Amanda's valkjes Punky en Yuna. Punky is er niet meer! :'(

Gestart door *Amanda*, 17 april 2007, 11:05:22

« vorige - volgende »

*Amanda*

Hey Mara en Anke,

Heel erg bedankt voor jullie complimenten  ;D

Ik heb weer een poosje geen tijd gehad om in hun verhalenboekje te schrijven maar ik ben er weer  :P Het gaat super goed met Yuna. Ze weegt alweer 90 gram en ben dus echt heel erg blij daarmee  :D Met Punky gaat ook alles goed behalve dat hij raar fluit. Het lijkt alsof hij het haast niet meer kan. Alsof het keelpijn is ofzo. Misschien is hij verkouden? Maar zijn neusdopjes zijn gewoon normaal. Ik heb onze DA een mailtje gestuurd en moet dus nog even wachten op antwoord terug.

Ik heb weer wat nieuwe foto's.



Wat een schatje!  :)




Wil er hier iemand gekroeld worden?  :P




Nou vooruit maar weer  ;)




Zie ik daar een klein tongetje?




Ik ben moe...




Yuna lekker aan het spelen.




Nog steeds  ;)




Huh? Zit Punky bij Roy?



Dit waren ze weer...

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

Wat een leuke foto's. Gelukkig is Yuna weer opgeknapt en weegt ze weer 90 gram.
Wat het fluiten van Punky betreft.............ik zou het niet weten. Heeft het mss met de rui te maken?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Amanda

Leuke foto's weer. Zit Punky normaal nooit bij Roy (ik neem aan dat het je vriend is?). Echt hele mooie foto's. En gelukkig maar dat alles weer normaal is. Maar wat het fluiten kan zijn, ik heb echt geen idee.

Mara

Christine

Prachtige foto's!
Wat leuk dat Yuna opgeknapt is!

Groetjes
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Anke

Hoi,
Wat een leuke foto's weer!
Wat die "keelpijn"betreft... Helaas heb ik echt geen idee wat het kan zijn.
Eet je valkje verder wel goed?
Als je je zorgen maakt kan je natuurlijk even contact opnemen met de dierenarts!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Amanda*

Citaat van: Anja op  3 juli 2007, 17:41:37
Hoi Amanda,

Wat een leuke foto's. Gelukkig is Yuna weer opgeknapt en weegt ze weer 90 gram.
Wat het fluiten van Punky betreft.............ik zou het niet weten. Heeft het mss met de rui te maken?

Groetjes Anja



Ik ben echt blij dat ze weer goed op gewicht is. Ik zou niet weten of het met de rui te maken kan hebben. Hij is nu wel ineens sinds 2 dagen weer in de rui. Zou dat kunnen? Heb het niet eerder met hem meegemaakt en we hebben hem al anderhalf jaar.

Citaat van: Mara op  3 juli 2007, 17:59:09
Hoi Amanda

Leuke foto's weer. Zit Punky normaal nooit bij Roy (ik neem aan dat het je vriend is?). Echt hele mooie foto's. En gelukkig maar dat alles weer normaal is. Maar wat het fluiten kan zijn, ik heb echt geen idee.

Mara


Ja Roy is mijn vriend  :D Nee normaal wil hij niks van Roy weten. Ik weet niet wat het is. Hij wil gewoon niks van hem hebben. Hij wil altijd bij mij.

Citaat van: Christine op  3 juli 2007, 19:33:53
Prachtige foto's!
Wat leuk dat Yuna opgeknapt is!

Groetjes
Christine


Dank je wel  :D

Citaat van: til op  3 juli 2007, 19:50:04
Hoi,
Wat een leuke foto's weer!
Wat die "keelpijn"betreft... Helaas heb ik echt geen idee wat het kan zijn.
Eet je valkje verder wel goed?
Als je je zorgen maakt kan je natuurlijk even contact opnemen met de dierenarts!
Groetjes Anke


Dank je wel!

Ja Punky is voor de rest gewoon helemaal normaal. Hij eet goed, drinkt goed, zit op 1 pootje dus ik zou het echt niet weten. Ik heb de DA al gemailt maar heb nog niks terug gehad. Daar wacht ik nog even op.

Groetjes Amanda

*Amanda*

Hey Allemaal,

Vanmiddag kwam ik er ineens achter dat Punky erg benauwd is. Zijn neusdopjes zijn ook wat rooier. Kan hij verkouden zijn? En zo ja wat kun je daar aan doen? Gaat het vanzelf weg? Ik vind het maar niks hoor, eerst Yuna nu Punky. Punky had eerst ook de beginnende symptonen net als bij Yuna maar later was hij weer helemaal opgeknapt. Ik denk eerlijk gezegd dat zijn imuunsysteem wat is aangetast door het gedoe. Want Punky heeft normaal nooit wat. Heb het nooit eerder mee gemaakt.


Groetjes Amanda

Carin

Hoi Amanda,

Goed dat Yuna weer opgeknapt is.. Wat Punky heeft, weet ik niet.. Bel anders de DA voor advies!

Groetjes!

*Amanda*

Hoi allemaal,

Mijn moeder is vanmiddag al met hem naar de dierenarts geweest. Ik wou precies weten wat hij heeft. Hij is inderdaad verkouden en heeft hetzelfde als Yuna. Dat laatste had ik absoluut niet verwacht want daar leek het helemaal niet op. We moeten nu dezelfde antibiotica geven als bij Yuna maar dit keer 2x per dag. Dat zit me dus echt niet lekker... is het dan te laat? Is het erger? Zijn tongetje is ook opgezet dus ik moet opletten of hij wel eet. Hij is op dit moment echt zo benauwd. Ik kan het echt niet aanzien. Elke keer als ik bij hem ga kijken, ben ik weer overstuur.  :'(

Wat als hij doodgaat!? We hebben hem al bijna 2 jaar. Ik heb echt een hele hechte band met hem meer dan mijn vriend heeft. Hij is echt mijn maatje. Ik mag hem gewoon niet verliezen.  :( Op dit moment zit ik er echt helemaal doorheen. We krijgen ineens alles tegelijk en ik heb het ook nog eens zo druk met stage dat ik niet eens eerder naar de dierenarts kon. Als hij doodgaat kan ik me dat niet vergeven. Hebben we ook nog eens een verjaardag vanavond van mijn vriends oma. Daar hoor je je toch wel even te laten zien. Ik heb echt geen zin maar ja het moet maar even.

Punky zit nu apart in een kooi op een andere kamer. We hebben een doek voor de helft erover zodat het wat minder tocht... als er al tocht is in de kamer maar volgens mij niet. Ik ga zo eventjes de kachel aanzetten op die kamer zodat hij het in ieder geval wat warmer heeft. Ik heb water met druivensuiker in zijn kooi en een stengel trosgierst. Ik hoop dat hij zelf nog kan eten en snel opknapt. Ik vind dit echt verschrikkelijk. Eerst Yuna nu hij... en hij is ook nog eens verkouden. Ik zie dit echt verkeerd gaan.  :'(  Natuurlijk heb ik hoop. Punky is een forse kerel maar ik ga in ieder geval van het ergste uit. Waarom gebeurd dit nu allemaal weer?

Groetjes Amanda

Mara

Hoi Amanda

Wat vreselijk om te lezen dat Punky nu ook ziek is. Ik hoop echt dat hij opknapt. Meer weet ik er even niet op te zeggen want ik kan je niet echt raad  geven. Ik hoop echt dat Punky opknapt.

Mara

Anja

Hoi Amanda,

Het antwoord op de vraag waarom kan ik je niet geven. Ik kan je wel zeggen dat jij de hoop niet op moet geven. Punky heeft je nu hard nodig.
Je moet jezelf niets verwijten hoor.
Ik heb zelf een valkje dat ook heel erg verkouden is geweest en ook zij is er bovenop gekomen. Zij was verkouden geworden door een wond op haar buikje. Teveel bloedverlies en dan is de weerstand niet meer erg hoog. Ik vreesde toen ook voor haar leven maar ik heb de hoop nooit opgegeven. Ze heeft het gehaald en daar ben ik nu nog trots op.

Ik zal heeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen dat Punky er ook bovenop komt.

Heel veel sterkte Amanda.

Groetjes Anja

*Amanda*

Dank je wel Mara! Het is maar even afwachten  :(
Het is alleen zo vreselijk om zo machteloos toe te moeten kijken terwijl hij het zo moeilijk heeft  :'(

Ook heel erg bedankt Anja! Ik geeft het ook niet op hoor, desnoods ga ik er s'nachts elke keer uit om hem wat te eten te geven. Dat heb ik bij Yuna ook gedaan. Ik zal er echt alles aan doen. Punky wou net wel wat trosgierst proberen te eten maar hij is te benauwd om echt te gaan pellen enzo. Ik heb hem net voor de 2de keer vandaag zijn antibiotica gegeven en hoop dat het snel wat beter word. De kachel staat nu ook aan dus hoop ook dat het snel wat warmer voor hem word.

Groetjes Amanda

Bedankt voor jullie steun! Dat doet me goed.

Groetjes Amanda

Anke

Hoi Amanda,
Wat naar dat Punky nu ziek is.
Ik duim voor je dat de antibiotica aanslaat.
Je doet alles wat je kan doen, dus je schuldig voelen moet je niet doen hoor!
Veek succes en sterkte!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Carin

Hoi Amanda,

Beterschap voor Punky.. Je moet jezelf geen verwijten maken..
Punky gaat er gewoon bovenop komen!

Groetjes!

*Amanda*

Hij is er niet meer  :'( :'( :'( :'( :'(
Hij is overleden tussen half 12 en nu....
Ben helemaal kapot en verscheurd. Waarom word mijn lieve schat zo snel van me afgenomen!!!  :'( :'( :'(
Hij was nog geen 2 jaar! Ik was gewoon te laat. Mijn vriend zegt dat ik mezelf niet de schuld mag geven maar dat doe je toch wel een beetje.
Deze pijn kan ik niet beschrijven. Dit is niet normaal! Nu is het niet langer meer: Amanda's valkjes Punky en Yuna  :'( :'(

Ben kapot.

Amanda