6 mei 2025, 06:04:53

ik begin ook een dagboek

Gestart door dysian, 6 september 2003, 21:37:37

« vorige - volgende »

Natanella

Wendy, heel veel sterkte, meid!
Zo ellendig dat zulke dingen gebeuren!

Sterkte voor jou en Taipa!

Liefs, Anita

Ellen

Wendy ..............van mij ook alle sterkte gewenst.
Dit is nooit te overzien en valt altijd zwaar.

Groetjes en houd je haaks........Ellen.

Lique

Hoi Wendy Denise,

Wat jammer zeg, dat hij is overleden. Hij leek zo gezond.
Maar 4 oktober zal ik die man wel ff zeggen, dat het nergens op lijkt, valkjes verkopen die nog geen week leven.
Het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren, maar ik probeer het toch, om je geld terug te krijgen.
Het is dat je geen wildkleur wilt, anders had ik er nog wel een voor je.
Ik heb ook nog eens goed gekeken naar mijn valkjes, maar bij mijnen is er niks te zien, ze gedragen zich normaal, ademhaling is uitstekend, kortom gezond (zo te zien).
Maar ik hou ze in de gaten, en zodra ik iets merk, zal ik wel naar Feld toegaan. Want ze zaten toch bij mekaar in de kooi.

Heel veel sterkte, want het is heel moeilijk.

groetjes lique

Marianne

Hoi Wendy,

Heel veel sterkte met het verlies van je valkje.
Jammer dat je maar zo kort heb mogen genieten van je nieuwe.
Succes met Taipa.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

dysian

Zo te zien hebben jullie het allemaal al gehoord.
Wel heb ik dr feld vanmorgen nog ff gebeld en hij vroeg mij om kekona op te sturen maar dit ga ik niet doen want ik wil kekona graag nog opzetten.
wel heb ik ook nog even mijn eigen da gebeld om te vragen of ik een preventieve kuur kon krijgen voor taipa maar omdat ie niet weet waaraan kekona is overleden kon hij mij nu nog niets geven.vanavond ben ik daarom naar de man gegaan waar ik taipa ook weg heb en die vertelde mij dat het waarschijnlijk een schimmel was ( naam ben ik ff kwijt) die vanuit het nest meekomt en dat taipa daar waarschijlijk niet ook ziek van wordt.
deze man heeft honderden dure vogels in kweek dus ik vertrouw voorlopig daar maar op. Taipa vertoont vooralsnog geen enkele teken van ziekte ook heb ik hem gevraagd of of hij nog een ander jong valkje voor mij kon regelen. hij heeft even rondgebeld en heeft vor mij een cinnamon valkje gevonden. dus taipa zal snel een nieuw vriendje krijgen. (kekona is natuurlijk niet te vervangen maar toch)
ik dank jullie allen voor jullie steun.
 :-* ;)

Natanella

Hoi Wendy,

Volgens mij heb je je dingen heel goed afgehandeld! Heb ik respect voor hoor, want dat valt zeker niet mee na zo`n verlies!
Tja, je weet nu natuurlijk nooit zeker waar Kekona aan dood gegaan is, maar aan de andere kant: als het niet besmettelijk lijkt, dan doet dat er ook minder toe.
Wel fijn voor je, dat je binnenkort toch weer een jong valkje krijgt! Ik hoop van harte dat die het verdriet van nu voor je zal verzachten!

Liefs, Anita

ria

Hoi Wendy,

Ik heb gisteravond nog lang aan je gedacht nadat je ons het slechte bericht over Kekona had vertelt. Je hebt gelukkig alles gedaan wat je maar kon doen. Inderdaad fijn dat Taipa straks een ander maatje krijgt. Ook aardig van de kweker dat hij zo zijn best voor je doet. Hopelijk kan Taipa zijn maatje snel ontmoeten.

Misschien kunnen die twee straks net zo goed met elkaar opschieten als Taipa en Kekona. Kekona zal altijd een plaatsje in je hart houden maar het nieuwe valkje kan de pijn wel verzachten.

Groetjes,
Ria

dysian