Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Yessssssssssssssssssssssssssssss
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Goh ik heb ineens zin om Caroline een Im te gaan sturen ;D




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ....groen licht , yes , en dat betekent ....Indy ophalen ?  Haha , grtjs Ann ;D



Mara

Hoi Anke

Heb je de IM al naar Caroline verstuurd?  ;D
;D
Mara

Anke

Jazeker ;D
Zodra ik details weet laat ik het jullie weten :)




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

En ????     Heeft ze al opnieuw geantwoord ? Grtjs Ann ;D ;D



Anja

Gefeliciteerd met het groene licht  ;D ;D ;D

Nu nog even afwachten wanneer je haar mag halen.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Van mij ook nog eens van harte gefeliciteerd met je prachtige albino popje ! Ik denk dat ze wel snel bij je kan komen nu , want je hebt groen licht gekregen van Caroline he ! Tof zeg !!!
SUPER SUPER SUPER LEUK NIEUWS IS DAT !!!Grtjs Ann



Anke

Hallo allemaal,
Hi hi jullie zijn al net zo enthousiast als ik ;D
Nog even geduld......

Vandaag heb ik de gatenzaag terhand genomen en eigenhandig het invlieggat van 1 van de broedblokken groter gemaakt.
Het is wel even lastig, omdat je dus al een bestaand gat hebt...
Maar het is gelukt, ik voel me net Bob de Bouwer ;D

Ik ben benieuwd wat de valkjes vinden van een broedblok MET deur ::)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Whaaahaaaaaaa... ;D ;D Lang leve Bob De Bouwer , hihi !!
;D ;D   Ik vind het leuk dat je zo begaan bent met de broedblokken , je doet er echt alles voor om het hen zo makkelijk mogelijk te maken , de rest komt vast vanzelf goed , dat moeten ze echt zelf doen he , haha ! Grtjs Ann



Anke

Hallo allemaal,
Alle blokken hebben nu een "voordeur"
Bij Rena en Alex had ik al provesorisch het gat groter gemaakt en Alex heeft ook al in het blok gezeten onder supervisie van Rena :)

De voordeur zat nog geen twee tellen in het blok van Beauty en Macy of ze zaten er al gezellig samen  in :)
Beauty zit nu steeds in de deuropening rond te kijken ;D

En Jaco en Mijntje... het is voorspelbaar... die zijn nu druk naar het blok aan het kijken van een afstandje :)
Zij draaien graag eerst wat om de hete brij heen ;D
Wordt vervolgd....
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja



Hoi Anke,

Das weer een goede rede om foto's te maken zodat wij er een voorbeeld bij hebben  :P :P :P

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
U vraagt wij draaien ;D





En nog een toetje ;)
Hi hi degene die zo loeihard "Bonnie kom je buitenspelen" fluit... dat ben ik ::)


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Dank je wel meid. Wat een mooi filmpje. Hij fluit nog altijd zoals hij hier ook deed. Hij moest er op het eind wel heeeeeeeeeeeeeel erg van gapen hè?

Groetjes Anja