Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Sally

Hallo Anke,

Oké nu weet ik weer hoeveel valkjes je hebt, wat een aantal al zeg.
En komen er nog bij, buiten Elza?

Wat een mooie foto's van jouw donsjes, ze zien er prachtig uit nog zo klein en pluizig.
de foto's van je valkjes zijn ook heel mooi, het zijn stuk voor stuk knapperds!

Elza is trouwens ook een heel mooi valkje, en een hele mooie naam heb je er weer voor uitgekozen. :)

groetjes Sally

Appie

hey anke hoestieee ?:D

wat een knapperds van een donsjes heb je :o om te knuffele haha:P nou spreek je gauwwwtjess
Animality

Kaatje

Hoi Anke,

Wat een heerlijke donsjes heb je weer, echt om te  :-*  :-*, het is zo ontzettend lief om dit steeds weer te zien hoe klein en snoezig ze wel niet zijn !!

En je krijgt er een prachtig valkje van Yvon bij zeg, ... wat een dotje is dat ook  :-*

Geniet er maar lekker van  :D

Liefs, Karin

*Manon*

Prachtige foto's en wat is Elza, gave naam trouwens, ook een mooierd, past helemaal in jouw collectie knapzakjes  ;D ;D

Patries

ha anke!

Coco is echt een adhd gevalletje! Dachten wij! nou bleek dus, ze was gewend om sávonds te vliegen. zoals jij zei. Nou, wij haar nu na 2 dagen even laten rondfladderen. ze stapt ondertussen al op stokjes, en onze hand word ook minder eng. ze is inderdaad heel anders dan krum en joepie, maja! die kun je zowizoniet vergelijken!

Alles gaat perfect nu ze even gevlogen heeft. het adhd is verdwenen!  :D ze s gelijk een heel ander valkje. Hét moment om even foto's te uploaden.  ;)

Gr. Patries

bezoek ons Dagboekje eens!

Anke

Hoi Patries,
Ik vind het echt heeeel fijn om dit lezen ;D
Wat goed dat ze al op een stokje stapt :)
Tja... ze is en blijft natuurlijk wel eigenwijs ;)
Jaaaa foto's!!!
Ik ga gauw in je boekje kijken :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Vanavond heb ik Decibel geringd :)
Hij woog 30 gram, dus heb ik het geprobeerd. Ik moest flink friemelen om het kleine teentje er doorheen te halen. Dus ik denk dat de ring wel blijft zitten.

Ik kreeg daarnet een mailtje van mijn vriendin dat het heel goed gaat met Stitch.
Hij heeft zelfs al door de kamer gevlogen, samen met zijn grote zus Lilo :)

Ik kreeg 2 foto's die ik jullie wil laten zien

Broer en zus gezellig samen :)

Lilo met haar jonge baasje

Lief he?

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Patries

ach wat sgattig!! Nou, alle c'tjes zijn goed terecht gekomen!!

hoorde/las ik nou dat alle d'tjes alweer gereserveerd zijn?? Dat gaat snel :o

Gelukkig vond je de foto's in elk geval leuk :D er zijn er nog heel wat op komst hoor! ((de eerste ontmoeting zonder tralies ertussen.. de eerste keer samen in de kooi.. de eerste keer samen badderen.. de eerste keer.....))

bereid je der maar op voor :D

((PS: hoe ishet met mijn favoriet beauty?)) ((en mijn  moeders favoriet tinka?))

Gr. Patries

Anke

Hoi Patries,
Wahaha nee hoor er is nog maar 1 reservering voor de D-tjes :)

Ik verheug me al op alle foto's ;D ;D ;D

Met alle valkjes, ook met jullie favorieten gaat het hier prima :)
Groetjes Anke

Anke

Hallo allemaal,
Decibel had lekker zijn ring weer afgewurmd ::)
Dus... heb ik het vandaag opnieuw gedaan :)

Overigens zag ik vandaag dat Tinka TOCH rode ogen heeft :o
Ze is dus niet een bonte witmasker maar een witmasker lutino.
Gelukkig zag ik dat Decibel "blonde" stoppeltjes heeft bij zijn kuifje dus is Tinka een bonte witmasker Lutino.
Er komen dus dezelfde mutaties uit maar dan met een extratje. namelijk split Lutino :)

Maar ja de stiekume hoop op een clier pied witmasker is nu vervlogen :(

Verder gaat het hier allemaal goed. De valkjes zijn lekker aan het vliegen en spelen :)
Groetjes Anke

Kimm

het ringetje afgewurmd  :o  ;D
dat is knap van hem zeg!

fijn dat het goed gaat anke  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Anke ...whaaaauuuuw , wat gezellig daar Lilo en Stitch hoor ! Wat een lieve foto ook met dat meisje he ! Grtjs Ann

Patries

kimm stuurde een berichtje tegelijk met mij.

en nu moet iik eten, dus plaats ik dit bericht nog later..

ppff

*gaat eten *

ben ik weer! haha ik net, owneejj.. eten en krum oet er nog in en ik moest nog wat typen. wat bleek: odnertussen ging krum zelf zijn kooi in. geniaal toch?

maargoed! wat een lekkerding is die decibel ook :-X daar krijg je nog wat mee te stellen!

wel balen dat je geen witmaskertjes meer krijgt! maarjoh, die komen ooit nog wel!

Gr. Patries

*Manon*

Hoi Anke,

Fijn dat alle C-tjes onderdak hebben en wat een gefrummel lijkt me dat inderdaad met zo'n ringetje..
Helemaal als het al een gefrummel was en hij het er toch nog af gekregen heeft  :o Kun je weer op nieuw frummelen  :P