onze beestenbende!naar het bos

Gestart door eefje nieuwenburg, 21 april 2007, 22:52:19

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

vorige week is DEmi loops geworden,de vorige eigenaar had gezegd dat het pas juni juli zou gebeuren maar helaas,geen tijd om te wennen want mevr.zit in haar periode....
en alsof er nog niet genoeg geregel is word ook Sientje de poes vanacht krols,om gek van te worden.
Gelukkig hebben we vorige week onze kater laten helpen want ze is pas een half jaar en mag echt geen baby's hebben.
maar ja wat een geregel,honden apart houden,de poes zo af en toe even naar het hier en nu halen,zodat ze niet blijft hangen in de verleiding ::) en dan lig ik ook nog hartstikke ziek op bed,een fikse verkoudheid doet me vandaag de das om :'(

groetjes eefje

Anke

Arme Eefje, het zit je niet mee :-\
Succes met het beestenspul en beterschap voor jou!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

eefje nieuwenburg

het gaat al beter hoor :D ben alweer aan het werk ookal is het nog wel slopend.
Ook de poes word alweer minder krols dus dat zal eerdaags wel weer over zijn.
Nu alleen nog opletten geblazen met de honden want Demi zal eerdaags haar dekdagen wel bereiken en dan gaat ze Harley ook echt opzoeken en dat moeten we echt niet hebben ;D
2weken geleden was het konijn er al mee begonnen hoor,die was een nest aan het bouwen dus ik denk dat we erg veel vruchtbaarheid uitstralen ofzo...... ;D

groetjes eefje

Wendy..

Hoi Eefje,

Wat een leuke beesten heb je allemaal!!
Het lijkt me wel een werk maar ontzettend leuk.
Ik begin ook al uit te breiden met 5 tamme valkjes, 2 grasparkietjes, twee huiskonijnen en binnenkort 1 kitten erbij ;D.

Leuke hondjes heb je ook. Het is dat ik fulltime werk en er echt geen tijd voor heb anders had ik er allang 1 gehad!!

Groetjes van Wendy
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

eefje nieuwenburg

Hoi Wendy,
wij werken ook fulltime hoor,en het is niet altijd ideaal maar het kan hier wel.
Nou moet ik zeggen dat wij beiden in ploegendienst werken en dus veel overdag thuis zijn.
Ook proberen we het zo te regelen dat we zo min mogelijk van huis zijn dus als ik ochtenddienst heb dat mijn man avond of nacht draait en dat gaat goed.
En lang uitlaten voordat we gaan werken scheelt ook hoor,ik ga als ik avonddienst heb altijd 1,5uur lopen met de hondjes dan slapen ze de rest van de dag lekker.
Maar ja net als nu ben ik de hele dag thuis en ze doen niet anders als slapen dus of je daar nou voor thuis moet blijven ??? ;D

groetjes eefje

Wendy..

Hahaha,

Ja dat is ook maar de vraag inderdaad of je daarvoor dan thuis moet zijn. ;D ;D ;D
Als je in ploegendienst werkt lijkt het mij wel makkelijker en als je de zorg samen kan delen.
Ik woon niet samen dus dan is alle zorg op mij aangewezen en aangezien ik een erg druk leven heb buiten m,n werk. Lijkt het me beter om even te wachten.
Ik moet je wel eerlijk bekennen dat ik me al in alle mogelijke bochten heb proberen te wringen zodat het wel kan, maar het is toch verstandiger om er even mee te wachten nog.
Ach ja mijn hond komt er wel  :-\

Ik krijg nu eerst een kitten erbij en dan zien we met de tijd wel weer.

Groetjes van Wendy
Groetjes Wendy

eefje nieuwenburg

hoi Wendy,
met een kitten heb je straks ook al een hoop werk,dus dan kun je lekker daar je tijd aan besteden,ook leuk.
en zoals je zegt,jouw hondje komt ook nog wel.

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

ik word echt gek van die reu van ons,hij kan Demi maar niet met rust laten......
zelfs tijdens het uitlaten niet,dat gaan we dus de komende dagen apart doen want het is voor niemand leuk om zo te wandelen,voor mij niet en voor de honden ook niet.
En het is natuurlijk voor de reu heel normaal gedrag,hij word er ook niet voor gestraft maar ik snap niet dat ie niet gek word van zichzelf,je zal toch maar 24uur per dag maar 1ding willen zeg ;D :P

nou ja nog 1,5week en dan is het weer voorbij.

groetjes eefje

Wendy..

Arm beest hihihihihi ;D
Je zal maar een Reu zijn met een loops teefje in de buurt  :-X

Sorry hoor maar ik snap dat jullie er de lol wat minder van inzien ;)

Ik hoop dat het snel over is

Groetjes van Wendy
Groetjes Wendy

Mara

Hoi Eefje

Is de rust inmiddels alweer wedergekeert? Ik snap dat je er gek van wordt.

mara

eefje nieuwenburg

HOi Mara,
ja godzijdank wel zeg,ben blij dat het over is,kunnen we weer samen uit en ook kunnen ze los in huis blijven als we even onder de douche of naar de wc moeten want zelfs dan kan de reu erop en dat moesten we niet hebben dus ging Demi dan even in de bench.
Nu slapen ze lekker allemaal bij ons op bed,er is al bijna geen ruimte meer voor onszelf ;D

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

ik heb eindelijk een foto waar mijn nijntjes samen op staan
:daisy:

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

eefje nieuwenburg

nee klopt ik moet hem natuurlijk wel neerzetten,ben ik vergeten haha,komt ie alsnog  :-[ :P

blond he,word het me vergeven?haha

groetjes eefje

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.