2 augustus 2025, 21:59:59

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Rianne

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal wensen je

een gelukkig en voorspoedig

2008

Vanwege

Marc, Diane en Leentje

Rikske, Fikske, Elmo en Swingie

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Kaatje

Hoi Ivy,

Groetjes Karin en de valkjes  :D

Caroline

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Fijne jaarwisseling.

Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Ivana,

Ik wil jou een heel bijzonder 2008 toewensen...een jaar vol met leuke verrassingen hoop ik. :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Anja

Hoi Ivy,

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst.

Groetjes Anja

Agnes

Hoi Ivy,

Met je verjaardag!

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Mara

Hoi Ivy

Gefeliciteerd met je verjaardag.

Mara

Anke

Hoi Ivana,
Ik ben te laat.... maar ik wil je toch nog van harte feliciteren met je verjaardag!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Ivy

Hoi hoi allemaal.

Alsnog bedankt voor alle felicitaties... De laatste tijd lukt het me niet om hier uitgebreid te komen reageren, maar ik lees wel nog steeds trouw bij mijn favoriete dagboekjes :)
Met voggies gaat het helemaal goed, ze worden wel al actief weer nu het zonnetje wat vaker verschijnt en het langer licht blijft... Ik hoop dat ze niet al te moelijk gaan doen als ik ze geen blokken geef, ik heb nog steeds geen eens een huisje voor Elfje, laatste jonkie die echt nog weg moet - 11 vogeltjes is gewoon te veel voor die kamer voor permanent...

Ze begint wel iets meer bij me te komen, ze eet wel uit mijn hand en land op mijn arm als Brokkie of Mischka bij me zitten, maar kroelen wil ze nog steeds niet, hoewel ze wel nieuwsgierig word als ik 1 van de andere vogeltjes kroel...

Ze lijkt sprekend om Mischka, ik heb erg veel moeite om die twee uit elkaar te houden...

Mischka

Mischka blijft een kroelkont, ze blijft nooit netjes poseren, ze is net als Leia - beide dames duiken voor de lens als ze mijn vinger zien om te bedelen voor kroeltjes...

Leia

Joepie en Sammy zijn volop bezig - zo vaak, dat Brokkie nu Joepies geluidjes nadoet, dus ik weet nooit of die twee weer aan het paren zijn of is het Brokkie aan het fluiten...

Brokkie doet nu iedereen na - alle geluidjes kan hij precies zo als die gene waarvan hij ze geleerd heeft... Hij krijgt al zijn mooie gele koppie, een paar staartveren zijn ook al egaal zwart. Ja ja, we worden groot!

Helaas houdt hij er totaal niet van om op de foto te gaan, dus heb maar eentje die scherp is...

Jelle en Dizzy zijn nog steeds een koppeltje - ze kroelen elkaar en zijn echt nooit te ver uit elkaar te vinden...

Jelle probeert hier mijn vinger te pellen... wel leuk voor foto, maar wel een beetje pijnlijk hihi

Jessie bleef nu eindelijk ook even netjes zitten

Makkertje en Nicky

En deze foto's zijn mijn favoriet...

Ik ga proberen om wat vaker langs te komen, maar januari is op mijn werk heel druk en bijna elke weekend is in onze familie iemand jarig :D dus een beetje lastig om tijd te vinden om foto's te verkleinen/plaatsen en ook nog eens een leuke verhaaltje te verzinnen erbij...

Groetjes!!!
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mara

Hoi Ivy

Prachtige foto's zeg!

Mara

*Yvon

Hoi hoi

Jij maakt ook altijd van die mooie foto's !!  :D
Doe jezelf ook weleens mee an de fotowedstrijd ?
Die foto die jezelf het mooist vindt,vind ik ook een hele mooie.  :-* :-*
Komt dan ook eigenlijk doordat het valkje die erachter zit een beetje wazig is,waardoor de echte nadruk op de voorste ligt.
Je mag idd wel vaker langskomen hoor en zulke mooie plaatjes plaatsen.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >