4 mei 2025, 22:06:34

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Caroline

Ach gossie!!!  :'(

Sterkte.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sanna

Ach Ivana, wat erg nou toch.... Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel van ons vijven :-* :-* :-* :-* :-*

Liefs, Sanna

Saar

Sterkte met t verlies van t donsje :'(

Ivy

Hoi!
Bedankt iedereen, het is inderdaad niet leuk om mee te maken. Je blijft natuurlijk met allemaal Als als...
Hij ligt nu begraven in de tuin van mijn ex, het mocht...

Zijn zusje/broertje doet het goed. Ik durf nu heus geen nestcontrole te maken, ik hoor alleen aan de geluidjes dat de baby gevoerd wordt dus het gaat daar wel goed mee. Ik denk dat Jelle en Jessie gewoon niet zo goed tegen de nestcontrole kunnen en ik zal ze dus gewoon met rust laten.

De vier kleintjes bij Makker en Nicky zijn gisteren alle vier uitgevlogen  :). Ze zitten zo schattig samen op een stokje, van die vier plofkippies.
De twee pareltjes zijn nog steeds wat bangig maar de kleine cinnamon Frodo en het wildkleurtje Bibi stappen nog zonder problemen op en laten zich knuffelen. Ik hoop dat het zo blijft :D

Ik heb nu alle blokken weggehaald behalve Jessie&Jelle blok uiteraard. De voggies hebben echt twee dagen zitten zoeken en schreeuwen, het begint nu wel een beetje rustig te worden eindelijk. Nu krijgen ze hun welverdiende rust (behalve Makker dan, die moet nu de vier kleintjes nog leren eten :D)

De twee van de oudere kleintjes zijn zaterdag opgehaald. Eentje heeft een hele lange autoreis achter de rug :) maar ze kreeg wel 15 vriendjes erbij! Ben benieuwd wie kan raden waar zij/hij heen is...
De wildkleur geparelde valkje blijft in Almere wonen, ze mag straks 1 van de twee mannen kiezen. Haar zusje, cinnamon pareltje mag haar straks ook nog vergezellen... maar eerst even groot worden...

Ik heb helaas geen foto's gemaakt, zaterdag was het niet gelukt en zondag was ik pas tegen de avond thuis... ik zal wel kijken of ik een keer wel gewoon flits foto's kan maken, dat zullen die baasjes van Bibi, Frodo en de twee pareltjes vast heel leuk vinden...

Groetjes,
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

*Manon*

Hai Ivana,

Gave updeet en wat fijn dat de valkjes opgehaald zijn en een fijn huisje gekregen hebben...

Bibi heb ik even omgedoopt tot Billie  ;) ;D ;D
Ik zat me later te bedenken dat stel dat hij een man is en hij zou gaan leren praten en hij zou zijn naam zeggen... en hij roept de hele dag Bibi... dat zou ook wat zijn..

Mocht het nu straks toch een vrouwtje zijn..... dan gaat ze Bibi heten  ;D ;D

En jaaaaaaaa foto's...... ben ik gek op!!  ;D ;D ;D
zijn de andere twee jongen ook al gereserveerd?

groetjes Manon

Ivy

Hoi Manon.

Alle valkjes behalve de kleine in het blok zijn al gereserveerd. Daar ben ik nog de veertjes aan het afwachten, als het een mannetje is, is hij ook gereserveerd... we zien wel.

Oke, Billie dan... :p maar als hij Bibi leert zeggen, kan je zijn vrouwtje tot Bibi omdopen - dan roept hij steeds haar :D

Ik zal mijn best doen voor de foto's...

Groetjes,
Ivana

*Yvon

Hoi hoi

Je cinnamon opalientje vind ik zo'n mooitje.  :-*
Zo 1 had je verleden jaar ook,toch ?
Gelukkig dat het broertje/zusje het goed doet.
En nu je geen nestcontrole durft te doen is het maar goed dat ze geluid maken met het voeren.  :)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kaatje

Hoi Ivana,

Wat heb je toch een stel heerlijke koppels en wat een lieve kleine valkjes heb je er weer bij gekregen ! Fijn dat ze ook bijna allemaal een nieuw baasje hebben gevonden, het zijn werkelijk schatjes  :-*

Wat sneu dat je een kleintje dood hebt aangetroffen, bah zoiets is altijd verdrietig. Gelukkig stellen de andere het allemaal goed. Heerlijk weer al dat jonge grut  :-*

Liefs, Karin

Hermien

Sterkte nog met het verlies van je kleine wildkleurtje. Verder is het op en top genieten van je prachtige valkjes. Weet je wat?

IK WIL ZE ALLEMÁÁL!

;D   ;D   ;D   ;D

candy

Hallo papa, mamma en de rest,

Hier ben ik weer eens met een klein berichtje, over mijn belevenissen. Zo als jullie wel weten beleef ik hier in de wintermaanden eigenlijk maar heel weinig.  ::) ::) ::)
Maar nu dus wel en dat weten jullie ook wel. Ik vond het heel leuk om nu eens te zien hoe jullie nu leven, maar het is toch een hele reis om naar jullie toe te gaan. Ik was heel blij dat mijn vriendjes bij mij waren. En dan ook nog de terug reis, waar ook mijn neefje/nichtje Sunny mee mocht.
Ik ben nu niet meer jaloers, als Snoepie met een nieuw vogeltje op trekt om hier te leren hoe alles hier reilt en zeilt, maar doe zelf dapper mee en als die daar dan wat van op steekt geeft dat een heel voldaan gevoel, zoals op deze foto te zien is.

Sunny en Elfje op de voorgrond.

Alles lijkt er op te wijzen dat ook Sunny zich hier al helemaal thuis begint te voelen en doet al dapper mee met de andere vogels en is ook al kennis wezen maken bij Kiki de kakatoe.

Even heel iets anders, onder weg naar huis zij Nicky tegen mij, dat hij Leia toch wel een heel lief valkje vond. ;D ;D ;D ;D
Zo dit was het weer voor deze keer en ik zeg maar weer tot de volgende keer.

Groetjes van jullie kleine meid,

Elfje

*Manon*

Hoi hoi Ivana,

hoe gaat het met de valkjes... beginnen de kleintjes lekker te groeien??

En hoe gaat het met Billie en zijn broertjes en/of zusjes?
Ze zullen wel mooie deugnieten worden hé... en eten dan.. kunnen ze dat ook al een beetje...

Ooooohhh kan niet wachten tot ie hier woont... ik kijk er zo enorm naar uit  ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Ivy

Hoi!!
Het gaat heel goed met de kleintjes en ook met de grootjes... :D
Ik heb weer een ei gevonden, ik denk dat Nicky ze overal aan het leggen is, maar het zou ook Leia kunnen zijn, het zou me niet verbazen... 

De kleine lutino in het blok groeit lekker, de pennetjes komen al door. Ik ben benieuwd of haar/zijn kale plekje meevalt, bij Jessie zie je bijna niks...

De twee oudste valkjes (lutino+wildkleur zijn vandaag opgehaald, ze zullen in de lente in een voliere gaan wonen.

De viertal is lekker bezig om groot te worden.
Billie/Bibi en Frodo zijn al goed met opstappen - zelfs overdag wil het wel lukken. (Frodo is het cinnamon valkje)
Pareltjes zijn nog steeds wat schrikkerig, maar ik kan ze wel best makkelijk oppakken. Wildkleur geparelde kreeg ook al een naam van haar nieuwe baasjes - Tweety!

Ik voelde hem vandaag al aankomen - griepje... Ik heb me maar ziek gemeld, ik kon tegen de avond niet eens meer praten, dat is niet echt handig als je 95% van je werk aan de telefoon moet zijn.
Een voordeel is dat ik morgen wel nieuwe foto's kan maken... heb wel een paar gemaakt van Makker die een nieuwe nestje aan het zoeken was... die zal ik dan ook morgen plaatsen.
Ga zo naar bedje toe...

Groetjes,

Ivana

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Fijn dat het zo goed gaat Ivana en jaaaa lekker fotootjes...  ;D ;D ;D

Beterschap  :-*

Groetjes Manon

Ivy