij ook zo'n mooi blok? ;D
Groetjes Anke

Anja

*~Jeanine~*

Chico houd het lekker spannend ;D ;D

Arme Max en Juul ;)

Liefs Jeanine

Anke

Hallo allemaal,
Vooruit dan maar....
Omdat Max en Juul zoooo graag willen heb ik ze vanmiddag een blok gegeven :)
Juul is negen maanden (dus geslachtsrijp) en Max is inmiddels ruim anderhalf.
Wat de leeftijd betreft zit het dus wel goed.
En nu maar afwachten of ze inderdaad interesse hebben in het blok.... ;D
Groetjes Anke