Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anke

Fototijd....

Jaco laat zien hoe mooi hij kan strekken.


Hee weg jij van mijn kooi!










Joehoe hier ben ik :)


Ik heb nog een filmpje maar dat moet nog uploaden
Groetjes Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Dat zijn weer leuke foto's zeg die je geplaatst hebt. Ik hoop dat je filmpje wilt uploaden. Dat van mij is op 25%. Ik ben heel benieuwd. Echt mooie foto's!

mara

Anke

Hier is dan het beloofde filmpje.
Deze keer via You tube. Want photobucket heeft geen zin ::)

Timo is heerlijk aan het keuvelen...
Het beeld is niet zo goed, maar als ik dichterbij kwam hield Timo meteen op....
 




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Karin

Citaat van: *Anke* op  9 december 2007, 16:08:07
Citaat van: *Yvon op  9 december 2007, 15:55:28
Hoi hoi

Wat een geweldige foto's !! ;D
Timo is dus niet bang aangelegen,dat scheelt een heel stuk. :D
Nou wachten op de volgende nieuwe aanminsten. ;) :D

Groetjes Yvon



Hoi Yvon,
Timo is inderdaad niet bang aangelegd :)
En wat de volgende nieuwe aanwinsten betreft... Uit het nestje ven Eros en Chica zijn zoals je weet geen albinopopjes geboren.... :'(
Dus nu ga ik mij eens beraden hoe het verder gaat hier.
Groetjes Anke


Sh*t hé, da's balen, had ik niet eens gevolgd. Jammer, je had je er zo op verheugd. Ik heb nog een albino popje te koop hè, maar ja, niet tam.... Wel nog vrij jong. Leuk dat Timo het zo leuk bij je doet ! Geniet lekker van hem ! Het is net zijn vader, die was ook altijd een brokkenpiloot  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Dierenfreackske

Wat mooie foto's weer van Jaco. En die vleugels ....dat is altijd zo mooi om te zien en hoe ze er zelf zo van genieten he !!! Leuke foto's ook van hoe ze andere valkjes kunnen wegjagen van hun kooi he !!! Grtjs Ann



Dierenfreackske

Hey Anka .....ik moet effe bekomen hier !!! Zit er zo mee van Yeni van Anja he !!!! Ik hoop ook dat ze het haalt !!!!Grtjs Ann
Nu ben ik echt weg !!!Grtjs Ann



Kaatje

Hoi Anke,

Wat een leuke foto's en die bekende schommel blijft toch echt op mijn verlanglijstje staan hoor !! Zodra ik hem dan ook maar ergens tegen kom dan koop ik hem direct  :D Wat een heerlijk filmpje van Timo, hij is heerlijk aan het fluiten, een teken dat hij het reuze naar zijn zin heeft  :D

Lekker genoten van je vrije dag !?

Groetjes Karin

*Manon*

Hoi Anke,

Ik ben ook hier weer bijgelezen, wil je even zeggen dat ik je foto's prachtig vind.
Ik heb er erg van genoten...
Ik ga je weer wat fanatieker volgen hoor, kwam er effe niet van de laatste tijd :(, maar ik ben weer van de partij ;D

Groetjes Manon

*Yvon

Hoi hoi

Foto's maken gaat je steeds beter af.  ;) ;D
Ze zijn echt leuk om naar te kijken !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Dat vind ik ook Yvon ...het is zo schattig en leuk om naar die foto's te kijken en ze worden beter en beter telkens !!!Grtjs Ann ....



*~Jeanine~*

Hoi Anke,

De foto's zijn weer super hoor.
Kan ook niet anders als je zo'n prachtige valkjes hebt. ;D
We hebben super genoten.

Groetjes,
Jeanine.

Anke

Hallo allemaal,
Fijn dat jullie van de foto's hebben genoten, daar doe ik het voor ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Hoi Anke,

Fijn dat alles goed gaat met Timo en dat hij opgenomen wordt in de bende  :D  Het filmpje is ook erg leuk, zo schatig zeg!!  ;D Je hebt ook weer mooie foto's gemaakt! Het is echt genieten om ze te bekijken!

Groetjes
Silke x

Anja

Hoi Anke,

Erg jammer dat er geen albinopopjes zijn geboren.

Ik heb niet alles terug gelezen. Heb wel je foto's bekeken en die zijn weer erg mooi. Dat doet me goed hoor. Het filmpje kan ik nu niet meer kijken want ze zitten hier allemaal al op stok.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi Anke ...alles kids daar ? Grtjs Ann