19 juli 2025, 14:54:58

ik begin ook een dagboek

Gestart door dysian, 6 september 2003, 21:37:37

« vorige - volgende »

dysian

nee Kekona is een Hawaiaanse naam. En het is id erg leuk om ze samen te zien en zostraks heeft Kekona bij mijn vriend op de schouder gezeten en tegen hem aan geknuffeld heel lief. Ik denk wel dat het een popje is want ze maakt hele zachte geluidjes i.t.t Taipa hahaha.
groetjes van ons ;)

dysian

zo net ging Taipa naar Kekona toe en ging met Kekona vrijen hahahaaa. Ik heb het op foto die ik hier bijsluit.
Ook ging Taipa Kekona houtjes aanbieden en toen gingen ze samen op het houtje knabbelen.
hier komen de foto's.

dysian

Ellen

Meid wat leuk dat ze zo goed op elkaar reageren.
Heerlijk..........!
Dat is een zorg minder en en genot om naar te kijken
hoe ze het met elkaar hebben.
Veel plezier ermee en ervan.
Groetjes Ellen.

ria

He hoi,

Leuk dat het zo goed gaat met je nieuwe valkje. Ben stiekum een beetje jaloers want zover ben ik nog niet met mijn Jean Pablo, daar mag ik alleen nog maar naar kijken. Met de hand in de kooi wil net, maar niet te lang dan gaat hij sissen.
Leuke foto's ook. Ben benieuwd hoe zo'n verliefd stel dat straks gaat worden.

Groetjes,
Ria

dysian

ja ik ben ook rg beniuwd hoor!
Ik weet zeker dat jp ook tam zal worden ria hoor hahahaa
Ik denk dat ik weer eens veel mazzel heb gehad haha

Natanella

Hoi Wendy,

Zo, dat gaat al goed zeg! Wat een leuk stel al zo samen!
Ik wilde vanavond ook wat foto`s op de site zetten bij mijn verhaal over Solo en Ruby, of een echt dagboek beginnen, maar ik kreeg het niet voor elkaar! :-[ :-/
Dus morgen even hulp vragen van mijn dochter. En dan beter oplettten en onthouden! :-[

Het is zo leuk, al die foto`s! Dat wil ik natuurlijk ook :-/
Maar voorlopig dus even genieten van de anderen! Is natuurlijk ook leuk.

Karin

Gefeliciteerd met je nieuwe valkje Wendy ! Ik heb ze ook zien zitten op de markt en ik vond ze ook errug mooi ! Maar als het goed is krijg ik volgend jaar dit soort jongen uit Mystic en Breezer dus ik heb me ingehouden  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

dysian

vandaag gaat het niet zo goed :-[.
toen ik van het werk kwam zag ik dat kekona heel erg hijgde en moeilijk adem kreeg en ook met zijn staart zat te pompen voor lucht.
ik ben me kapotgeschrokken en dat ben ik eigenlijk nog.
Ik heb wel al dr feld gebeld een hij heeft mij geadviseerd om kekona te laten stomen.
ik heb dat al een keer gedaan en nu voor de 2e keer.
ik vind het vreselijk om kekona zo te zien en ik hoop dat ie het gaat redden en weer helemaal de oude wordt.
hij heef t nu ook rood rode streep (bloed?) in het midden van zijn snavel.

ria

He Wendy,

Wat vervelend. Ik zou als ik jou was dr Feld nog weer even bellen en uitleggen van die streep bloed.

Sterkte meid.

Ria

Natanella

Jeetje Wendy, wat akelig! :o

Ik heb ook geen idee wat die rode streep kan zijn over zijn snavel. Heeft het stomen al wat verlichting gegeven en is ie minder benauwd?
Misschien moet je inderdaad doen wat Ria zegt en toch nog even vragen of die rode streep ook met die benauwdheid temaken kan hebben?

In ieder geval heel veel sterkte en houdt ons op de hoogte!

daan

Hoi Wendy,
jeetje wat een naar nieuws, net nu het zo goed ging.
Ik hoop dat je al een beetje vooruit gang ziet.
Heel veel sterkte he.
En ik hoop dat het beter gaat.

Groetjes Daan

Kolkkie

Hoi Wendy Denise,

Ik hoorde net van je op de chat dat Kekona overleden was :'(.
Ik wens je veel sterkte met het verlies van Kekona.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

ria

He Wendy-Denise,

Ik wens je ook heel veel sterkte toe met het verlies van Kekona. Je hebt er in ieder geval alles aan gedaan om het te voorkomen.

Sterkte meid.

Ria